Min andre skjønnhet *bilde*

Skjønn liten gutt! Gratulerer så mye! :) kjenner jeg gleder meg skikkelig til å kose og dulle med min egen lille baby om noen uker! :)

Virkelig nydelig <3

Ska sei :p her i Haugesund elle på gann? Nærmdekte seg termin for deg elle har noge skjedd Alerede?
På gann ;-) Vi gikk der begge to, jeg på førsteåret mens de to gikk andreåret i samme klasse ;) Termin er 17 mai.. Mye masrier, men ikke noe som skjer her i gården..
Hvordan har det gått å bli tobarnsmamma? :)

På gann ;-) Vi gikk der begge to, jeg på førsteåret mens de to gikk andreåret i samme klasse ;) Termin er 17 mai.. Mye masrier, men ikke noe som skjer her i gården..
Hvordan har det gått å bli tobarnsmamma? :)

Så kjekt då :) va jo når han jekk på gann me blei sammen :p
ikkje kjekt me de masriene.. Det e heldigvis ikkje så lenge igjen :) spennanes med termin 17. Mai :)
det e veldig kjekt men og slitsomt.. Hehe.. Leander e 1 uka i dag så me venne oss ennå te det, men storesøster e utrolig flink :) blir ein spennanes å kjekk tid fram øve :)

Så kjekt då :) va jo når han jekk på gann me blei sammen :p
ikkje kjekt me de masriene.. Det e heldigvis ikkje så lenge igjen :) spennanes med termin 17. Mai :)
det e veldig kjekt men og slitsomt.. Hehe.. Leander e 1 uka i dag så me venne oss ennå te det, men storesøster e utrolig flink :) blir ein spennanes å kjekk tid fram øve :)
Spørst om vi har møtt hverandre for mange år siden da ;) Øyvind mener han har hilst på deg hvertfall :)
Tenker det er litt travelt nå ja.. Kjekt at storesøster er flink :) Hun koser seg vell..

Back
Topp