Min dagbok:) Prøvingen og forhåpentligvis svangerskapet :)

Ja var kjiipt.. men førventa det egentlig ;)

Bynt på femal nu ...litt pga at mange som sier har blitt gravid etter å ha brukt det, litt fordi æ har ganske mye pms plaga  merke æ ...  kommer kanskje litt mere fram uten p pilla d .. hmf..

Godt å ha kjæresten hjemme :D

klæm
 
Da va det ganske længe sia æ ha skrevve ... får oppdatere litt da[:D]

1pp - 28
2pp -



Fikk positiv el test i går:) Blei såå gla :) betyr jo at ting virke på mæ:)
Sambo e på jobb, men vi fikk t en runde før han dro på tirsdag, så føhåpentligvis hadde æ eggløsning på onsdag, så svømmeran hannes ligg å vente :;)

 
AUGUST

1.  Positiv EL test i går, orke ikkje sjekk i dag å, sambo e på jobb, så e ikkje nå vits, vil heller leve i håpet om at ei spire kunne satt sæ. Jobb i dag, snaaart hælg

2. Jobb
3. Søndag søndag, skikkelig trøtt i dag , myyye luft i magen ( før dem som vil vite det :P)
Blir nok tidlig seng... savne minsin[:(]
4.
5.
6.
7.
8. Sambo kommer hjem
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
 
Da va det søndag ... sov hos ei venninne i natt, så blei nu ikkje så mye søvn nei .
Sambo kommer hjem på fredag , å æ glede mæ :)

E veldig spent på denna mnd. i og med at æ fikk påvist eggløsning (jeeeej) bare jaa ca. 1 og en halv dag etter sambo dro.. Så det e jo en liiiiiiten mulihet på at svømmeran vente på egget da :) Det sies jo det at den beste muligheten e vest sæd cellan allerede e der å vente på egget [;)]

I denna perioden har spist Femal tabeletta og Folsyre (takk hero;) vær dag, så får vi se om det hjelpe :)

E jo bare 2 pp, så har ikkje så store førhåpninge, baregla før at æ har fått eggløsninga tbake etter 19-10 år på p pilla :)
 
Alltid greit å vite når man har EL ja!! Håper spiren sitter for dere snart, slik at du slipper å være her inne så lenge som meg[8D]
 
Ja æ blei kjæmpe gla :)
off ja æ håpe nu den sett hos dæ å snart[:D] Kjedelig å vente så lenge, men det kommer jo som oftest når man minst vente det [:D]

Får krysse fingran før at vi begge snart kan juble [:D] åh før en hærlig følelse det må være!
 
Gratulerer med dagbok! [:D]
 
 
Nok en dag på jobb, håpe dagan går fort, så kjæresten kan komme hjem :)

åsså håpe æ dagan går fort t IKM, e veldig spent denna mnd... men trur nok at tana kommer ja , men da får æ værtfall begynt på en ny pp :)

Så klaffe det ikkje nu, så håpe æ det klaffe på pp3 :) hadde ært hærli:)
 
hei hei :)

Nok en dag over... merke at æ ikkje e så stressa denne pp. kanskje førdi vi veste sambo mæst sannsynlig va borte når æ hadde el .. å at vi liksom ikkje prøvde denna mnd..

Kanskje det va det som skulle t .. at vi slappa av å kosa oss:) rl kom jo før æ trudde så:)

Nu vil æ egentlig bare at han skal komme hjem så æ kan få en goooo klæm :) ingenting som e bedre enn d ...
Får kose mæ med Tjukken og Dora i mellatia æ da [8D] mine søte små golfball gullfeska faktisk :D

Rask dusj, såe det natta :D

Sov godt alle:D
 
herreguud kor trøtt æ e ... litt magekrampe i dag, eller murringe.. men det hadde æ jo sist pp å ...
Soool og herlig ute... å æ e på tur t jobb... :( typisk, håpe det blir fint vær t hælga :)
 
Ja da va mensen kommet ... e som ei klokka den syklusen min da ... 28 daga ... ikkje en dag mindre og ikkje en dag mer .. regne med det e positivt[:D]

det rare med d her , æ klare å snu alt t nå negativt .. eller, alt som skjer tænke æ " hmm... det e sikkert nå galt"

Så nu går æ rundt å trur d e nå galt me mæ sia æ har stabil 28 dagers syklus etter X antall år på p pilla ...

Blæh.. man e rar ...

