Min 9ende graviditet❣️

ElskerJesus♡

Ut på landet☘️
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Fant ut i går at eg er gravid, 9dpo, for 9ende gang. Har 3 barn, og har mista to i uke 4+5 og 4+6 eller no nå dei siste mnd. Har også mista 1 5+0 tidligere og i uke 19 og 15. Får derfor så mykje oppfølging eg føler eg har behov for, og har målt både progesteron og hCG denne syklusen. Progesteron var 29 4dpo, og 32 nå 9dpo, egget festa seg nok ikkje før 7-8dpo, så enn så lenge heilt innanfor.
HCG var på 9 i går 9dpo, nøgd med det :)
Nye blodprøver i måro, spent på resultatet der. Enn så lenge steig testen godt fra i går til idag ❤
Lager denne tråden for å sakte men sikkert snike meg inn i gruppa, føler for å dele ferden og ikkje på prøveforum. Enn så lenge er eg jo gravid med termin 14. Februar :Heartblue

Dette er første gang eg er blitt gravid på første PP etter SA.

20230531_084454.jpg
Screenshot_20230531_154157_FF App.jpg
 
Det blir spennende å følge med. Unner deg dette veldig, det er en sterk historie du forteller her. :Heartred
 
Gratulerer så mye, jeg håper vi begge får baby i februar :) :Heartred jeg er også gravid rett etter sa/kjemisk nå. Men jeg mistet mye tidligere enn du da.
 
Uff.. håper virkelig spiren sitter godt denne gang! Skal krysse fingrer og tær!!

Velkommen inn! :hug003
 
Det blir spennende å følge med. Unner deg dette veldig, det er en sterk historie du forteller her. :Heartred
Tusen takk ❣️ ja, historien fortsetter og fortsetter, men, eg står ganske urokkelig med fokus på framtid og ikkje fortid. Så spennande for meg og å følga med rett og slett :happy:
 
Gratulerer så mye, jeg håper vi begge får baby i februar :) :Heartred jeg er også gravid rett etter sa/kjemisk nå. Men jeg mistet mye tidligere enn du da.
Jaaa, det håper eg! Husker du mista, er vondt uansett kor tidlig ❤️ ber for oss begge at me får møta desse gullo denna gongen :) kor langt er du på vei?
 
Jaaa, det håper eg! Husker du mista, er vondt uansett kor tidlig ❤️ ber for oss begge at me får møta desse gullo denna gongen :) kor langt er du på vei?
4+2 i dag! Termin er 8.jan (utfra eggløsning) Så jeg er kommet lengre enn de to siste kjemiske, men første gangen var jeg 5+ noen dager. Håper at denne gangen så gjør Lutinus susen :)

Kult med termin på valentinsdagen! :Heartred
 
11dpo❣️
Dagens test er sterkere enn den blei sist det enda i kjemisk/SA. Så har truo på at dette skal gå denne gangen :happy: inn å ta blodprøve for å måla hCG og progesteron etter lunsj, får svar på det i måro formiddag, blir spennande!
20230601_090840.jpgScreenshot_20230601_091139_FF App.jpg
 
Gjett kim som glømte blodprøvetimen idag :banghead::hilarious: jepp, meg! Holde på å planta frukttrær mellom jobbslaga (kjører skulebarn), så var ikkje i nærheten av tankane mine før det var for seint. Blei skikkelig skuffa, legekontoret her er stengt i morgen så nå må eg kjøre 1t for å ta blodprøve då (t/r). Men, ser jo at hCG stige som det skal på strimler, og progesteron har eg ikkje peiling på så hadde sikkert berre blitt stressa av det likevell. Nå får eg chilla til Mandag så får eg svar både Mandag og Tirsdag, to på rappen, det blir lettare å gjer seg opp ei meining rundt ❣️
 
Gjett kim som glømte blodprøvetimen idag :banghead::hilarious: jepp, meg! Holde på å planta frukttrær mellom jobbslaga (kjører skulebarn), så var ikkje i nærheten av tankane mine før det var for seint. Blei skikkelig skuffa, legekontoret her er stengt i morgen så nå må eg kjøre 1t for å ta blodprøve då (t/r). Men, ser jo at hCG stige som det skal på strimler, og progesteron har eg ikkje peiling på så hadde sikkert berre blitt stressa av det likevell. Nå får eg chilla til Mandag så får eg svar både Mandag og Tirsdag, to på rappen, det blir lettare å gjer seg opp ei meining rundt ❣️
Oisann! Skal du ha tul??
 
