Min dagbok:) Prøvingen og forhåpentligvis svangerskapet :)

PrøverOgPrøver

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Hei, og velkommen t daboka mi [:D]

24 år og drømme om å bli mamma! Va så deilig når æ å sambo fant ut at vi skulle prøve:)
Har snakka om det lenge, men ville være sikker på at vi begge va klar, og at vi hadde det vi trengte før å kunne gi en liten en, et godt liv:)

1.pp:

Hoppa av p-pilla 18 juni, og Mensen kom den 20.
Siste dag av mensen var 25 juni, så en kort og fin periode:)


Ifølge BV skulle jeg hatt eggløsning den 4 juli, og det trur æ åsså at æ fikk :) hadde ikkje kjøpt testa enda, men følte det på kroppen og hadde endel tegn til det åsså :)

bl.a endel slim som æ læste om på nette at kunne komme under el...

Sååå æ å sambo sto på den uka .. heeeeile uka bare før å være sikker[;)]
Blei en arti opplevelse tslutt, da vi innså at vi va blitt akkurat sånn vi avtalte å IKKJE bli... hysterisk.. å bare ha sex pga eggløsning [8D] men vi tok oss i det, å æ har aldri flirt så mye under "babylaging" som da! hehe, arti va d :=

Å det e jo nættopp det denna perioden skal være:)

13. juli:

Har hatt mensen murringe i ei uka nu .. skikkelig vondt i magen og ryggen.
Æ kan ikkje fatte og begripe at det skal være sånn hær vææær mnd før IKM..
Våkne på natta av at æ e kvalm og har ont .. i natt våkna æ 2 gang av at æ måtte tisse,

æ trur d bare e innbillning, skal ikkje ha mensen før om 4 daga, men har jo hatt murringe i ei uka nu allerede, så vest æ har så ont nu, så lure æ på kor ont det blir når IKM kommer..

Aldri vært plaga med mensen smerte.. hadde en pause fra pillan før 2 år sia, å hadde så å  si stabil syklus fra dag 1..

Så enten så e æ gravid.. eller så e æ SIIIIIIINNSYKT Premenstruell... hehe, Satt å så på tv her i går , å heerreguuud kor æ grein .. drama på høyt plan...

Skal se litt på film å kose mæ nu ... håpe dagan t testinga går fort.. men æ e sååå redd før å bli skuffa , men æ skjønne at sjansan e små :)

Klem



SYKLUS:

1.pp: ? håper på 28
 
Hei og velkommen [:)]

Krysser fingrene for at du får et kort opphold her så du kan hoppe rett over i terminforum! [:)]
 
4 daga t testng ... snart 3 ... tørr ikkje ta test æ ... vente .. men.. åååh!!!!

Sambo jobbe selvfølgelig turnus .. så han jobbe 12 daga , å e hjemme 9... så klaffe et ikkje på første pp, så har vi neste sjans i SEPTEMBER!!!!! off... sku ønske han hadde en jobb der han va heime vær dag, så vi kunne prøvd di dagan man kunne:)


 
åh kjipt da! men, er ikke lenge til september.. (dårlig trøst... menmen)
men, krysser fingrene for at det ikke er mensmurringer, men spira som klorer seg fast! =D
 
 
 
jo flere jo bedre :)

Ja vi får bare stå på skikkelig når han e hjæmme da [;)]

14.7.08:

Murringe i heile natt... over ei uka altså .. å det e mer som skikkelig mensen smerte t tider... ett sånn press, at det kjennes ut om æ må tisse heile tia ...
3 daga t testing ,
Nu e det jobb :)

Ha en fin dag allesammen :)
 
Hei.
 
Gratulerer med dagbok og masse lykke til med prøvingen.
 
Spennende og se om TR kommer eller ikke [:)]
Synd at samboeren din er borte, men tiden frem til september går fort skal du se.
 
Jeg krysser fingrene for deg og at det har klaffet for deg.
 
 
Klem
 
Jeg krysser fingrene for at det er babymurring og ikke tr som kommer. Tenk å få fullklaff på første forsøk![:)]
 
14/7-08

Ferdig på jobb :) Jobbe som frisør, så e lange harde daga ! Men det e arti:)

I dag fikk æ liksom litt.. ehm .. ka æ ska kalle det .. sting nedi magen .. sånn at æ måtte krøke mæ litt sammen før å få det bedre... varte ikkje så lenge ... 5-10 min kanskje , så gikk det over, så kom det tbake igjen ...2-3 ganga skjedde d iløpet av dagen..

Murringa e det nu enda ...bynne å bli vant med det.. har tross alt vært der ei goooo stund nu .. kanskje en .. tja 2-3 daga etter el...

