min 4 åring

Mrs b

Forumet er livet
VIP
satt meg litt oppgitt ned for å lese litt om 4 åringer.siden min 4 åring er skikkelig sta for tiden.hører INGENTING på meg.suser av gårde på sykkelen osv.suttrer for ALT.og krangler på det meste for hun skal ha det på sin måte.vil ikke legge seg om kvelden osv osv.med andre ord.tøyer grensen på alt.

så finner jeg dette om "hvordan en 4 åring skal være"

Blid og grei
Hvis du stort sett klarer å smile over 4-åringens evinnelige trang til å spørre, kan du glede deg over en alder der barnet stort sett er grei og enkel å ha med å gjøre. 4-åringer lystrer gjerne når du ber dem om noe, samtidig som de er stadig mer selvstendig.

– Det er lett å få 4-åringer til å samarbeide, og de har jevnt godt humør. De er verdensmestere som kan og klarer det meste, sier Vannebo og påpeker at barn i denne alderen gjerne vil være med å hjelpe til.

det er jo akuratt slik hun IKKE er.
det er så slitsomt å gå rundt å prøve å megle hele dagen.[&o]

Er det en ting jeg har lært etter snart 13 år som mamma, så er det og ikke tro på alt jeg leser om barn og oppdragelse![;)]

SÅ GODT Å HØRE!!!!!!!!!!!! Til tider holder jeg på å bli gaaaal av sutring og stahet! [:o][:@][:'(]

ORIGINAL: Hyssamaia!

følger med her jeg, for min jente på snart 4 er AKKURAT sånn som din...

Min nesten 4-åring er slettes ikke sånn heller! hun kan være sånn. Hvis hun har den perfekte balanse av nok mat, nok søvn og at nok ting går hennes vei...

god å høre at det ikke bare mi som ikke er "slik som en 4 åring skal være"[:D]

ORIGINAL: theojora

vel vel, min 4åring er ikke bare blid og hjelpsom heller.....

Ikkje min heller[8D]

Back
Topp