Min 9ende graviditet❣️

15dpo, 4+1❣️☀️
I går kveld, under særs tvil testa eg på ganske lys urin, men boom, der kom DEN streken og bekymringene fløy ut vinduet! Spurte faktisk ei venninne om eg kunne få progesteron av hu, og så kom hu med Progynova, østrogen:hilarious: hu skal ha for innsatsen. Men med desse siste to testane her så kjenne eg meg rolig, og klarer fint å vente på prøvesvar av blodprøven eg tok idag måres, som kommer i måro. Om progesteron fremdeles synker får me finna på ein plan då ❤️
Har også fått influensa, heilt sprøtt å ligge så sjuk i Juni liksom. Har ikkje tid til detta :yuck: men, berre å roe ned og prioritere❤️ melder heldigvis fint vær framover nå, så skal nå få henta meg inn igjen med arbeidet kjenne eg meg sjølv rett :happy:
Har meldt meg inn i terminlista nå og kjenner at eg er klar for å bli ein del av eit nytt terminforum✨
Vis vedlegget 407014
Hurra for nydelige tester! Vi venter spent på oppdatering fra blodprøvene dine. Jeg har en uåpnet pakke Lutinus som jeg hadde så lyst å gi deg i går, men jeg er på feil kant av landet dessverre...
 
Hurra for nydelige tester! Vi venter spent på oppdatering fra blodprøvene dine. Jeg har en uåpnet pakke Lutinus som jeg hadde så lyst å gi deg i går, men jeg er på feil kant av landet dessverre...
Ååh, snille deg, så hyggelig❤️ eg håper berre det sank litt pga at hCG ikkje hadde heilt fått etablert seg, så nå håper eg at siden hCG stiger sånn at progesteronen og gjer det :smiley-angelic001 så ska eg slutta å bekymra meg, for nå :hilarious:
 
Ååh, snille deg, så hyggelig❤️ eg håper berre det sank litt pga at hCG ikkje hadde heilt fått etablert seg, så nå håper eg at siden hCG stiger sånn at progesteronen og gjer det :smiley-angelic001 så ska eg slutta å bekymra meg, for nå :hilarious:
Krysser fingrene! Synes det er dritskummelt å gå uten progesteronstøtte selv, siden jeg har veldig kort lutealfase. Men skulle droppe det for å begynne på letrozol, og plutselig kom ikke mensen. Så jeg prøøøøver å stole på at kroppen skal fikse...
 
Krysser fingrene! Synes det er dritskummelt å gå uten progesteronstøtte selv, siden jeg har veldig kort lutealfase. Men skulle droppe det for å begynne på letrozol, og plutselig kom ikke mensen. Så jeg prøøøøver å stole på at kroppen skal fikse...
Ja det er ikkje enkelt å stole på kroppen alltid, iallefall ikkje når ein har blitt skuffa fleire gonger ❤️ men eg skal be for oss alle, at spirene skal utvikle seg til nydelige bebiser me kan trille tur med i vårsola neste år ☀️☀️
 
Ja det er ikkje enkelt å stole på kroppen alltid, iallefall ikkje når ein har blitt skuffa fleire gonger ❤️ men eg skal be for oss alle, at spirene skal utvikle seg til nydelige bebiser me kan trille tur med i vårsola neste år ☀️☀️
Det kan bli en vår vi husker for alltid ❤️
 
4+2❣️
Kjenne litt på at eg trur detta går veien ☺️
Ba om henvisning til min private gynekolog idag, sånn at eg får all svangerskapsoppfølging der, eg orke berre ikkje forholda meg til nåken andre akkuratt nå kjenne eg. Har egentlig fått henvisning til det nærmeste sjukehuset, Haugesund, men eg trur rett og slett eg ikkje orke. Så får me sjå om eg klare bestemma meg iløpet av graviditeten for kor eg ska føda :hilarious:
Progesteronet hadde steget fra 33 til 40 på 3 dagar, så her tenke eg det muligens va ein feilmåling på Fredag, veldig ulogisk at den synker og så stiger så mykje. Men eg har ikkje peiling så fra nå droppe eg å måla progesteron, gjer meg berre stressa likavell:angelic:
Men, blir hCG i måro og Fredag, så får me sjå kor me lande.

hCG:
9dpo - 9
12dpo - 40
15dpo - 137
20230606_084811.jpg
 
Hurra og gratulerer! Ble så glad når jeg så dette! Veldig fin utvikling på testene dine :hello2 og så godt at du får god oppfølging!
 
