Veldig spennende, er 4 spiren, de 3 forje satt ikke men denne satte seg så håper den blirSå spennende og så koselig![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig spennende, er 4 spiren, de 3 forje satt ikke men denne satte seg så håper den blirSå spennende og så koselig![]()

Spire nr 4 her også, 3 som glapp taket hos meg ogsåVeldig spennende, er 4 spiren, de 3 forje satt ikke men denne satte seg så håper den blir![]()
![]()
Det var leit å høre med de 3 du mista, men glad for at det satt denne gangen. Ønsker deg masse lykke til med spirenVeldig spennende, er 4 spiren, de 3 forje satt ikke men denne satte seg så håper den blir![]()
![]()

Da får vi håpe 4 spira vår sitterSpire nr 4 her også, 3 som glapp taket hos meg også

Ja veldig leit, den siste var værst for måtte operere den utDet var leit å høre med de 3 du mista, men glad for at det satt denne gangen. Ønsker deg masse lykke til med spiren![]()
Uff, så trist å lese. Sender deg mange gode klemmerJa veldig leit, den siste var værst for måtte operere den utMen kommet til uke 11 nå og kom ikke lenger enn uke 6 med siste, og de 2 før det mistet mellom uke 4 og 6 de å. Så vi er veldig glade for at den sitter nå, men veldig redd for at det skal skje noe, men prøver og ikke bekymre meg så veldig!.
. Godt at du har kommet så langt nå og krysser fingrene for at det går bra hele veien
. Ikke bekymre deg så veldig, det kommer nok til å gå bra
Tusen takk for gode ordUff, så trist å lese. Sender deg mange gode klemmer. Godt at du har kommet så langt nå og krysser fingrene for at det går bra hele veien
. Ikke bekymre deg så veldig, det kommer nok til å gå bra
![]()
tenker også at det vill gå bra, prøver og tenke på det!.
Hvilken app bruker du?