MILF

Liker det IKKE! Syns det er jævlig harry. Dessuten er jeg evt ikke en hot mamma, men en hot juliette[:-], stooooooor forskjell

ORIGINAL: AESW

Jeg liker det ikke.
Synes det er småkvalmt med ordet mor og sex i samme setning liksom...finner ikke noe seksualiserende i ordet mor og d tror jeg gjelder de fleste. Så når noen bruker MILF, så indikerer d for meg at kvinnen er seksuelt interessant på tross av at hun er mor.

Og det finner jeg fornærmende. Greit at jg er mor - men jg er først og fremst kvinne og når det kommer til sex vil jeg "vurderes ut fra kriteriet "kvinne" " og ikke ut fra hensynet av at jg er mor (i den grad man i d hele tatt finner det ok å bli vurdert slik av folk man ikke kjenner, men klart: at man blir funnet attraktiv er jo et kompliment og d er et selvtillits boost å få anerkjennelse på utseende av fremmede også).

Dette hørtes sikkert litt kvasi ut hehe... men noen skjønner vel hva jg mener?

Forøvrig har jg aldri hørt noen i vår omgangskrets bruke ordet MILF - så jg tror ikke jg er alene om å syntes at det er ufint og vulgært.
Hva tenåringer gjør - det får stå på tenåringskontoen.
Forhåpentlig vokser de det av seg..men jeg erkjenner et lite grøss mtp at en voksen "american pie" generasjon...[8D]

Godt skrevet. Signerer

Back
Topp