Min dag .....

everonic

Elsker forumet
Så satt vi her igjen i natten...Nok om det!! Vil bare fortelle litt om min dag som eg hadde i dag!
Skulle på kontroll igjen i dag hos legen (som hver gang tar UL).Viste seg at småen kje har ville snudd seg endå, luringen.Lagt i seteleie siden midten på april,så sjangsene e no små for at den vil gjøre det og (termin 5 juni).Legen regnet ut at vekten på beibisen ligger på 4400g no, og for å fø vaginalt på KK (haukeland sykehus)seteleie e grensen 4500g. I morgen (altså no blitt til i dag),har eg fått time på sykehusets fødestue for å sikkert ta mange mål osv....og sikkert finne ut om eg må ha planlagt keisersnitt eller om eg skal prøve føde vanlig.Eg e mildt sagt dritt redd denne gangen,sist gikk jo alt som et skudd fra klar himmel(4 timer fra vannet gikk til alt var over,og uten særlige smerter)!Har jo kje lyst å ta keisersnitt for alt i verden å ver helseløs i den tiden som kommer etterpå med smerter osv....Kje vil eg ha kateter,og iallefall kje narkose om det blir snakk om...Håper eg får god hjelp når eg kommer fram i morgen,e så mye som surrer her oppi topplokket!!
Nei,no ska eg slutte me sytingen,men som i går natt så va det godt få ut litt sånt som ligger å rejerer oppi hodet.Regner me at alt går bra til slutt uansett,for ut skal beibien min samme ka vei og ka måte,og det no øyeblikkelig :-)

Vil de ikke ta noen ytre vending på sykehuset, da? Har også hørt og lest at akupunktur gir gode resultater, men det er kanskje for tett opp mot termin nå...?... Regner med du har sjekket ut alle muligheter og ønsker deg lykke til - hva det nå enn blir. Håper det ordner seg for deg og du slipper ks!!!

Ønsker deg lykke til så mye... uansett hvordan du føder babyen så er det ikke lenge igjen til du har babyen i armene og alt det derre andre er glemt [:D]

Det beste e nok sikker keisersnitt uansett, men tiden etterpå lengter eg kje etter for å si det sånn. Har hørt at den kan være ganske hard,og eg som kje tåler smerte.....No har eg dusja og stelt meg for denne dagen og e snart klar til å ta av til bergen! Dokkar får info senere, evt av meg eller min sladrevenn Ale82.

Back
Topp