Er det lov å håpe på?? Er i uke 37 i dag, og skal til jordmor nå om 10 min. Har masse kynnere nå, svetter bare jeg sitter rolig, kjenner pulsen er høy og jwg er helt rar i kroppen.... Eldstemann kom i uke 37+0, så har ett lite håp der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei nei, hun må jo støtte deg da!Krysser fingrene for det! Jeg var hos jm i dag og sa d samme, men hun trodde det ble en kontroll til. Duste jm! men hva vet vel hun
Helt enig. Men har time igjen allerede 27/3 pga påsken sååå..Nei nei, hun må jo støtte deg da!
Jeg har ikke hatt time hos JM på flere uker.. Har ul på sykehuset hver andre uke, så JM mente jeg ikke trengte å gå til henne... Men har ikke fått sjekka urin da på 3 uker heller skal på ul til mandag så det burde vel gå greit? Da er det 4 uker siden sist... Ble litt bekymra for det da- siden jeg er i uke 38!!
Hehehe.. lykke til.. jeg skal til jordmor først om halvannen uke jeg.. og til legen på termindato..Alt var bra denne gangen også hodet er fortsatt ned, men ikke festet. Magen har ikke sunket heller, men det trodde jm kunne skje når vannet gikk jeg ligger akuratt over det grønne feltet på symfysemålet, og det gjorde ingenting, mye bedre enn at det var flatet ut fikk jeg beskjed om.
Hun kjente rundt på babyen, og hun trodde ikke den var noe større enn vanlig.
Vi satset ikke på noen time neste gang, så hu satt opp en time om 2 uker- ikke 1- slik at det var større sjangs for at jeg ikke kom tilbake Hahaha, godt å ha en jm som forstår meg
Reis til legen og lever en urinprøve, de sjekker den for deg der eller kjøp slike stiks på apoteket for hjemmetestJeg har ikke hatt time hos JM på flere uker.. Har ul på sykehuset hver andre uke, så JM mente jeg ikke trengte å gå til henne... Men har ikke fått sjekka urin da på 3 uker heller skal på ul til mandag så det burde vel gå greit? Da er det 4 uker siden sist... Ble litt bekymra for det da- siden jeg er i uke 38!!
Oj, kan man teste selv? Kjenner at det sitter langt inne å dra til legen nå... Er jo ikke lenge igjen til ul.. Men kanskje teste hjemme var en ide!Reis til legen og lever en urinprøve, de sjekker den for deg der eller kjøp slike stiks på apoteket for hjemmetest
Ja det kan du. Du får kjøpt stiks på apoteketOj, kan man teste selv? Kjenner at det sitter langt inne å dra til legen nå... Er jo ikke lenge igjen til ul.. Men kanskje teste hjemme var en ide!