mille klør så

MalinOGMille

Gift med forumet
ufattelig mye i øya!
akkurat som når hu er trøtt bare hu gjør det HEEEEELE tiden

hva kan det være da?

dakkaer mille da... kan ikke være noe godt...
Har dessverre ikke noen kloke ord å komme med...
Men hvis det vedvarer ville jeg dratt til legen på en allergi test...

kanskje jeg bare skal gjøre det ja.

tenkte kanskje det var støvet som gjorde det (er jo litt ekstra støv nå en fyrer i peisen dagen lang)
men uansett hvor mye støv jeg tørker og vasker så gnir hun like ille

ORIGINAL: Malin A

tenkte kanskje det var støvet som gjorde det (er jo litt ekstra støv nå en fyrer i peisen dagen lang)

Syns jeg leste en plass at det ikke er støvet vi er allergisk mot, men midden i støvet, og da må hu evt ha ansiktet nede i dyne eller pute... Kanskje prøve å lufte dyne og syte hver morra og se om det hjelper?

Har dere husdyr?

kan og ver hu har vondt i øyrene.. me har hatt to ørebetennelser og har da klødd som besatt i øynene.., spurte legen om dette og han sa at så små klarer ikke skille hvor det faktisk er vondt så var vist en vanlig "reaksjon" å klø i øynene [8|]

Er det lenge siden du bada voffen da?

jeg ville prøvd å ta en skikkelig vårvask på bikkja, de fleste reagerer jo på alt som pelsen trekker med seg, ikke selve pelsen/dyret. Det kan jo hjelpe!

Hun har nok sikkert ikke noe i øynene siden hun gnir seg hele tiden, men har du prøvd å skylle øyet med øyebadevann (saltvann)?

ORIGINAL: Ulve~Mamma

Er det lenge siden du bada voffen da?

jeg ville prøvd å ta en skikkelig vårvask på bikkja, de fleste reagerer jo på alt som pelsen trekker med seg, ikke selve pelsen/dyret. Det kan jo hjelpe!

bader bikkja hver eneste dag jeg faktisk :P
han blir så skitten i dette slapse været

ORIGINAL: Wembi

Hun har nok sikkert ikke noe i øynene siden hun gnir seg hele tiden, men har du prøvd å skylle øyet med øyebadevann (saltvann)?

hm nei det har jeg ikke. får prøve det da

ORIGINAL: Seagirl123

ORIGINAL: Malin A

Syns jeg leste en plass at det ikke er støvet vi er allergisk mot, men midden i støvet, og da må hu evt ha ansiktet nede i dyne eller pute... Kanskje prøve å lufte dyne og syte hver morra og se om det hjelper?

Har dere husdyr?

ja vi har en hund som ikke snøss..
Men dynen henger jeg ut til lufting hver eneste dag fordi jeg var SUUUPER allergisk når jeg var liten.

ORIGINAL: skruen

kan og ver hu har vondt i øyrene.. me har hatt to ørebetennelser og har da klødd som besatt i øynene.., spurte legen om dette og han sa at så små klarer ikke skille hvor det faktisk er vondt så var vist en vanlig "reaksjon" å klø i øynene [8|]

så da kan det altså være hun har ørebetennelse?

Back
Topp