**Min dagbok**

ORIGINAL: *Bobbo*

Lykke til på Ul idag vennen.
Go'helg klem. [:)][:)][:)]

 
Takk takk *Bobbo*
 
God helg klem til deg og :)
 
 
Nå har jeg fått beskjed om at jeg skal bruke puregon i kveld og i morgen kveld så sette el sprøyta på søndag kl 20.
 
uttak på tirsdag og innsett på torsdag :)
 
I dag har jeg satt el sprøyta så nå kan eggene bare gjøre seg klare til å bli  henta ut.
 
Kjenner jeg gruer meg til uthent, men det går nok bra. blir jo faktisk verre etterpå når morfinen går ut av kroppen og sånn.
 
Ja ja en må jo bare gjøre dette for å forhåpentligvis få en eller to mirakler. så det er veldig verdt det da :)
 
Nå er det ikke lenge til vi drar oppover til uthenting. Blir spennende og se hvor mange egg jeg får ut denne gang:)
 
Skal dra hjemmefra i 05 tiden i morgen tidlig, har time kl 08 så det blir en lang dag.
 
Skal gi dere oppdatering så for jeg orker og kommer hjem. ellers så får sladrevennene mine ta seg av det :)
 
SNART RUGER :)
 
ORIGINAL: Ivara

Lykke til i morgen *Isabella* [:)] Spennende.

 
Takk for det:)
 
 
Nå har jeg kommet hjem fra uttak. Fikk ut 14 egg[:D]
Har sovet nesten hele dagen etter uttaket og er ikke så veldig sprek , men det går seg nok til:) På torsdag skal vi sette inn 2 egg:)
 
 
Spennende dette her[:)] Satser på to gullegg inn i morgen og en liten familie i frysen[:)]
 
Så spennende med 2 egg inn da. [:)][:)][:)]
Så håper vi på resten på frys, til søsken.
 
De ringte fra sykehuset i dag. var bare to egg som var delt seg fint[:(]  Men satser på at det er gull eggene da. Vet ikke helt om jeg vil sette inn to egg da siden vi ikke får noen på frys da, men skal prate med legen i morgen og høre hva han mener er lurest.
 
 
 
Det ble med at vi satte inn to egg i dag så nå er det bare og krysse fingrene for positiv test om 14 dager:)
 
 
 
Tusen takk snupper :)
 
Ønsker deg en riktig fin helg.

Og en strålendes 17 mai-feiring.....[:D][:D][:D][:D]
 
Må dere kose dere masse...
 
ORIGINAL: *mamma1*

Hei.
Hvordan går det meg deg?
Klem[:)]

 
Heisann.
 
Her går alt bare bra :) Ruger og står i :)
 
Nei nå er det ikke mange dagene til testing:)
 
Både gleder og gruer meg.
 
 
 
Bare noen få dager til testing nå[:D]spennende[:D][:D]
ønsker deg masse lykke til,krysser fingrene for deg
 
Ringte til Haugesund i dag for jeg fant ut at jeg har bare progestan ut tirsdag og jeg trodde testedagen var torsdag. Jeg har lest feil på lappen så jeg skal teste på onsdag, men sykepleieren  sa jeg heller skulle teste i morgen (tirsdag) for det var ikke noe problem:) så da gjør jeg det. Om det da blir neg og tr ikke har kommet så tar jeg en ny test på onsdag eller torsdag:)
 
 
Er spendt nå ..
 
Åhh...så spennende[:D]
Masse lykke til[:D][:D]
 
takk takk Laila:)
 
Da var det negativ test igjen[:(]
 
Vet ikke om jeg kommer til å være så veldig aktiv her nå en stund, men jeg får se. kanskje jeg dukker opp innimellom.
Dere er jo en så koselig gjeng så det kan bli vanskelig og holde seg unna dere hehe..
 
 
 
 
Legger igjen en stor klem her også.
Skjønner veldig godt hvis du tar deg en pause herfra.
Men veldig kos hvis du titter innom da.

Tenker på deg vennen.
 
Back
Topp