Mimring...

Alvani

Forelsket i forumet
Jeg lette etter et takkekort jeg laget av tulla når hu var forholdsvis nyfødt..

Og kom over dette i farten(nei ikke takkekortet)..

*fnis* Sjekk vekta...... Jess - dette er fødselsbildet.. ikke så veldig fornøyd med den kalde skåla, men veiing må til.. [:D]

Nååh[:D] Her er av snuppa mi:

Her er mi:

[;)]

Så fine babyer[:)] Jeg har ingen vektbilder uten at alt vises, så vil ikke legge ut det. Mi var 3568 g så håper det blir en sånn str denne gang også, akkurat passelig[:)]

*snufs*

så nyyydelige babyer[:)]

Så nydelige små nurk [:D] Gleder meg til Februar og jeg sitter med en baby i armene og gråter av lykke[:D]

Slenger ut et nyfødtbilde av min lille sjarmør. Fjerner det etterhvert i tilfelle noen skulle kjenne han igjen...

Ett døgn gammel her da. Han var liten; 2990gram. Født 4 uker før tiden:

ååå for noen nydelige små nurk!!

Her er min snuppe, 3450 gr [:)]

ORIGINAL: Knottet2

SØTE små nurk her inne ja!

Må bare kommentere...: Så mye HÅR Emma hadde! Herlig!

så søte unger [:D] men dere som quoter bør kanskje tenke på at dere ikke burde ta med bilder av barna om noen vil fjerne bildene senere... om de er quota må dere selv fjerne bildene[;)]

ORIGINAL: Catzy83

SØTE små nurk her inne ja!

Må bare kommentere...: Så mye HÅR Emma hadde! Herlig!

Ja hun hadde kjempe masse hår!
men det artigste av alt er at det har levd et lite eventyr [8D]
la meg demonstrere:

begynner med nyfødt bildet oppe..

så begynner det sakte å falle av litt på sidene

så er det bare hanekammen igjen [8D]

så begynte det å vokse ut igjen, og jeg prøvde alt for å få det jevnt uten å klippe for mye (det lykkes da IKKE) [8D]

og nå har hun fått ganske langt hår, hun har vært hos frisøren et par ganger allerede.. [8D]

(sorry for at jeg kuppet tråden, ble litt i det tenke tilbake hjørnet selv [:)])

Så vakre små skapninger.....[:D]
Får tårer i ørene jeg, blir helt rørt av disse fine bildene.
Gleder meg veldig til lille har kommet ut, men gruer meg til fødselen....[:o]

ORIGINAL: frøkenblaa

bare nyt svangerskapet nå, og ikke tenk på fødselen! det kommer til å gå så fint! [;)]
alt du tenker og tror blir nok helt annerledes [8D] [:)]
jordmødrene er som regel veldig snille og veldig flinke til å hjelpe..
Om du vil kan du jo besøke fødeavdelingen når dt nærmer seg, og se litt hvordan ting fungerer og gjerne snakke med noen jordmødre?? [:)]

bare nyt svangerskapet nå, og ikke tenk på fødselen! det kommer til å gå så fint! [;)]
Om du vil kan du jo besøke fødeavdelingen når dt nærmer seg, og se litt hvordan ting fungerer og gjerne snakke med noen jordmødre?? [:)]

Vet desverre hva jeg går til. Fikk desverre litt fødselsangst etter førstemann[:(]
Hadde egentlig en rask og veldig grei fødsel, ingen problemer hverken med meg eller lillemann.
Men det samme forstod jeg ikke hvorfor noen trengte smertestillende, for det var jo veldig greit.
MEN så kom angsten krypende, så jo lenger tid det gikk, jo større har angsten blitt[:'(] desverre.
Håper å få snakket masse med jordmor om dette, og at jeg får bearbeidet det litt de neste mnd....[:)]

Vet desverre hva jeg går til. Fikk desverre litt fødselsangst etter førstemann[:(]
Hadde egentlig en rask og veldig grei fødsel, ingen problemer hverken med meg eller lillemann.
Men det samme forstod jeg ikke hvorfor noen trengte smertestillende, for det var jo veldig greit.
MEN så kom angsten krypende, så jo lenger tid det gikk, jo større har angsten blitt[:'(] desverre.
Håper å få snakket masse med jordmor om dette, og at jeg får bearbeidet det litt de neste mnd....[:)]

åå okei.. uff det hørtes ikke noe særlig ut hvertfall..
håper du klarer å glede deg litt etterhvert da [:)] 
lurt å snakke med noen ja!

her e gutten min... IKKE QUOTE

3795 veide han 3 dager før termin

her er barnehagebildet hans tatt i Mai

å der var bildene borte.

Vi tenkte aldri på å ta bilder på vekta, tror jeg...

Men skjønne bilder, kanskje vi kan gjøre den denne gangen?

Awwwww [:D][:D][:D][:D] Nei, nå ble jeg jo ikke babysyk...så herlige nurker, hele gjengen. Og de vokser så fort til, og du glemmer så fort hvor små de har vært...skal legge til et bilde jeg også...just a moment [8D]

På barselhotellet...liten og søt...[:D]

Sovnet med puppen, [:-] hehe, syns det var et herlig bilde, dere tåler litt pupp [8D]

Og til dere som kanskje gjenkjenner puppen min, hahahaha [:D] ikke si noe om det på facebook..[8D]

Ble litt bedre nå, forhåpentligvis [8D]

hihi, ja de var litt store... du klarer ikke minske de litt? [8D] hærlig med nyfødt bilder [:D]

ORIGINAL: Alvani

hihi, ja de var litt store... du klarer ikke minske de litt? [8D] hærlig med nyfødt bilder [:D]

Jo jeg skal gjøre det...ble jo aaaalt for store, just a moment...[8D]

Back
Topp