*ønske_om_nr2*
Glad i forumet
bare for å sammenligne hver gang før ikm[:)]
Liste over symptomer:
Menstruasjonen uteblir. nei, 6dager til tante banker på sin dør
Brystene blir ømme. tja, kjenner det litt vondt å ta borti og komme i kontakt med, men altid litt slik 1uke til noen dag før tante kommer
Det brune feltet på brystene (areola), vokser og blir mørkere. fargen forandrer seg litt her hver gang/innemellom før tante kommer altså en uke og blir glo varm på magen, men er noe som går bort etter mensen har hvert litt
Hårsekkene langs ytterkanten på areola blir tydeligere.. ja, men dem forandrer seg litt før tante kommer
Tretthet. alltid trøtt mest når tante nærmer seg
Raskere sliten. alltid. men er fordi alt skal skje på en gang
Fryser lett . alltid frysen av meg og enda mer når tante er på vei og det kan gå til at jeg er kjempe varm til tider også[8D]
Humørsvingninger . hvem har da ikke det rett før tante kommer[8D]
Mensmurring. har det også 1uke til noen dager før tante
Magekramper. til tider, men ikke så mye mer, men kan komme ta tante nærmer seg.
Smerter i korsryggen. har det til å i fra uansett så veit lixsom aldri når disse symptomene er for gravid
Nesten lignende vokseverk i kroppen. usikker
Stikkninger i området rundt halebeinet. det kan komme av gravid eller mensen. pleier å komme ca 1 uke før tante kommer
Tykkere hår/tynnere hår. mister mye hår hele tiden, men ikke latt merke til om det er tykkere eller tynnere
Blødende tannkjøtt. hatt det i det siste, men virker som at jeg får det om det er mensen som nærmer seg også[:-]
Spenn/vondt i tennene. nja
Munnsår jaaaaaaaaaaa det har jeg hatt i snart en uke nå
Halsbrann.. jaaaa. hatt i par dager til å i fra
Hyppige dobesøk for å tisse... tisser maaaasse hele tiden nå
Kvalme. ja, men er jo ikke for at gullet og mannen har hatt omgangsyke[:-]
Stikk i magen. jaaaa, men sikkert fordi tante er på vei[>:]
Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen) ja å varme og støtt til tider
Skiftende hard/løs mage. shit har ikke vært på nr to på en gaodt stund[&:]
Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor) nei
Sukkertrang/sitrustrang. ja, men er jo ikke fordi tante banker på sin dør snart??[>:]
Ekstra tørst og/eller sulten. nei i grunn ikke.. eller jo litt, men ikke noe uvanlig her i gården[8D]
Overfølsom luktesans. nei heller omvent[;)]
Endrede matønsker (Yndlingsretten smaker plutselig ) nei
Ny glød. masse uren hud[X(]
Vannansamlinger i kroppen. neeei
Leggkramper (Å spise kalk skal hjelpe) tror ikke det
Skjelving. ja, men hva det kommer av er ikke godt å si
Svimmelhet (blodtrykk som synker og stiger voldsomt ) ja følte det så fort jeg lukker øynene
Hodepine fikk helt ekstremt i dag.. uff
Ammer du eldre søsken, kan du merke at melkeproduksjonen går ned og/eller at utdrivingsrefleksen ikke er så kraftig som før. Noen sier også at smaken på melka endrer seg slik at den ungen du ammer blir mindre interessert i brystet.
Liste over symptomer:
Menstruasjonen uteblir. nei, 6dager til tante banker på sin dør
Brystene blir ømme. tja, kjenner det litt vondt å ta borti og komme i kontakt med, men altid litt slik 1uke til noen dag før tante kommer
Det brune feltet på brystene (areola), vokser og blir mørkere. fargen forandrer seg litt her hver gang/innemellom før tante kommer altså en uke og blir glo varm på magen, men er noe som går bort etter mensen har hvert litt
Hårsekkene langs ytterkanten på areola blir tydeligere.. ja, men dem forandrer seg litt før tante kommer
Tretthet. alltid trøtt mest når tante nærmer seg
Raskere sliten. alltid. men er fordi alt skal skje på en gang
Fryser lett . alltid frysen av meg og enda mer når tante er på vei og det kan gå til at jeg er kjempe varm til tider også[8D]
Humørsvingninger . hvem har da ikke det rett før tante kommer[8D]
Mensmurring. har det også 1uke til noen dager før tante
Magekramper. til tider, men ikke så mye mer, men kan komme ta tante nærmer seg.
Smerter i korsryggen. har det til å i fra uansett så veit lixsom aldri når disse symptomene er for gravid
Nesten lignende vokseverk i kroppen. usikker
Stikkninger i området rundt halebeinet. det kan komme av gravid eller mensen. pleier å komme ca 1 uke før tante kommer
Tykkere hår/tynnere hår. mister mye hår hele tiden, men ikke latt merke til om det er tykkere eller tynnere
Blødende tannkjøtt. hatt det i det siste, men virker som at jeg får det om det er mensen som nærmer seg også[:-]
Spenn/vondt i tennene. nja
Munnsår jaaaaaaaaaaa det har jeg hatt i snart en uke nå
Halsbrann.. jaaaa. hatt i par dager til å i fra
Hyppige dobesøk for å tisse... tisser maaaasse hele tiden nå
Kvalme. ja, men er jo ikke for at gullet og mannen har hatt omgangsyke[:-]
Stikk i magen. jaaaa, men sikkert fordi tante er på vei[>:]
Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen) ja å varme og støtt til tider
Skiftende hard/løs mage. shit har ikke vært på nr to på en gaodt stund[&:]
Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor) nei
Sukkertrang/sitrustrang. ja, men er jo ikke fordi tante banker på sin dør snart??[>:]
Ekstra tørst og/eller sulten. nei i grunn ikke.. eller jo litt, men ikke noe uvanlig her i gården[8D]
Overfølsom luktesans. nei heller omvent[;)]
Endrede matønsker (Yndlingsretten smaker plutselig ) nei
Ny glød. masse uren hud[X(]
Vannansamlinger i kroppen. neeei
Leggkramper (Å spise kalk skal hjelpe) tror ikke det
Skjelving. ja, men hva det kommer av er ikke godt å si
Svimmelhet (blodtrykk som synker og stiger voldsomt ) ja følte det så fort jeg lukker øynene
Hodepine fikk helt ekstremt i dag.. uff
Ammer du eldre søsken, kan du merke at melkeproduksjonen går ned og/eller at utdrivingsrefleksen ikke er så kraftig som før. Noen sier også at smaken på melka endrer seg slik at den ungen du ammer blir mindre interessert i brystet.

så hadde h*n hvert hjerlig velkommen