Min dag!

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
Må bare fortelle litt om denne dagen! Opplevd masse (dermed laaangt innlegg)!! [:)]

Begynte litt crap - med glukosebelastningstest hos legen. Trodde et par ganger jeg skulle dø av sult[8D] er superavhengig av mat om morran for å komme i gang.. men overlevde da - og prøvene var i følge damene supre! 5.1 før og 7.0 etter test![:)]

Og så begynner det morsomme (og dyre...[8D])

1. IKEA!!! Handlet garderobeskap og taklampe til veslegutt - og litt småting til a mor...[8D] Resultat = litt i underkant av 5000 brukt på ikea[;)]

2. MEGAFLIS! Jammen ble det ikke baderomsinnredning på oss i dag også.... Skal pusse opp badet og fant et vi falt for der, så da ble det handlings... (= litt over 5000 der...)

Sååå i løpet av noen timer på dagen i dag svidde jeg av ca 10 000 kr... Fort gjort![;)]

Spiste middag hos søstern før vi dro hjem (og mannen hennes, dattera på 7 og sønnen på snart 2). Søstern dro opp genseren min og spurte sønnen sin hva tante hadde i magen... "BOLLE!!" var svaret.. hihi... Magen til tante ser altså ut som en bolle[8D] Eldste på 7 syns lillegutt var litt kjedelig som enten var rolig eller sparket mammaen sin i blæra når vi var der, for hu ville jo så gjerne kjenne sparkene hans! [:)] Fikk med oss en søppelsekk (+ litt til) med klær, en stor pose med babyleker og en gåvogn fra søstern i dag... Godt garderobeskapet er kjøpt så vi får et sted å putte alt etterhvert!!

Så nå vet vi hva vi har å gjøre i helgen... Liste barnerom, henge opp taklampe, skru garderobeskap!! Og ta bilder (men låner bort kameraet mitt så det må bli over helga en gang) så jeg får vist fram hulen til lillegutt!! [:)]

Og sist men ikke minst: JEG kjørte hjem med henger![;)]

høres ut som du har hatt en dag med masse opplevelser... sykehuset var kanskje ikke det beste... men med godt resultat og shopping ble resten av dagen bra... morro å svi av litt penger når man kan da[:D][:D]

ORIGINAL: Mariemor1

høres ut som du har hatt en dag med masse opplevelser... sykehuset var kanskje ikke det beste... men med godt resultat og shopping ble resten av dagen bra... morro å svi av litt penger når man kan da[:D][:D]

Wow, FOR en dag! [:D]

Alt hørtes kjempeherlig ut da, bortsett fra den glukosebelastningstesten[8D] Men godt du fikk gode verdier[:)]

I dag syns jeg du kan slappe av litt og bare kose deg med tanken på alt du opplevde i går[:)]

Hihi.. Ja, den tok seg opp etter hvert kan man si!![:D]

Nå venter jeg på at ei venninne skal komme innom og hente tingene vi handlet til henne på ikea i går.. Forhåpentligvis får jeg ryddet opp noe av alt dette som ligger over HELE stua[8D]

Back
Topp