ORIGINAL: LøveFisk i spionklær
ORIGINAL: bekki90Å ikke like militæret fordi du er imot krig... Da har du misforstått litt...[8|] Å komme dritings på sesjon er bare flaut og vitner om så utrolig liten modenhet at det ikke er mulig. Stiller du full på et jobbintervju fordi du ikke vil ha jobben? [8|]
ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: bekki90
ORIGINAL: Svartengel
ORIGINAL: bekki90
Typen min slapp å være i militæret fordi han kom drita full på sesjon.
Syns det burde vært frivillig å være i militæret, og ikke tvang. Det er jo helt sykt at man tvinges til det, jeg hadde aldrig vært i militæret hviss jeg var gutt.
Trur eg hadde aldri tørt å seie høgt at min kjæreste drog full på sesjon. Og man tvinges ikkje inn i militæret, man kan også ta sivilteneste heller....
Hvorfor hadde du ikke turt å si det? :S er vell ikke noe flau over det, hadde sansynligvis gjort det samme selv.
Det sier vel mer om dere... Komme dritings på sesjon er som å komme dritings på et jobbintervju. Vitner ikke om så veldig mye intelligens. Tror nok ikke han slapp forsvaret utelukkende pga det. Da er det mange som hadde brukt den. Men du kan faktisk bli straffet i opp til to år for å prøve å lure deg unna eller som typen din gjorde, komme dritings på sesjon[;)] Han var heldig som ikke ble anmeldt[;)]
Det er vell 5 år siden ha var på sesjon, han var 18 år ung å dum, noe som alle har vært. Men jeg er jo ikke flau over at han har vært ung en gang :S
Ening at det ikke er så voksent gjort, han ville nokk ikke gjort det nå. Men jeg mener personlig at det var bra fordi jeg liker ikke militæret, jeg er mot krig.
Det er jo ikke et jobbintervju da :S et jobbintervju er frivillig og noe man har lyst til selv. Militære er det mange som ikke har lyst til. Og jo han slapp militæret :) ehhh det er ikke ulovlig å drikke alkohol da :S
Det er sikkert umodent å gjøre det, men syns det var bra han gjore det fordi da slapp han å være der.
Nei hviss jeg ikke vill ha jobben stiller jeg jo ikke opp på jobb intervju. Men på sesjo må du stille opp eten du vill eller ikke, det er to helt forskjellige ting.