Min dagbok

azalia

Forelsket i forumet
Så gøy å lese andres dagbøker, så fannt ut at jeg måtte lage en jeg også[:)]
 
Så litt om meg. Jente/kvinne på 21 år. Har vært sammen med min kjære i 7 år, kjøpte oss hus og stasjonsvogn i 2008, så nå er det liksom bare den lille som mangler[:D]
 
Jobber som assistent ved et bofellesskap, og der har jeg jobber i 1 år. Min kjære jobber på sjøen, så er borte i 3 uker, og hjemme i 3 uker. Har også to liten katter i huset som blir dullet og dallet med.
 
Sluttet med p-pillen i desember, gikk på den i 7 år tilsammen, så tar vel sin tid før alt kommer tilbake til det "normale". Er jo i vår første prøveperiode, så dette skal jammen meg bli spennende.
 
 
 
ja, er jo en kjempe herlig gjeng her inne. Også er det veldig greit som du sier, å få litt orden på sykluser etc. Spennende tid fremover iallefall, det er bra sikkert:-D
 
Hei og velkommen hit[:)] Lykke til med prøvinga og håpar at alt kjem seg raskt i gjenge igjen[:D] Og at spira di fester seg fort
 
er vel i første PP, for slutta på p-pillen i desember. Leste noen plass at man burde la det gå en måned fra man sluttet på pillen til man kunne starte prøvingen, så vi har gjort det da:-)
 
Er ikke helt "inne" på dette med prøving. Alt er relativt nytt for meg, visste jo knapt når jeg hadde EL:-b Derfor er det så greit med et slikt suupert forum, der man kan grave og spørre, for her får man svar uannsett[:D] Herlig gjeng som er her inne iallefall[:)]
 
Masse lykke til!
Har begynt som dagbokfører i dag jeg og, hehe..
Men jeg har vært prøver i 31 måneder nå dah :P
Så alt det der med el, tr, ikm, dpo osv osv osv lærer du kjapt ;)
 
Ja, da har samboeren fått meg  dilla på Need for speed på xbox`n:-b For en givende lørdagskveld:-b
 
Eggløsning imorgen ifølge kalkulatoren, men har ikke tenkt så mye på d. Vil ikke bli for "engasjert og ivrig" enda. Men har alikevel  de tre siste nettene:-b Så man skal vel aldri si aldri[:D]
 
ORIGINAL: azalia