Mimre mimre

Mr.Darcy

Gift med forumet
ER hjemme hos foreldrene mine, og mamma skulle opp på loftet og lete etter noe, og der fant hun sega'en vår. En sånn sega master system 2 spillkonsoll med noen spill. GJett hva jeg har gjort de siste kveldene.....Yeah....[:D][:D][:D] Alex kidd roooooooler [:D][:D][:D][:D][:D]

HAr fått kjøpt meg to spill med mikke mus og...*venterspentpåpostmannen*
Disse kommer guttungen til å elske...når han blir litt større...for mikke er nemlig helten[:)]

[:D][:D][:D]hhi...morro da

ORIGINAL: BaileysTøsa

[:D][:D][:D]hhi...morro da

ja jeg er helt hekta....så rart å se forskjellen i grafikk og diverse....iforhold til dagens standard...[:D]

det hadde vi også da vi var små...
savner det, var sinnsykt gøy, spesielt når man kom så langt at man skulle kjøre helikopter:)[:D]

Fant en side på nettet www.retro1.no

Mange spillentusiaster der inne, og mange som sverger til det gamle....[:)] (sega, nintendo osv)

ORIGINAL: PlinkyPlonk

ER hjemme hos foreldrene mine, og mamma skulle opp på loftet og lete etter noe, og der fant hun sega'en vår. En sånn sega master system 2 spillkonsoll med noen spill. GJett hva jeg har gjort de siste kveldene.....Yeah....[:D][:D][:D] Alex kidd roooooooler [:D][:D][:D][:D][:D]

Disse kommer guttungen til å elske...når han blir litt større...for mikke er nemlig helten[:)]

Hehe, jeg har også den spillkonsollen og Mikke spillene + noen flere spill.[:D]
Glad for at jeg har tatt vare på den for nå er ungene blitt så store at de kan spille.[:D]
Og så synes jo jeg også at det er gøy da, hihi [:D][;)][8D][:)]

ORIGINAL: Medea

ORIGINAL: PlinkyPlonk

Hehe, jeg har også den spillkonsollen og Mikke spillene + noen flere spill.[:D]
Glad for at jeg har tatt vare på den for nå er ungene blitt så store at de kan spille.[:D]
Og så synes jo jeg også at det er gøy da, hihi [:D][;)][8D][:)]

Jeg og søstera vurderte å selge den......[8|] Men jeg klarer det ikke nå....blitt hekta igjen...[:-] HAr bestemt meg for å kjøpe ut søstera mi, hvis hun fortsatt vil selge den...for det vil nemlig ikke jeg[8D]

Back
Topp