Min 4. ul...

civciv

Elsker forumet
I dag har vi vært på vår vår 4. ultralyd på sykehuset. I dag er jeg uke 8+6. [;)]

Lille småtten hadde blitt større: 16,1 mm stor. Hjertet banket som bare det, godt over hundre slag i minuttet sa overlegen. Noe som er veldig positivt. Vi så hode, 2 små armer og 2 små ben. Armer og ben beveget seg i dag. Kjempe gøy å se. [:D] Ellers så viste han oss plommesekken hvor småtten fortsatt får maten sin fra, navelstreng og en morkake som har begynt å vokse. Fostervannet og "hulen" så bra ut sa han også.

Konklusjonen til overlegen var at dette her så veldig bra ut og at oddsene for at det gikk bra nå var høye.

Siden han skulle ha høstferie neste uke fikk jeg ny time torsdag om 2 uker igjen.

Har vært så redd for å glede meg og å se for meg at dette virkelig skal bli en baby. Men kanskje det går bra allikvel sitter jeg å tenker nå i kveld.

Forsøker igjen å legge ut et bilde tatt med kameraet fra dagens ul bilde. Kvaliteten blir laber, men dere ser mer enn ingenting. [8D]

Så fin liten baby,er så utrolig glad på dine vegne[:)][:)]

Tusen takk Thorgers og masse lykke til på din ul i morra!

Tusen takk civciv,meget stressa,har seriøst lyst til å ta meg en røyk!!! Er sååå nervøs,men spiser godis istedet,hehe[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Thorgers

Tusen takk civciv,meget stressa,har seriøst lyst til å ta meg en røyk!!! Er sååå nervøs,men spiser godis istedet,hehe[:)][:)][:)]

Uff, kjenner den stressa, nervøse følelesen. [&:] Men det kommer til å gå bra i morra!!! Jeg vet det!!! [:D]

Å, så godt og høre! [:D] Har ventet spent på oppdatering fra deg!! [:)][:)]

Godt å høre,tror jo det selv etter den hcg prøven,men man vet jo aldri. Håper jeg får se at hjertet banker..

Åhhhh blir like glad hver gang jeg leser at baby`n din har det bra[:D] Nå kommer det nok til å gå bra me lillegullet ditt[:D]

Fryktelig søt liten sak på bilde daaa

[:D]ååå så fantastisk flott[:D]  så morro å se babyen din[:D] 

ORIGINAL: cactus_jenten

Å, så godt og høre! [:D] Har ventet spent på oppdatering fra deg!! [:)][:)]

Takk. [:)]

ORIGINAL: Thorgers

Godt å høre,tror jo det selv etter den hcg prøven,men man vet jo aldri. Håper jeg får se at hjertet banker..

I morgen er det din tur til å se at hjertet slår!!

ORIGINAL: *MillaMedSpire*

Åhhhh blir like glad hver gang jeg leser at baby`n din har det bra[:D] Nå kommer det nok til å gå bra me lillegullet ditt[:D]

Fryktelig søt liten sak på bilde daaa

[:D][:D][:D][:D] Håper du har rett. [:D][:D][:D][:D] H¤n er kjeeempe søt.  hihi.

ORIGINAL: Everglot

åh!!!!!!!!! Gratulerer og så godt å høre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tuuuusen takk!! [:D]

ORIGINAL: linnjune

[:D]ååå så fantastisk flott[:D]  så morro å se babyen din[:D] 

Helt vidunderlig. [:D] Tusen takk. [:D]

åååå så gøy å se!
gleder meg til det er min tur... bare to uker igjen...

så kjekt da!!! og så betryggende å både se det og at legen er positiv. da senker nok skuldrene seg tenker jeg :)

ORIGINAL: Frustrert Frue

Ååå nå ble jeg glad [:D][:D][:D]
Denne gangen kommer du til å gå gravid i 9 mnd civciv [:)]

Takk. [:D] Håper virkelig det for i dag har optimismen tatt overhånd her og jeg har tort å bestille meg en jm time.[;)]

ORIGINAL: Elle35

åååå så gøy å se!
gleder meg til det er min tur... bare to uker igjen...

2 uker går kjempe fort. [:D]

Back
Topp