Min dagbok

azalia

Forelsket i forumet
Så gøy å lese andres dagbøker, så fannt ut at jeg måtte lage en jeg også[:)]
 
Så litt om meg. Jente/kvinne på 21 år. Har vært sammen med min kjære i 7 år, kjøpte oss hus og stasjonsvogn i 2008, så nå er det liksom bare den lille som mangler[:D]
 
Jobber som assistent ved et bofellesskap, og der har jeg jobber i 1 år. Min kjære jobber på sjøen, så er borte i 3 uker, og hjemme i 3 uker. Har også to liten katter i huset som blir dullet og dallet med.
 
Sluttet med p-pillen i desember, gikk på den i 7 år tilsammen, så tar vel sin tid før alt kommer tilbake til det "normale". Er jo i vår første prøveperiode, så dette skal jammen meg bli spennende.
 
 
 
ja, er jo en kjempe herlig gjeng her inne. Også er det veldig greit som du sier, å få litt orden på sykluser etc. Spennende tid fremover iallefall, det er bra sikkert:-D
 
Hei og velkommen hit[:)] Lykke til med prøvinga og håpar at alt kjem seg raskt i gjenge igjen[:D] Og at spira di fester seg fort
 
er vel i første PP, for slutta på p-pillen i desember. Leste noen plass at man burde la det gå en måned fra man sluttet på pillen til man kunne starte prøvingen, så vi har gjort det da:-)
 
Er ikke helt "inne" på dette med prøving. Alt er relativt nytt for meg, visste jo knapt når jeg hadde EL:-b Derfor er det så greit med et slikt suupert forum, der man kan grave og spørre, for her får man svar uannsett[:D] Herlig gjeng som er her inne iallefall[:)]
 
Masse lykke til!
Har begynt som dagbokfører i dag jeg og, hehe..
Men jeg har vært prøver i 31 måneder nå dah :P
Så alt det der med el, tr, ikm, dpo osv osv osv lærer du kjapt ;)
 
Ja, da har samboeren fått meg  dilla på Need for speed på xbox`n:-b For en givende lørdagskveld:-b
 
Eggløsning imorgen ifølge kalkulatoren, men har ikke tenkt så mye på d. Vil ikke bli for "engasjert og ivrig" enda. Men har alikevel  de tre siste nettene:-b Så man skal vel aldri si aldri[:D]
 
ORIGINAL: azalia

Ja, da har samboeren fått meg  dilla på Need for speed på xbox`n:-b For en givende lørdagskveld:-b

Eggløsning imorgen ifølge kalkulatoren, men har ikke tenkt så mye på d. Vil ikke bli for "engasjert og ivrig" enda. Men har alikevel  de tre siste nettene:-b Så man skal vel aldri si aldri[:D]


Mannfolk og leiketøy[8D]  for at spira sitje denne pp[:D]
 
Ser det er mange som har en slik, laget en jeg også:-b
 
Januar:
 
17. Jobb
18.  Fri, EL
19. Jobb
20. Jobb
23. Jobb
24. Jobb
25. Jobb
26. Jobb
27. Kose meg med min kjære før han drar.
28. Kjæresten reiser. Jobb
29.
30.
31. Passe tantebarnet
 
ORIGINAL: azalia

Tusen takk for det Svartengel:-)


Jobber mannen din med reising? Bare sei om det ikkje er mi sak. Det er laurdag og eg kjeda meg i hjel[:-]
 
Ikke noe problem[:)]
Ja, han jobber på sjøen, så er en del reising. Men etter 3 år med slik jobbing blir det på en måte en livsstil. Kunne ikke sett for meg at han hadde jobbet 9 - 5 jobb og kun hatt fri i helgene:-b Men, savnet er stort den siste perioden han er borte, det skal jeg neimen ikke nekte på[:)]
 
ORIGINAL: azalia

Ikke noe problem[:)]
Ja, han jobber på sjøen, så er en del reising. Men etter 3 år med slik jobbing blir det på en måte en livsstil. Kunne ikke sett for meg at han hadde jobbet 9 - 5 jobb og kun hatt fri i helgene:-b Men, savnet er stort den siste perioden han er borte, det skal jeg neimen ikke nekte på[:)]


Min jobber som taxisjåfør, så annakvar uke ser eg han ikkje, når eg er hos han. Nå så er eg uten han ein mnd i slengen ca og så ser eg han ei helg. Litt vrient å laga baby da ja. Særleg om hans nattevakt kjem den uka eg skal ha EL[:-]
 
takk så mye for det:-)
Åh han gjør det ja, da er vi i litt samme situasjon da:-) herlig å ha noen andre i samme situasjon å snakke med[:)]
 
Spillt need for speed i evigheter nå, kjenner at sengen frister mer og mer. Spørs om jeg får sove da. Har skikkelig leamus i magen min, helt crazy, dirrer som bare det[:D]
 
Nattinatt folkens:-)
 
Søndag idag, og jeg har faktisk fri:-) En av de sjeldne ganger[:)]
Skal nyte dagen med tv titting, xbox spilling og en gåtur. Herlig vær her så det må utnyttes[:)] Ellers har jeg EL idag da. (ifølge kalkulatoren) men skal ikke garantere at jeg har d.
 
Kattepusen er meget kosete, og ligger nå å halvsover oppi armene til min kjære<3 søøt:-)
 
Ha en fin dag alle mann[:)]
 
En ny dag med nye muligheter:-) 
Hadde egentlig fri igår, men fikk en tlf hvor de spurte om jeg kunne komme. Sa ja tvert jeg:-)
 
Hadde EL igår, men jeg og sambo hadde ingen  igår:-s
 
Idag går dagen med til møte, også en senvakt:-)
 
Ha en fin dag alle sammen[:)]
 
ah, endelig hjemme fra jobb[:)] har vært en lang og hektisk dag, så er godt å komme hjem til samboeren.
2 dager siden EL nå, hadde ikke sex på denne dagen, men mulighetene er vel der alikevel?[:)]
 
Jaja, da har vi bestemt oss for å male gangen:-) Kjøpte maling og koster idag, så nå hiver vi oss igang:-b
 
 
 
kom hjem fra jobb halv 12 ikveld. har tidligvakt imorgen, så det blir litt av en dag. Er også blitt forkjølet, og det så til de grader.
 
Idag har jeg hatt litt vondt nederst i magen, men tviler på at det er symptomer på en evt. graviditet, da jeg ofte sliter med magevondt. Men idag kjentes det ut som om tarmene beveget på seg, eller revnet elns. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det men:-b
 
Ha en fin kveld[:)]
 
Back
Topp