Min dagbok!

Kleinstemning

Elsker forumet
Snøfnuggene 2025 ❄️
Her kommer det oppdateringer fra meg i ny å ne[;)] 
Håper noen vil titte innom etterhvert å slenge inn en kommentar..Det er alltid hyggelig[:D]

PP 2009:

1- 34
2- 47
3- 48

Jeg er ei jente fra Østfold, født 1988..
Har 6 søsken og ett tantebarn[:D]
Har selvfølgelig også en mor og far som jeg elsker høyt![;)]
Samboer og forlovet med min herlige gutt[:)]

ORIGINAL: azalia

Lykke til med prøvingen, håper oppholdet her inne blir kortvarig[:D]

Takk for det[:)] Ja jeg håper også det,for oss begge to[:D]

Da sitter jeg her da..Avhengig av BV som jeg har blitt![8D]
Tok en test idag..Altfor tidlig ja,men jeg klarte ikke dy meg:P Men den var så negativ den kunne være! Ikke noe sjokk..men jeg håper at det kan lyse to deilige streker mot meg om en ukes tid[;)] Nå er det hånball på tv- heia Norge[:D] Helt utrolig,men jeg har blitt enda mer babysjuk etter at jeg meldte meg inn her..Jeg trodde ikke det var mulig,men når jeg surfer rundt her og ser positive tester,voksende mager og nydelige barn,så rykker det litt ekstra i magen[:)] Inatt hadde jeg visst sutta på tommelen når jeg sov[8D] haha..jeg gjør aldri det.kanskje det er et tegn[8D] Neppe,men er lov å drømme..hehe

Slenger også inn en liten kalender fra idag:)

Januar-

25.
26. 
27. 
28. 
29. 
30. 
31.

Februar-

1.
2.
3. og DER kom TR[:@]
4. EU godkjenning på bilen..*hjelp*[&:]
5.
6.
7. Skal ha de 3 gærne brødrene mine på besøk [;)]
8.
9.
10.
11.
12.
13. Karneval i b.hagen
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.  Bursdagen min 21 år [:D]
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.

SLIIITEN [&o]
Nå er det blitt mye jobbing denne uka..Har vært mye sjukdom og mye stress i b.hagen! Skal bli så deilig når dagen imorra er ferdig og det er HELG..[:D] Jeg kjenner jeg er litt redd for at TR skal komme nå..huff..vil ikke,vil ikke,vil ikke,vil ikke[:'(][:'(]
Men,men...Nå er det Prison Break-sesongavslutning..Beste serien noensinne[:D] 

[:@] For en møkkdag..Idag kom TR! Og jeg hater ho..fysj å æsj.. Jeg har kjent det et par dager nå at ho skal komme,men fy søren så skuffa jeg blir allikevel! Jaja..ny mnd. nye muligheter.. Så nå lurer jeg på om jeg skal bestille meg legetime,for å ta noen prøver..*vil ikke til legen*...men kanskje greit å finne ut om det er noe feil! Kanskje det er svømmerene til gutten min? Han tør ikke sjekke..hehe..han er så redd for at det skal være dårlig..så da sjekker jeg meg[;)]

har dere prøvd siden nov 06, men ikke sjekket dere ennå? Kjære deg, det må du gjøre :)

ORIGINAL: ceci85

har dere prøvd siden nov 06, men ikke sjekket dere ennå? Kjære deg, det må du gjøre :)

Jeg ble gravid i Juli 2006..mistet i uke 8.. Har mer eller mindre prøvd siden da! Ikke sjekka EL og fulgt "kjærringråd"... Men jeg har bare vært treg når det gjelder lege..jeg liker ikke å sjekke meg:p

Jeg stemmer for at dere skal sjekke dere, så kanskje det blir fortgang i sakene [:)] 

Hei! Dette er energiklumpen du skal få låne ham i idag slik at du får en fin start på uka!

Ha en så fin mandag som mulig!

ORIGINAL: dørti gullkorn

ORIGINAL: EgentligLittTøff

ORIGINAL: sikon

Hva er det ? [&o]

Kjærligheten er hard![:(][:(]

hva har skjedd snuppa!?!?!??[8|]

Ja..si det..Nå vet jeg ikke helt hvor det bærer...Sånn det virker på han så er jeg vel singel nå[:(] *håper så inderlig det ikke ender sånn*

I det siste har vi hatt endel småkrangler,men igår så krangla vi lenge og mye dumme ord ble sagt! Idag så sa han at det kanskje er best vi går hvert til vårt! Så nå er jeg bare deppa[:(] Vil ikke vil ikke vil ikke!

Uff, nei vennen! :( er ikke dere forlovet og da?? [:(][:(][:(]
Håper dette bare var et lite utbrudd fra hans side og at dere får ordnet opp igjen!

Vi er jo det! Men ringen er av[:(] fingeren er tom uten den..og leiligheten er tom uten han[:(]
Håper det jeg også

ORIGINAL: EgentligLittTøff

Uff, nei vennen! :( er ikke dere forlovet og da?? [:(][:(][:(]
Håper dette bare var et lite utbrudd fra hans side og at dere får ordnet opp igjen!

Vi er jo det! Men ringen er av[:(] fingeren er tom uten den..og leiligheten er tom uten han[:(]
Håper det jeg også

har du tatt av ringen og?? [&o]
Hva kranglet dere om idag da?
uff:(

Han tok av sin i sinne igår,og tok den ikke på idag,så da tok jeg den av og ga den til han(i håp om at han får dårlig samvittighet)  Kranglet om tull!!! Bare tull...

Back
Topp