Min dagbok

Lørdagskveld. Har nettopp vært i bursdag til min svigermor:-) Begynner på jobb om en halvtime:-b Nattvakt inatt, også senvakt imorgen:-b Hoho, dagene går da unna:-)
 
En uke siden EL også:-) Må man vente før en graviditetstest viser et sikkert resultat, må man liksom vente til IKM?:-)
 
Uannsett, ha en fortsatt fin helg[:D]
 
[:)]Snart ferdi på jobb:-D huff så tussi det er med nattvakt:-s Blir iallefall slitsomt å dra på jobb til halv 3 idag igjen:-b Menmen, må vel gå på sin måte det også[:)]
 
hva har dere til planer idag da:-)
 
Søndager er snart over, og jeg har fri i 2 dager:-D Det skal bli sååå deilig:-) Skal bare kose meg med min kjære før han reiser på jobb[:)]
 
Ellers har jeg hatt litt vondt i magen i d siste, men er sikkert ikke noe. Som sagt tidligere plages jeg med vond mage. Men har fått en rar utflod, aldri hatt det slik før. Ikke for å være nasty lr noe, men den er liksom klumpete. Er heller ingen lukt på utfloden. Noen som vet hva det kan være?:-O 
 
nei, er ikke sopp heller, har hatt det tidligere. merkelig greier:-b nå er det helt greit igjen liksom:-)
 
Mandagen er over, og vi stiger sakte inn i tirsdagen. Min siste dag sammen med min kjære på 15 dager:-/ Æshje, kjenner jeg blir smått deprimert når han reiser bort, er ikke lange tiden, men vil ha kjæresten min hjemme jeg.
 
Symptomer denne månenden::
Følsom brystvorter?
Leamus i magen?
Slapp
.
Nei, dette ser dårlig ut, men har god tid på å bli gravid[:)] Ønsker uansett alle dere andre lykke til[:D]
 
da sitter jeg her da, alene[:(] Min kjære har reist på jobb, og blir nå borte i 15 dager[:(] Er like tungt hver gang dette, men så går det også like fort hver gang, også er han hjemme.
 
Har idag hatt kveldsvakt, kom hjem for ikke så lenge siden. Skal finne sengen nå, men måtte bare innom BV[:D]
 
har idag hatt litt ubehag i magen, stikkinger mer som.
 
Ha en fin kveld videre:-)
 
Hei hei:)
Må være kjipt når sambo er så lenge borte om gangen...:(
Vi jobber skift begge to, så er ikke hver dag/natt vi ser hverandre heller, men at han er heeelt borte det hadde ikke jeg takla så godt tror jeg...[8D]
Hvis du har hatt litt stikninger og rar utflod, kan det være EL-slim vettu..
Jeg får sånn når jeg har EL.. Helt normalt!:) Ønsker deg kjempe masse lykke til fremover!!
 
Tusen takk for det:-)
 
Imorgen skal TR komme, har ingen tegn på at den kommer, men det gjør den nok helt sikkert:-)
 
Nå har jeg besøk av tantebarnet mitt på 5 år, skal ligge over inatt, så det blir utrolig godt. Idag har vi aket, baket boller og lager nå hjemmelaget pizza:-)
 
For en morgen, våknet av at tantebarnet mitt kommer innpå rommet med knekkebrød og melk, hadde laget overaskelsesfrokost til meg. Aww, er hun ikke skjønn:-) Nå sitter vi å ser Donald Duck og spise frokost. Pizzarester fra igår til frokost og oboy til å drikke. Er man på besøk til tante skal man skjemmes bort litt[;)]
 
Tante rød skulle egentlig ha kommet iløpet av natten, men ingen tegn enda. (Krysse fingre)
 
Back
Topp