Min beste...

Joy

Glad i forumet
- frokost noen gang![:)] Seee hva jeg våknet opp til idag [:)] Blomster, kakao og frokost på sengen. Min første morsdag ÅÅh, jeg er så glad i guttene mine

Måtte bare ta bilde, for synes det var så fint gjort [:)] Ble helt rørt

Det  var en flott frokost

wow!
fyy flate så bra gjort!!!
elsker smileyen :-D

så herlig[:)][:)]

ORIGINAL: Tao

Aaaahh.. Herlig!!! Da var det nok velfortjent og
[:)]

Ja, håper det [8D] samboer hadde bursdag igår, og fikk en en kjekk gave av meg [8D]

ORIGINAL: Nettiletti

ORIGINAL: Tao

Aaaahh.. Herlig!!! Da var det nok velfortjent og
[:)]

Ja, håper det [8D] samboer hadde bursdag igår, og fikk en en kjekk gave av meg [8D]

Det er koselig å gjøre stas på hverandre. Skal egentlig lite til for å glede folk.
Nyt dagen din max.
Fikk smykkeskrin med bilde av meg og sønnen min på. Syntes det var superkos.
Vi er heldige!!

For en flott frokost, heldige du [:D][:D][:D]

Lucky you!
Min gave var vel at jeg fikk sove heilt te 11.10 :P Hihihihi,, Men maen sto opp kl 5 :P

ORIGINAL: MamMaritaTilNoah

Lucky you!
Min gave var vel at jeg fikk sove heilt te 11.10 :P Hihihihi,, Men maen sto opp kl 5 :P

Men DET må jo være det PERFEKTE gave [:)]

heldig du
så skikkelig flott ut å vokne til

jeg har ikke fått ett eneste GRATULERER MED FØRSTE MORSDAG en gang jg :(

ORIGINAL: Malin A

heldig du
så skikkelig flott ut å vokne til

jeg har ikke fått ett eneste GRATULERER MED FØRSTE MORSDAG en gang jg :(

Han burde skamme seg!

Oh, gratulerer, det så ut som en nyyyyydelig frokost!!! Koselig å gjøre litt sånn fint for hverandre!!!

Her fikk ikke babysen noe hjelp til morsdagen av pappa'n sin, men han klarte å snu seg fra mage til rygg for første gang!!! Og det viste han KUN til mamma'n sin!!! Hvis ikke det er fin morsdagsgave, så vet ikke jeg...

Hihi, har nok trent på det lenge, lillemann!!! Har så langt bare klart å rulle seg fra rygg og over på magen... [:D][:D][:D]

ORIGINAL: avelilith

Oh, gratulerer, det så ut som en nyyyyydelig frokost!!! Koselig å gjøre litt sånn fint for hverandre!!!

Her fikk ikke babysen noe hjelp til morsdagen av pappa'n sin, men han klarte å snu seg fra mage til rygg for første gang!!! Og det viste han KUN til mamma'n sin!!! Hvis ikke det er fin morsdagsgave, så vet ikke jeg...

Hihi, har nok trent på det lenge, lillemann!!! Har så langt bare klart å rulle seg fra rygg og over på magen... [:D][:D][:D]

så vitti[:)] det gjorde han her for meg også idag!! flere ganger, fikk det på film å greier, hehe.. han gjorde det igår også en gang, men da fikk jeg det ikke med meg..![:(]

Back
Topp