Blir ingen prøve periode før i slutten av september poå mæ... Sambo e på jobb neste eggløsning, så da må vi vente da[:(]
Utrulig kjedelig [:(]
 
Du er heldig som har regelmessig mens å akkurat 28 dager da...kunne ønske det var meg... for min del så varierer det alt fra 28-33... syns det er litt slitsomt jeg.. vet jo aldri når det kommer
 
isj, så kjedelig .. men du har værtfall sånn ca peiling da :)
Ja æ veit at æ e heldig, men hjernen koble ut t tider[8D]

Korsen går det med prøvinga?
 
ORIGINAL: B.Solem

isj, så kjedelig .. men du har værtfall sånn ca peiling da :)
Ja æ veit at æ e heldig, men hjernen koble ut t tider[8D]

Korsen går det med prøvinga?

 
gikk ikke denne pp, tvert i mot havna jeg på legevakta med så sterke menssmerter at jeg trodde jeg skulle besvime, nesten sånn at jeg måtte sjekkes på ullevål, men det ville jeg da ikke, var hos gyn for 2 uker siden å da var alt fint, men om de fortsatte hadde jeg tatt meg en sjekk der oppe å. Smertene gikk heldigvis vekk dagen etterpå med pralgin forte å varmeflaske.
 
Har begynt med akupunktur nå så håper det skal sette ned ventetiden. Så har jeg kutta ut på koffeinintaket mitt.... kan ha "en koffeinenhet" pr dag...dvs enten en kaffe eller 1/2 brus med koffein i... så har vi begynt å trene litt...håper på å gå ned noen kilo..Så neste pp så skal jeg teste med el tester for å se om jeg har el om ikke ringer jeg tvert til gyn for å gi rapport tilbake....så får jeg se om jeg får pergo eller noe. Men innvendig ul var fin å jeg har ikke en eneste cyste på eggestokken... sambo har vært å sjekka svømmerne sine så vi (jeg, fordi sambo bryr seg ikke akkurat for å si det sånn)venter spent på svar som kommer neste uke[:D]
 
åssen er det hos deg/dere  da?
 
Så bra du ikke hadde noen cyster da [:)]

hos oss... tja .. er vell på 3 pp nå... dvs, 2 og 3 (denne) pp er sambo på jobb[:'(] så da blir det ikkje nå prøving før i slutten av september..

fikk jo fult utslag på el testen sist el, så håpe jo at alt e bra :)
ooooff tørr ikke teste om jeg har cyster.. syns det er skummelt, redd før at dem skal finne ut at det e nå galt.. herregud man er så¨teit når det kommer til seg selv. Med andre er man såååå positiv, men selv tror man at man aldri kan få barn!

Nei vi får håpe spira sitt hos begge 2 SNART! åh som jeg skulle jubla :D

Hatt mange pp'er dåkker da?
 
vi er på vår 6 pp....trodde aldri det skulle bli SÅÅÅ mange..dum som jeg er så trodde jeg virkelig jeg skulle bli gravid på første forsøk.. Tror mye at jeg ikke har blitt gravid er at jeg har hatt/muligens har enda en hormonubalanse i kroppen(fikk påvist det hos legen) fordi jeg har jobba natta i nesten 2 år så er aktiv sykemeldt å har sagt opp stilliinga mi på natta å skaffa meg en ny jobb.. så ingen kan si at jeg ikke gjør noe for å få barn for jeg har: sagt opp stillinga mi, stumpa røyken, mindre koffein, sunnere kost, begynt å trene igjen, akupunktur, mineraler å vitaminer i hysten å pisten... ÅHHH jeg har så lyst på den dagen jeg kan stråle av lykke over en positiv graviditetstest for det har jeg aldri fått.

håper den sitter hos dere å snart da[:D] jobber mannen din i nordsjøen?
 
Ja hadde vært utrulig deilig vist den satt ! Du e jo kjæmpe flink da :D Så håpe virkelig den sett hos dæ snart:D har du virkelig førtjænt :)

Han jobbe på gass anlegg i Bergen ... 12 daga på jobb .... 9 daga hjemme!! :( Så e ikkje alltid det klaffe nei ....
Men ... den som vente på nå godt veit du :)

Kjedelig når han e borte .. han skal søke på nye jobba nu han da :) så han kan være mer hjemme .. han e så søt da ... han sa han kunne sykemelde seg eller ta 2 uke ferie nu så vi kunne få en prøve periode nu da :) Så det e jo go støtte i å vite at han e like inn i detta som det æ e :)
 
så søt samboer du har da[:D]
 
hehe [:D] JA det e deilig å vite at han vil da:)
Gammel e du da?
e 24, så kjenne at æ vil veldig gjerne ha en liten schnupp å ta vare på nu .. sambo e 1 år yngre enn mæ da [;)]
 
Back
Topp