~Min dagbok~

Har ikke fått vært hos legen ennå[:@] hadde en hastetime sist fredag, men legen ringte å sa jeg måtte ringe igjen neste uke... Blødningene har i hvert fall stoppet nå da[:)] etter en måndte med blødninger så skal jeg si deg det er deilig[;)] blir mye sex nå om da'n..hehe.. nyter det mens vi kan, blødningene kan jo komme tilbake når som helst[:@] Gikk innom apoteket å forhørte meg litt der, og der sa de at legen sikkert kunne gi meg noe som fikk syklusen ordentlig i gang igjen. Så gleder meg til å få kommet inn til legen.

Sånn ellers har jeg fått meg en ekstra jobb i butikk, så blir mye jobbing på meg framover, og heldigvis litt mer penger å rutte med de neste mnd'ene.[:D] Drømte forresten i natt at jeg hadde fått en baby, ei jente... hehe. sleit i hele natt med å finne et fint navn[8D] tihi..

UANSETT hva andre ier og mener skal du følge det du og din bedre halvdel vil. Det er jo kun dere to som vet hva som passer dere. Mener dere at det er rett for dere SÅ ER DET RETT. Blir litt lei av alle de som mener de vet hva som er best for oss. Håper alt ordner seg for dere. At du får orden på syklusen din også. MASSE LYKKE TIL TIL DERE BEGGE[:D]

Tusen takk[:)][:)] *krysser fingrene* Masse lykke til for dere også[;)]

Da har jeg endelig fått vært hos legen[:)] Fikk beskjed om at det var vanlig å ha lignende plager etter pilleslutt, og at den eneste måten å orden på det (sånn bort i fra å la det gå over av seg selv med tid og stunder) var å begynne på pilla igjen... noe jeg ikke har så veldig lyst til. Og det forsto legen når jeg faktisk fikk sakt at jeg prøver å bli gravid.[:)] Så da må jeg bare bite tenna sammen og vente på at det går over av seg selv. Håper det ikke tar så veeeldig lang tid. Skal på GU neste mnd'e, skal ta noen blodprøver samtidg pga jerninnholdet. Så håper alt ordener seg[:)]

God helg alle sammen[;)]

Hei, kan jeg spørre hvor lenge du hadde gått på pillen før du sluttet? Jeg sluttet selv for tre dager siden, etter å ha gått på den i litt over 2 og et halvt år og er redd det samme kan skje med meg! Litt kjedelig om det bare blir masse blødning fremover![&:]

jeg hadde gått på p-piller i nesten 2år. Men er jo stor forskjell på oss jenter...noen får jo ikke tr på en lang stund etter pilleslutt, mens andre tydeeligvis får masse blødninger slik som meg[:@]. Er veldig kjedelig... men jeg merker nå at det begynner å gå over[:)] hadde en uke med kraftigere blødninger for et par uker siden, og så gikk det over... og det er jo sånn jeg er vant til at det skal være..så krysser fingrene for at det har rettet seg opp igjen[:)] har i hvert fall ikke noe blødninger akkurat nå[:)]...Krysser også fingre og tær for at du skal slippe sånne plagsomme blødninger!![;)] Men om uhellet er ute så ser det ut som det i hvert fall går over av seg selv etter hvert[:)] Masse lykke til[;)]

Lenge siden jeg har skrevet noe nå...har ikke skjedd mye forandringer, ikke noe nytt. Men jeg har det bra, Og skal kanskje flytte inn i ett bitte lite hus (som vi skal leie) sammen med kjæresten min..[:)]  Vi har ikke råd til store greiene akkurat nå.  Men planen er å kjøpe hus når jeg er ferdig med lærlingtiden, noe som ikke er så alt for lenge til[:)] Har fortsatt litt småblødninger nå og da, men nå er det en stund siden... er for tiden helt fri for det[:)] weeee!![:D]
Og snart er det jul! Har begynt med julegavene allerede, så er jeg i hvert fall ferdig i tide[;)]

Hei!!

Inne å snoker i din dagbok....

Men skulle si at jeg er å lærling, og fikk mitt første barn etter at jeg hadde jobbet 6 mnder som lærling... Fikk da foreldrepenger på samme grunnlag som alle andre arbs takere.. Pluss fødsles stipend fra lånekassen....

Lykke til videre med prøvinga[:)]

Det hørtes kjempe bra ut[:)] Tusen takk for at du skreiv til meg[:D] Det var et veldig bra og positivt svar på mitt store spørsmål[;)]

Lykke til, til deg også[;)]

Back
Topp