Oisann! Skal du ha tul??
Om eg ska ja :hilarious: forrige svangerskap hadde eg over 20 ultralyder:smiley-ashamed005
Blir iallefall ultralyd i uke 6-7, alt etter ka som passe. Og så OTUL (mest sannsynlig i Bergen, dei er så super flinke!) Og så begynner kavet! Eller, eg håpe jo eg sleppe det nå, men vekene rundt når babyene døde var forferdelige sist, så eg fekk komma inn kvar veka dei vekene. Går sjølvsagt for meir fred og ro nå, men forberede meg på det mesta ❤ slagplanen er å ligge i forkant iallefall, det funka så fint sist, så håpe det funke enda bedre nå :) altså oppsatte timar fram i tid heilt fra positiv test. Nå f.eks har eg åpen dør på legekontoret og kan komme å ta så mange blodprøver eg vil. Etter første UL får eg åpen dør der også, veldig veldig takknemlig for det. Berre vissheten berolige liksom ❣️
 
12 dpo og IKM✨
Idag svei eg av ein digital siden eg glømte blodprøve i går. Litt skuffa øve at den kun viste 1-2, men absolutt null erfaring med digitale, dette er den andre eg tar ever :hilarious:
Spennende å sjå kor masse hCG eg har i blodet med disse testene her:woot: sitter på legekontoret og venter på tur nå:cool:

Trur eg slutte å tempa nå, har jo absolutt ingenting for seg å veit at tempen kan svinga under graviditet og dermed gi unødvendig bekymring.
Preggers.jpg
Screenshot_20230602_091932_FF App.jpg
 
Prøvesvar :woot:
Logga meg inn på furst sånn berre fordi, trudde jo ikkje eg fekk svar før på mandag, men, der låg jo svaret allerede! What? Kossen e det fysisk mulig lure nå eg på, kanskje dei har sånn ekspress fra desse andre bygdene, for det har me ikkje fra vår bygd iallefall :hilarious:

hCG 9dpo - 9u/l
hCG 12dpo - 40u/l

Veldig nøgd med det for å sei det sånn ❣️
Men,
Progesteron 9dpo var 35, og nå 12 dpo var den 33. Det betyr at istedenfor å stige 1-3 kvar tredje dag så har den sunket. Det likte eg ikkje. Såpass har eg lest meg til, sjølv om detta e eit heeeilt fremmande emne for meg, at det skal stige, ikkje synke. Skal ta nye prøver på Mandag, synker det då også bør eg vell starta på progesteron tenke eg:confused013:confused004
 
Prøvesvar :woot:
Logga meg inn på furst sånn berre fordi, trudde jo ikkje eg fekk svar før på mandag, men, der låg jo svaret allerede! What? Kossen e det fysisk mulig lure nå eg på, kanskje dei har sånn ekspress fra desse andre bygdene, for det har me ikkje fra vår bygd iallefall :hilarious:

hCG 9dpo - 9u/l
hCG 12dpo - 40u/l

Veldig nøgd med det for å sei det sånn ❣️
Men,
Progesteron 9dpo var 35, og nå 12 dpo var den 33. Det betyr at istedenfor å stige 1-3 kvar tredje dag så har den sunket. Det likte eg ikkje. Såpass har eg lest meg til, sjølv om detta e eit heeeilt fremmande emne for meg, at det skal stige, ikkje synke. Skal ta nye prøver på Mandag, synker det då også bør eg vell starta på progesteron tenke eg:confused013:confused004
Blir spennende å høre en tolkning av progesteronsvaret! Det er jo ikke mye ulemper med å evt starte på tilskudd heller. Krysser fingrene!
 
14dpo - 4+0❣️
Kjenne eg stresse litt. I går testa eg på første urin vs 2.urin dei andre gangene, så blei ikkje så stressa, sjølv om eg kjente på det fordi progesteron hadde sunke. Men idag va den jo absolutt ikkje sterkare. Eg har jo ein million unnskyldningar på plass, urinen var veeeldig lys til å være 2.urin (kanskje eg drakk for mykje imellom), det var første test i ny 10pkn MS, eg er og blitt sjuk, kanskje det påvirke :confused005 men nei, off, føle for å ringa ei venninna eg veit har avslutta IVF reisen sin uten baby, og spør om hu då har noko progesteron liggande. Veit ikkje om det er å gripe etter halmstrå eller unødvendig eller ka. Men har liksom så lyst å gjer alt eg kan for at denna spiro skal komme hit til oss ❤️
Trur kanskje eg svir av nåken fleire testar idag, eller iallefall ein ikveld. HCG burde vært øve 80 nå, og då burde det vell sees tydligere på ein strimmel? Æsj! Ska ikkje vera lett..
20230604_121118.jpg
 
15dpo, 4+1❣️☀️
I går kveld, under særs tvil testa eg på ganske lys urin, men boom, der kom DEN streken og bekymringene fløy ut vinduet! Spurte faktisk ei venninne om eg kunne få progesteron av hu, og så kom hu med Progynova, østrogen:hilarious: hu skal ha for innsatsen. Men med desse siste to testane her så kjenne eg meg rolig, og klarer fint å vente på prøvesvar av blodprøven eg tok idag måres, som kommer i måro. Om progesteron fremdeles synker får me finna på ein plan då ❤️
Har også fått influensa, heilt sprøtt å ligge så sjuk i Juni liksom. Har ikkje tid til detta :yuck: men, berre å roe ned og prioritere❤️ melder heldigvis fint vær framover nå, så skal nå få henta meg inn igjen med arbeidet kjenne eg meg sjølv rett :happy:
Har meldt meg inn i terminlista nå og kjenner at eg er klar for å bli ein del av eit nytt terminforum✨
20230605_100710.jpg
 
Back
Topp