Har ikke fått vært hos legen ennå[:@] hadde en hastetime sist fredag, men legen ringte å sa jeg måtte ringe igjen neste uke... Blødningene har i hvert fall stoppet nå da[:)] etter en måndte med blødninger så skal jeg si deg det er deilig[;)] blir mye sex nå om da'n..hehe.. nyter det mens vi kan, blødningene kan jo komme tilbake når som helst[:@] Gikk innom apoteket å forhørte meg litt der, og der sa de at legen sikkert kunne gi meg noe som fikk syklusen ordentlig i gang igjen. Så gleder meg til å få kommet inn til legen.
Sånn ellers har jeg fått meg en ekstra jobb i butikk, så blir mye jobbing på meg framover, og heldigvis litt mer penger å rutte med de neste mnd'ene.[:D] Drømte forresten i natt at jeg hadde fått en baby, ei jente... hehe. sleit i hele natt med å finne et fint navn[8D] tihi..
Sånn ellers har jeg fått meg en ekstra jobb i butikk, så blir mye jobbing på meg framover, og heldigvis litt mer penger å rutte med de neste mnd'ene.[:D] Drømte forresten i natt at jeg hadde fått en baby, ei jente... hehe. sleit i hele natt med å finne et fint navn[8D] tihi..
Litt kjedelig om det bare blir masse blødning fremover![&:]