Min dagbok

Nabofruen

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2018
Måtte inn å titte hva dette dagbokgreiene var, og dette virket jo ganske ålreit da, så jeg prøver :)

I dag er jeg 6+1.

Jeg har ikke mange sterke symptomer. Jeg er ikke direkte kvalm enda, og blir overlykkelig hvis jeg slipper den harde kvalmen som sist. Har fått den vonde smaken i munn da den kom i går. Og den gjør meg litt uvel.
Kjenner litt stikkinger og murringer nå, det er nesten bare en "deilig" følelse, da skje det noe og ting vokser.

Det plager meg litt at jeg skal være alene med 3 åringen i 14 dager, pappaen skal reise bort. Hvis jeg skulle bli så kvalm som sist, så klarer jeg ikke å gjøre noe annet enn å ligge i senga/på sofaen å spy.
Får dårlig samvittighet ovenfor barnet. Kommer ikke til å klare å kjøre han til bhg, lage middager osv. Han reiser da jeg er 6+3, og det er jo den verste perioden. Men jeg skal være sterk, og holde meg så godt jeg kan. Et godt tegn at jeg ikke er kvalm nå da, men den kan jo komme over natta :-/
Trøster meg litt med at det sies at for hvert svangerskap tåler kroppen mer, takler kvalme for eksempel bedre. Håper det stemmer altså :) Skjer jo så mye i juni nå! :) Bursdager, avslutninger, og ditten og datten :)

Vet ikke helt hvordan dette funker, aldri gjort det før :)
 
Lykke til med dagbokskriverier:). Selv syns jeg det har vært veldig kjekt med det, en får en god oversikt over det meste og kan bla seg tilbake om en lurer på noe:).
Håper du slipper unna den ekstremkvalmen denne gangen:)!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei Julibaby 2010! Koselig å se deg her! :)

Får håpe du slipper unna værste kvalmen, spesielt når du skal være alene med barnet! Har du noen rundt deg som kan avlaste deg litt hvis det blir ille? Jeg gledet meg faktisk litt til kvalmen kom, men nå angrer jeg en smule på det merker jeg :p Så du får nyte dagene du slipper unna det værste! :)
 
Back
Topp