Vil så gjerne ha en liten spire i magen min... håpe så veldig, men det går nu som d går:)
Rart kor travelt man får det når man først inn ut at man skal prøve[;)]


 
15/7-08:

2 daga igjen t testing, trur personlig ikkje at æ træng test, før tanta kjæm vell før æ får tatt testen ut av plasten !
Ont i puppan i dag, men det kan jo åsså være før t TR e på tur.
Håpe bare æ har stabil syklus:)

Nu e det jobb! 3 daga t sambo kommer hjæm <3

Ha en fin dag :)
 
[:D] hei.
kjenner meg veldig igjen i det du sier om ondt i magen og korsryggen.... og jeg ser faktisk at vi har sånn nogenlunde lik ikm-dag..  [:D]
jeg har også sånn krampelignende anfall denne gangen, har aldri hatt det tidligere så jeg går jo selvfølgelig rundt her å håper hehe..
 
Hadde vært kjempegøy om vi begge nå går rundt å er gravide da!!
 
Hei hei :)

Jaaaaa det hadde vært så bra :) Har ikkje hatt såå mye murringe i dag... veit ikkje om det e bra ellr dårlig, trur kanskje æ bare har blitt så vant til det , at æ ikkje merke det så godt lenger...

Syns det e merkelig å ha mensn smerta så lenge uuuten å få mensen.. dt e sånn at vær gang æ går på do, så førvente æ at TR skal ha kommet .. men kan jo samtidig hende at det e sånn kroppen min reagere først .. nu nr æ slutta på p pilla.

Hadde nu en pille fri periode før æ møtte sambo .. å da fikk æ nu stabil mens... men aldri ont så lenge før...

Må flire av mæ sjøl.. æ kværulere faktisk md mæ sjøl her æ sett:P hehe..
 
16/7-08:

Våkna før vekkeklokka i dag[:D] Syns det e sååå mye bedre å våkne tidliar av sæ sjøl , einn av nå bråk i øret mett på mårran:)

I dag e puppan ond.. og tung.. så æ rægne med at mensen kommer i mårra eller fredag ...
Veit ikkje om æ blir å ta en test i mårra, før æ klare å vente..

Vest du nu oh stygge tante rød høre mæ ... Vest du nu skal komme denna mnd, så komnu før guds skyld på fredag, å fær igjen fort som fy! Da har æ værtfall stabil syklus !

Men som alle andre her inne, så håpe æ jo at en spire har satt sæ:)

Den som vente på nå god, veit dåkker:)

 
Ja da v en ny dag over ... sett her med sinnsyk halsbrann[&:]
Va så surt det oppstøtet at æ fikk nesen litt panikk! Ikkje nå pulve eller nåkka som hjelpe har æ heller! Fan... gjør skikelig ont jo!!

1dag igjen t testing ifølge bv, men æ trur nu æ hold an litt...e jo ikkje sikker på om æ har 28 dagers heller så..  Fremdeles ont i puppsen men, som sagt mange manga før :P Siiiikker TR so sætt stekkera i mæ, si ifra at ho e på tur:)

Men blir jo spennanes å se kor lang denna syklusen blir da :D

Sliiiite etter en lang dag på jobb... mange som vil klippa sæ t ferien ja :D

E det nån som læs det hær eller? [8D]
 
Okei... da va det testedag da ... men æ drøye den ... e jo ikkje heilt 100%på syklus, så æ ser det litt an .. i dag kom det da litte pitte grainne rosa eller lyyyys lyyyyyyys rosa slim, det burde fa ikkje være tr! Halsbrann i dag å ... har endel symtoma .. men æ gidd bare ikkje tænke eller gjøre så mye av det ...  mn greit å ha det nedskrevven itilfelle:D

I MÅRRA KOMMER CHÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆRESTEN HJÆÆÆM :D :D
Håpe tanta værtfall hold sæ borte så æ får ønska han velkommen hjem først[;)]
 
Jaja, er kom sambo å tante rød samtidig gitt...
Deilig å få sambo hjem, tr kan bare stikke av.

Men vest man skal se på det positive d ..  så ser det jo ut t at æ har en 28 dagers syklus...  å det v det æ hadde når æ hadde pause i p pillan før 2 år sia ... så virke stabil da :)

føkk.. litt skuffa...

Jobb, så hjæm å kose mæ me kjæresten <3
 
huff så leit at tanta kom på besøk da!![:(]  det gjorde den forsåvidt til meg i dag også.... [:(][:(][:@][:@][:@]  Men men vi får krysse fingrene for at den sitter neste periode for oss begge!! kos deg i med kjæresten i helga da.
 
æsj, kjipt at tr kom, men, greit å vite nogenlunde åssn syklus du har... =D
lettere å forholde seg til på neste PP.
lykke til i neste periode.
får tro dere bare trengte en testrunde før den sitter der.....!
 
Back
Topp