Finnes det lengre? Og hvor får jeg i såfall tak i det? er en eeeevighet siden jeg har sett det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk høre at den er allergifremkallende den også. Så jeg kjøper bare neutral nå![]()
Men finnes det til ull?
Er generelt lite fornøyd med neutral sine produkter
Å? hvorfor?
Jeg synes ikke klærne blir rene med det. Sitter igjen lukt i klærne synes jeg.
Finnes neutral til ulltøy?
Åh. Men da såJeg har kun brukt Neutral de siste 7 årene og aldri opplevd det
![]()
Ja her er det: http://www.neutral.no/product/detail/668928/flytende-silke-og-ullvask
Spørs jo såklart hva vi vasker, men vi bor på gård og stikker man hodet innom dørene på fjøset så setter jo lukta seg i klærne bl.a. Og da synes jeg ikke neutral tar lukten.
Bruker blenda sensitiv på babyklærne da .. Men synes egentlig ikke det er godt nok til voksenklær heller
Hvor får jeg kjøpt det neutral til ull da?
Blenda Sensitiv inneholder visst også MI som er allergifremkallende![]()
Ja jeg skjønner at det setter seg, oppvokst i stall og fjøs lukter jo enda mer
Jeg har funnet den på Meny hvertfall, men er ikke sikkert alle tar den inn. Men du kan be om at de gjør det![]()
Jeg er grønn, men har sett noen kommentere/anbefale Unik sin ull og silkeTror det går bra med blenda jeg altsåer ikke så veldig bekymret. Sønnen min hadde atopisk eksem som liten (da brukte vi blenda) men tåler omo color nå
![]()
Vi bor på en liten plass så sjeldent de har mulighet til å ta inn nye varer fordi det blir stående
Kan ikke huske å ha sett milo sensitiv heller... Men må ut på leiting
Her sier de at ullvaskemiddelet er ute av sortimentet...Blenda Sensitiv inneholder visst også MI som er allergifremkallende![]()
Ja jeg skjønner at det setter seg, oppvokst i stall og fjøs lukter jo enda mer
Jeg har funnet den på Meny hvertfall, men er ikke sikkert alle tar den inn. Men du kan be om at de gjør det![]()
Her sier de at ullvaskemiddelet er ute av sortimentet...