MalinOGMille
Gift med forumet
ufattelig mye i øya!
akkurat som når hu er trøtt bare hu gjør det HEEEEELE tiden
hva kan det være da?
akkurat som når hu er trøtt bare hu gjør det HEEEEELE tiden
hva kan det være da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Malin A
kanskje jeg bare skal gjøre det ja.
tenkte kanskje det var støvet som gjorde det (er jo litt ekstra støv nå en fyrer i peisen dagen lang)
men uansett hvor mye støv jeg tørker og vasker så gnir hun like ille
ORIGINAL: Ulve~Mamma
Er det lenge siden du bada voffen da?
jeg ville prøvd å ta en skikkelig vårvask på bikkja, de fleste reagerer jo på alt som pelsen trekker med seg, ikke selve pelsen/dyret. Det kan jo hjelpe!
ORIGINAL: Wembi
Hun har nok sikkert ikke noe i øynene siden hun gnir seg hele tiden, men har du prøvd å skylle øyet med øyebadevann (saltvann)?
ORIGINAL: Seagirl123
ORIGINAL: Malin A
kanskje jeg bare skal gjøre det ja.
tenkte kanskje det var støvet som gjorde det (er jo litt ekstra støv nå en fyrer i peisen dagen lang)
men uansett hvor mye støv jeg tørker og vasker så gnir hun like ille
Syns jeg leste en plass at det ikke er støvet vi er allergisk mot, men midden i støvet, og da må hu evt ha ansiktet nede i dyne eller pute... Kanskje prøve å lufte dyne og syte hver morra og se om det hjelper?
Har dere husdyr?
ORIGINAL: skruen
kan og ver hu har vondt i øyrene.. me har hatt to ørebetennelser og har da klødd som besatt i øynene.., spurte legen om dette og han sa at så små klarer ikke skille hvor det faktisk er vondt så var vist en vanlig "reaksjon" å klø i øynene [8|]