MillaVilHaBejbis

Går greit her,er veldig usikker på hva som foregår i kroppen min for tida..
Har ikke blødd mer enn den ene dagen, og er fryktelig uggen hele tida.. Trøtt, til tider kvalm, stikker og lette smerter i livmora og humørsyk (stakkar gubben)..
Sjønner ikke helt hva det kommer av.. Går å venter på penger(som såklart bruker en evighet) ,så jeg får tatt en ny test, og/eller kommet meg til gynekolog å sjekka opp nedi der.. (om testen er negativ)

Har sett på de to testene som var positive og det er ikke noe tvil der.. (fryktelig selvpining) :P
Men er veldig usikker på hva som skjer egentli,har jo ikke hatt mensen heller,så får ikke begynt på ny PP.
Så da sniker jeg her inntil jeg får noe bekreftet eller avkreftet :)

hvordan er det der da? Alt virker flott og vokser? =)

Her går det fint , i allefall så fint det kan gå uten symtomer, skal på UL til mandag det blir godt[:)][:)]

Ja bli her inne du, høres jo veldig gravid ut enda

tenker på deg [:)]

Det er koselig å høre da :) Føler meg gravid egentlig, er jo mye mulig kroppen lurer meg, men sålenge jeg ikke har fått mensen er det jo et ørlite håp :D
Uansett så er det hyggelig å "høre til" et terminforum,allfall frem til jeg evt på kaste ut meg selv :P

UL på mandag? Heldiggris, kan bare tenke meg hvor deilig det må være.. å ligge der å få se hjerte banke (for selvsagt gjør det det!!) =)
Blir sikkert litt mer virkelig da, å det blir kanskje ikke like viktig med symptomer heller da:) (har hørt man skal være fornøyd når man slipper symptomer, men det er ikke såååå lett)

Masse lykke til på mandag, jeg sniker nok for å få med meg resultatet :P =)

Du er jo ikke noe sniker , du høerer jo til her

Hva med å gå til legen å få målt hcg nivået dit? Du er jo gravid så det er jo gratis...Så får du jo vite om du er gravid eller ikke mer? Så slipper du å vente på penger[:)]

Jeg skal oppdatere[:)][:)] Håper at det er noe godt

Nei tok test på legekontoret på IKM dagen, hu dama i skranken spurte om den var positiv, å da jeg sa nei : Ja da blir det 115 kr.

Så tror neppe jeg får noe gratis der i gården..

Selv om jeg er usikker pga manglende mens, så er kroppen min og hode 100% innstilt på at jeg ikke er gravid, så tar det ikke så tungt om jeg må vente.. Å om jeg er gravid, så ser jeg på det som et "pluss" nesten, at jeg har sluppet å bekymre meg for spiren i 2-3 uker.. (ville vært fryktelig bekymra om jeg VISSTE jeg var gravid, i.o.m at jeg mista i uke 11 sist, og det var en grusom opplevelse.. mildt sagt)

Får bare være tolmodig litt til, om testen blir positiv, så har jeg jo plutselig "sluppet" 2-3 uker av den "kjedlige begynnelsen" av svangerskapet :P

Back
Topp