Min dagbok

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Hm, tenkte å slenge meg med her å skrive min egen lille dagbok om hvordan 2009 året blir for meg [:)]
Er førstegangs prøver men med en mega dårlig syklus så har så langt kun hatt mensen 1 gang i år og det var i januar. Har hatt to negative tester så er jo ikke gravid heller[&o]
 
Var hos fastlegen min på mandag fordi jeg er så hoven på den ene venstre sida, er så tydelig forskjell. Han tenkte på svangerskap utenfor livmor men siden jeg ikke har smerter så ville han avvente. Kunne jo være cyster også.. Jeg venter også på time hos gynekologen min men med lang venteliste der ser det jo ut til at det kan ta sin tid.. Kjedelig og gå sånn uten å vite noen ting.. Blir mange tanker som svirrer og svarrer i topplokket.. Får håpe jeg snart får time hos gyn. så jeg slipper å vente så lenge...
 
Nå prøver jeg meg bare fram med signatur her inne
 
I går var jeg heeeelt overbevist om at mens ville komme, etter opphold på to mnd.. Hadde skikkelig mensmurringer og mens smerter.. Bittelitt slimblødning en gang og det var det.. Hmmm, frustrerende detta er assa..
 
Venter og venter og venter på time hos gyn.. Kan jo ta sin tid detta her... [:'(]
 
Enda ikke noen tegn på at mens skal starte - utenom menssmertene.. [:'(] Er fortsatt ganske hoven på venstre side og det er der det murrer mest også igrunn.. Får vel ringe gyn. en gang til for å høre om det er satt opp en time til meg.. Har allerede venta en uke på timeinnkalling.. [:'(] smule frustrert...
 
Back
Topp