min dagbok

*ønske_om_nr2*

Glad i forumet
bare for å sammenligne hver gang før ikm[:)]

Liste over symptomer:

Menstruasjonen uteblir. nei, 6dager til tante banker på sin dør
Brystene blir ømme. tja, kjenner det litt vondt å ta borti og komme i kontakt med, men altid litt slik 1uke til noen dag før tante kommer
Det brune feltet på brystene (areola), vokser og blir mørkere. fargen forandrer seg litt her hver gang/innemellom før tante kommer altså en uke og blir glo varm på magen, men er noe som går bort etter mensen har hvert litt
Hårsekkene langs ytterkanten på areola blir tydeligere.. ja, men dem forandrer seg litt før tante kommer
Tretthet. alltid trøtt mest når tante nærmer seg
Raskere sliten. alltid. men er fordi alt skal skje på en gang
Fryser lett . alltid frysen av meg og enda mer når tante er på vei og det kan gå til at jeg er kjempe varm til tider også[8D]
Humørsvingninger . hvem har da ikke det rett før tante kommer[8D]
Mensmurring. har det også 1uke til noen dager før tante
Magekramper. til tider, men ikke så mye mer, men kan komme ta tante nærmer seg.
Smerter i korsryggen. har det til å i fra uansett så veit lixsom aldri når disse symptomene er for gravid
Nesten lignende vokseverk i kroppen. usikker
Stikkninger i området rundt halebeinet. det kan komme av gravid eller mensen. pleier å komme ca 1 uke før tante kommer
Tykkere hår/tynnere hår. mister mye hår hele tiden, men ikke latt merke til om det er tykkere eller tynnere
Blødende tannkjøtt. hatt det i det siste, men virker som at jeg får det om det er mensen som nærmer seg også[:-]
Spenn/vondt i tennene. nja
Munnsår jaaaaaaaaaaa det har jeg hatt i snart en uke nå
Halsbrann.. jaaaa. hatt i par dager til å i fra
Hyppige dobesøk for å tisse... tisser maaaasse hele tiden nå
Kvalme. ja, men er jo ikke for at gullet og mannen har hatt omgangsyke[:-]
Stikk i magen. jaaaa, men sikkert fordi tante er på vei[>:]
Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen) ja å varme og støtt til tider
Skiftende hard/løs mage. shit har ikke vært på nr to på en gaodt stund[&:]
Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor) nei
Sukkertrang/sitrustrang. ja, men er jo ikke fordi tante banker på sin dør snart??[>:]
Ekstra tørst og/eller sulten. nei i grunn ikke.. eller jo litt, men ikke noe uvanlig her i gården[8D]
Overfølsom luktesans. nei heller omvent[;)]
Endrede matønsker (Yndlingsretten smaker plutselig ) nei
Ny glød. masse uren hud[X(]
Vannansamlinger i kroppen. neeei
Leggkramper (Å spise kalk skal hjelpe) tror ikke det
Skjelving. ja, men hva det kommer av er ikke godt å si
Svimmelhet (blodtrykk som synker og stiger voldsomt ) ja følte det så fort jeg lukker øynene
Hodepine fikk helt ekstremt i dag.. uff
Ammer du eldre søsken, kan du merke at melkeproduksjonen går ned og/eller at utdrivingsrefleksen ikke er så kraftig som før. Noen sier også at smaken på melka endrer seg slik at den ungen du ammer blir mindre interessert i brystet.

Så fikk jeg tr lden 14.1.11 da[:)] Men for all del bare fint at den kom en å bli forsinka[;)]

Så Tr kom 13.12.10 og denne gang 14.1.10 nå heretter kommer jeg til å skrive ned både når ikm er forventet, når den kommer og er ferdig for å lære om kroppen/syklusen[:)]

14.01.11 var den ferdig 19.01.11

Tusen takk Joyleaf, men blei ingen spire denne pp
Men med denne dagboken vil jeg bare planlegge til den dagen vi virkelig skal bli gravid

Ikke noe vi stresser med, men for all del hadde det kommet kjærlighetsbarn nr to så hadde h*n hvert hjerlig velkommen Men nå fortiden hadde det hvert litt deilig å blitt ferdig med skole[:D]

