Et lite spørsmål; korsen kan du ha termin 2. Sep og være 6+0 på vei i dag. Har termin 1.sep og er 5+5 på vei i dag selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Et lite spørsmål; korsen kan du ha termin 2. Sep og være 6+0 på vei i dag. Har termin 1.sep og er 5+5 på vei i dag selv
Hvis du har termin 1. september så skal du være 6+1 på veiEt lite spørsmål; korsen kan du ha termin 2. Sep og være 6+0 på vei i dag. Har termin 1.sep og er 5+5 på vei i dag selv
ikke følge de appene eg brukerHvis du har termin 1. september så skal du være 6+1 på veiifølge terminkalkulatoren
Vet ikke hvilke apper du bruker men en utenlandsk app jeg har bruker en annen graviditetslengde enn man bruker i Norge. Når jeg fylte ut terminen min der så var jeg kortere på vei enn jeg egentlig er. Så måtte bare endre termindatoen der for å få det riktig. Det var 3 dager forskjellikke følge de appene eg brukerbare en filleting da. Barn kommer når det barn
Da bruker du en utenlandsk app tipper jeg. De regner svangerskap litt anderledes enn i Norge. Det er mitt beste svar. Legen og jeg er enig om 6+0 i dag... og termin 2.septemberEt lite spørsmål; korsen kan du ha termin 2. Sep og være 6+0 på vei i dag. Har termin 1.sep og er 5+5 på vei i dag selv
Jeg har termin 5.september (eggløsning 11.desember) og jeg er 5+5 i dagEt lite spørsmål; korsen kan du ha termin 2. Sep og være 6+0 på vei i dag. Har termin 1.sep og er 5+5 på vei i dag selv

Regndråpe!Hvor stor er babyen din nå?
I appen Preggers får man opp hvor stor babyen er i frø osv. Litt morsomt å følge med på![]()