Hurra og gratulerer! Ble så glad når jeg så dette! Veldig fin utvikling på testene dine :hello2 og så godt at du får god oppfølging!
Tusen takk ☺️ ja tenk eg havna i forumet rett etter dokk, så lett å snike litt og då :cool:
 
4+5☀️
På tide med ein liten update her :) tok siste test i går, siden streken var sterkere enn kontrollstrek såg eg ingen vits i å teste videre, og hadde tenkt å dele bilde av rekka med hCG resultat som siste for denne gang. men den prøven har nok fürst rota vekk.. eg hadde hCG på 137 på mandag. Var egentlig veldig spent på hCG'en, for eg e blitt SÅ kvalm eg måtte ringa legen idag og be om kvalmestillande. Har lurt litt på koffer eg kjenne meg SÅ kvalm med så lite hCG. Teoretisk sett, og slik hCG alltid har stege hos meg (bittelitt over dobbling) burde hCG idag vært ca 6-700. Den var altså på heile 1400!! Treig start og så berre PANG liksom. Og eg e strak ut av kvalme allerede. Tok min første kvalmestillande i kveld og syns eg kjenne bedring, håpe inderlig det hjelpe ❤️

Ska innrømma at eg fekk eit lite håp på tvillinger nå altså, men det har eg jo kvar gong :hilarious:
 
Last edited:
5+3
Kjenne at det skal ikkje mykje til før klumpen i magen melde seg altså. Brent barn og alt det der.. fekk ny hCG måling idag, tatt i går 5+2, 4 dagar etter siste 4+5 som var på 1400.
Den var på 3700. Altså ikkje dobling annakvar dag, men ifølge fürst skal den først doble seg etter 3 dagar når det er over 1200u/l. Men, eg sammenligne jo sjølvsagt med tidligare graviditet der den har dobla seg opp til over 10k liksom.
Men, ikkje mykje eg kan gjer fra eller til, så får prøva å nyta været og varmen☀️
Ny hCG prøve på Fredag og så blir det UL på Tirsdag☺️
 
Etter ein veldig dårlig stigning fra 3700 - 6000 så trudde eg løpet var heilt kjørt. Orka ikkje oppdatere her inne ein gang. Men så, heilt utav det blå var det ein perfekt liten bebis på rett plass og med bankande hjerta på UL idag :woot:
6+2, og målt til 6+2❣️

Eg e heilt sjokka endo, skjønne ikkje korleis det er mulig. Så dårlige hCG resultat! Og så lite gravidsymptomer plutselig liksom. Eg tenke Gud hadde nok ein finger med i spelet, og eg er veldig takknemlig ❤️

Rett etter timen logga eg meg inn på fürst, og trur dokk ikkje verdiane har hatt eit kjempe hopp og plutselig OVER dobla seg!!!:woot:

Her e hcg resultatene mine:

9dpo - 9
11dpo - 40
15dpo - 137
19dpo - 1400
23dpo - 3700
26dpo - 6000
29dpo - 13000:cool05
received_589152249992801.jpeg
 
Etter ein veldig dårlig stigning fra 3700 - 6000 så trudde eg løpet var heilt kjørt. Orka ikkje oppdatere her inne ein gang. Men så, heilt utav det blå var det ein perfekt liten bebis på rett plass og med bankande hjerta på UL idag :woot:
6+2, og målt til 6+2❣️

Eg e heilt sjokka endo, skjønne ikkje korleis det er mulig. Så dårlige hCG resultat! Og så lite gravidsymptomer plutselig liksom. Eg tenke Gud hadde nok ein finger med i spelet, og eg er veldig takknemlig ❤️

