nr 2 på vei! Forelsket i forumet 22 Feb 2011 #1 her er min blogg [:D] papirkos blir veldig gla om noen har lyst å titte på det lille jeg har fått lagt ut til nå.... og blir enda mere gla for kommentarer [;)] og ikke vær redd for å være ærlig, jeg vil jo gjærne bli god, og da må man lære [;)][:D]
her er min blogg [:D] papirkos blir veldig gla om noen har lyst å titte på det lille jeg har fått lagt ut til nå.... og blir enda mere gla for kommentarer [;)] og ikke vær redd for å være ærlig, jeg vil jo gjærne bli god, og da må man lære [;)][:D]
Mkay Glad i forumet 22 Feb 2011 #2 WOW[:D] Du er kjempeflink!!!![:D] Syns det herrekortet og 'den lille boksen' var så utrolig fine[:D] Skjønner godt at han ble glad[:)]
WOW[:D] Du er kjempeflink!!!![:D] Syns det herrekortet og 'den lille boksen' var så utrolig fine[:D] Skjønner godt at han ble glad[:)]
nr 2 på vei! Forelsket i forumet 22 Feb 2011 #4 tusen takk [:D] og veldig trivelig om enda flere har lyst å ta en titt [;)] og legg gjerne igjen en kommentar i bloggen så kan jeg titte tilbake [;)][:D]
tusen takk [:D] og veldig trivelig om enda flere har lyst å ta en titt [;)] og legg gjerne igjen en kommentar i bloggen så kan jeg titte tilbake [;)][:D]
K Kiraoth Forumet er livet 22 Feb 2011 #5 ORIGINAL: 2 små troll Du er kjempeflink,likte mange av de boksene der[:D]