Lykke til med spirejakt[:)]
Greit å få skrevet ned ting da. Så har man litt oversikt[;)]

liste over symptomer
Menstruasjonen uteblir.- ja]
Brystene blir ømme. - hvert det siden helgs
Det brune feltet på brystene (areola), vokser og blir mørkere.-har i hvertfall blitt større det brune felte rundt
Hårsekkene langs ytterkanten på areola blir tydeligere
Tretthet.- 
Raskere sliten - ja
Fryser lett både ja og nei
Humørsvingninger -[ til de grader
Mensmurring -
Magekramper .
Smerter i korsryggen
Nesten lignende vokseverk i kroppen.
Stikkninger i området rundt halebeinet
Tykkere hår/tynnere hår
Blødende tannkjøtt
Spenn/vondt i tennene
Munnsår
Halsbrann
Hyppige dobesøk for å tisse - bade ja og nei
Kvalme- ja noen ganger
Stikk i magen ja rundt navelen
Kløe i underlivet ( forandring i skjedekulturen)  -
Skiftende hard/løs mage -
Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor)
Sukkertrang/sitrustrang jaaaaaaaa
Ekstra tørst og/eller sulten -[begge deler
Overfølsom luktesans
Endrede matønsker
Ny glød
Vannansamlinger i kroppen.
Leggkramper
Svimmelhet litt
Hodepine- litt
Ammer du

uff da, håper den blir bedre snart!

titter innom i dag en tur da det er evigheter siden jeg har hvert her[8D]
fortsatt ikke god i hånda, men man klarer ikke å holde seg så lenge av gangen[;)]

i dag den 15.02.2011 sitter jeg å sjekker i kalkulatoren her på babyverden.. burde jo abselutt hatt tante rød på besøk nå.. står jeg kan være 4 uker på vei nå, men ja jøøøøss tenker da jeg også...[:'(]

er vel bare forsinka.. hadde ønsket å hatt en stabil syklus[X(]

håpe det blir bedre med tiden..

Men nå den siste uka har jeg hvert litt små kvalm, fort sulten...
i helga når jeg våknet var brystene så støle at kjentes ut som jeg hadde trent dem[8D] har hvert slikt etterpå...

litt spennende denne tiden.. selv om vi ikke er 100% prøvere[:)]

15.2.11 masse masse utflod
16.2.11 tante kom på besøk kl 11 ca
100% borte utflod(blod) 18

utrolig litt blod, så lite at jeg ikke behøver bind....litt rød, men samtidig masse brun utflod i stede...

Bekreftelse av gynekolog at jeg ikke hadde hatt eggløsning...så det var grunnen nok.

Som jeg fortalte at mensen kom, stemte ikke
Hadde bare en liten blødning, men hvert å sjekket meg hos gynekolog og ingen spire der og fikk hjelp siden jeg vist nok hadde en infeksjon:(

Heldigvis over nå..

Så i morra venter jeg tante :) dette er ganske spennede..
Mitt ønske er å bli gravid til sommeren om planen blir som vi ønsker:)

I dag den 17 fikk jeg tante på besøk...
utrolig flott den kom nå selv om den burde ha kommet den 19, så har i hvertfall ikke en stabil syklus....
Nå skal det brukes piller til for å få en fin syklus til den dagen vi virkelig ønsker å prøve 100% for veine til en spire[:D]

Gleder oss masse den dagen vi er prøvere 100%

Mine syptomer kom med over en uke før stikkninger i magen, vondt for å hoste akkurat som om noen vrei tak i magen (ikke lett forklart),kramper i eggstokkene..hadde en del ømme bryst så kunne ikke være så mye borti dem...

par timer før blødningen kom hadde jeg masse vondt i eggstokkene og magen... strålinger rundt mage parti og nedover låra...

i dag er det første dagen jeg har testet for morro skyld...
fordi det har stikki rundt halebeinet og litt små smerter...

så tok bare en test for morro skyld ja[8D] den er ikke positiv, men dette blir spenennde fremover da jeg har lyst til å teste fremover til den er positiv [:)]

greit å utforske og bli kjent med kroppen før man begynner for 100 %[:D]
Men utifra testen jeg tok i kveld så ser det ikke ut som det er så lenge til den er positi...[;)]

Fikk testene jeg hadde bestilt kom i posten for over 1 uke siden[:)]
Så nå har jeg nesten ikke hvert på babyverden tatt en pause, men vil gjerne skrive at jeg tok en test alt i fra 20.03.11 og hver 3 dag ca , den har stigi for hver dag .. Lørdag 26 kjente jeg noen snodig vonde smerter med kroppen når jeg kom hjem var testen veldig positiv...

Tok en i dag tidlig veit ikke om det er feil når jeg pleier å teste på kvelden??

Men den har begynt å gå ned av el stigningen nå ja.... hehe.. men vi har hatt en utrolig flott uke og jeg har begynt å ta foskjellige piller for å være sikker på at jeg får nok av alt som kroppen trenger :)

ALDRI følt en slik energi som jeg har nå helt herlig[:D]

Så nå blir det spennende å se hva som skjer fremover [;)]

Back
Topp