Rett etter timen logga eg meg inn på fürst, og trur dokk ikkje verdiane har hatt eit kjempe hopp og plutselig OVER dobla seg!!!:woot:

Her e hcg resultatene mine:

9dpo - 9
11dpo - 40
15dpo - 137
19dpo - 1400
23dpo - 3700
26dpo - 6000
29dpo - 13000:cool05
Vis vedlegget 408315
Så herlig!! Veldig kjekt å høre, nå må bare lille spire klore seg fast til februar :Heartred :hug003
 
Etter ein veldig dårlig stigning fra 3700 - 6000 så trudde eg løpet var heilt kjørt. Orka ikkje oppdatere her inne ein gang. Men så, heilt utav det blå var det ein perfekt liten bebis på rett plass og med bankande hjerta på UL idag :woot:
6+2, og målt til 6+2❣️

Eg e heilt sjokka endo, skjønne ikkje korleis det er mulig. Så dårlige hCG resultat! Og så lite gravidsymptomer plutselig liksom. Eg tenke Gud hadde nok ein finger med i spelet, og eg er veldig takknemlig ❤️

Rett etter timen logga eg meg inn på fürst, og trur dokk ikkje verdiane har hatt eit kjempe hopp og plutselig OVER dobla seg!!!:woot:

Her e hcg resultatene mine:

9dpo - 9
11dpo - 40
15dpo - 137
19dpo - 1400
23dpo - 3700
26dpo - 6000
29dpo - 13000:cool05
Vis vedlegget 408315
Såå glad på dine vegne altså!❤️❤️❤️
 
Etter ein veldig dårlig stigning fra 3700 - 6000 så trudde eg løpet var heilt kjørt. Orka ikkje oppdatere her inne ein gang. Men så, heilt utav det blå var det ein perfekt liten bebis på rett plass og med bankande hjerta på UL idag :woot:
6+2, og målt til 6+2❣️

Eg e heilt sjokka endo, skjønne ikkje korleis det er mulig. Så dårlige hCG resultat! Og så lite gravidsymptomer plutselig liksom. Eg tenke Gud hadde nok ein finger med i spelet, og eg er veldig takknemlig ❤️

Rett etter timen logga eg meg inn på fürst, og trur dokk ikkje verdiane har hatt eit kjempe hopp og plutselig OVER dobla seg!!!:woot:

Her e hcg resultatene mine:

9dpo - 9
11dpo - 40
15dpo - 137
19dpo - 1400
23dpo - 3700
26dpo - 6000
29dpo - 13000:cool05
Vis vedlegget 408315
Lille frø ❤️ så gode nyheter ❤️
 
7+0⭐
Vært litt stille fra meg i helga, me reiste på speidarleir i Sauda i går, og det har gått klakk klakk siden Tirsdag føle eg :scared007
Har vært ein heftig erfaring desse 2 dagane, SÅ varmt, telt, og ansvar for 17 ungar! I tillegg mykje ekstra styr pga bålforbud, skulle nesten ikkje tru at ein kan ha leir uten bål, men det går vist :hilarious:
Skulle egentlig begynt på progesteron i går, men då måtte eg ta canesten. Nesten kvar graviditet får eg sopp i 1.trimester! Sjukt irriterende. Syns canestenpilla var gale oppi der, så grue meg til 3 progesteroner oppi der til dagen, på leir, i telt, med camping do og ingen skikkelige vasker :nailbiting: overleve vell det og:cool:
Har forøvrig slått opp ein skade eg fekk for 3 veket siden i foten, så eg halte jo rundt både her og der, og det har slått massivt ut i bekkenet, så her ligge eg på luftmadrass med skikkelig bekkensmertdr i tillegg.. jaja, overleve vell det og:laughing021
(Ser at detta innlegget skulle vell vært i klagetråden :p)

Reise heim ein tur Onsdag for å gå på UL Torsdagen❤️ enn så lenge føles alt ganske bra❤️
 
Back
Topp