Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg liker det ikke.
Synes det er småkvalmt med ordet mor og sex i samme setning liksom...finner ikke noe seksualiserende i ordet mor og d tror jeg gjelder de fleste. Så når noen bruker MILF, så indikerer d for meg at kvinnen er seksuelt interessant på tross av at hun er mor.
Og det finner jeg fornærmende. Greit at jg er mor - men jg er først og fremst kvinne og når det kommer til sex vil jeg "vurderes ut fra kriteriet "kvinne" " og ikke ut fra hensynet av at jg er mor (i den grad man i d hele tatt finner det ok å bli vurdert slik av folk man ikke kjenner, men klart: at man blir funnet attraktiv er jo et kompliment og d er et selvtillits boost å få anerkjennelse på utseende av fremmede også).
Dette hørtes sikkert litt kvasi ut hehe... men noen skjønner vel hva jg mener?
Forøvrig har jg aldri hørt noen i vår omgangskrets bruke ordet MILF - så jg tror ikke jg er alene om å syntes at det er ufint og vulgært.
Hva tenåringer gjør - det får stå på tenåringskontoen.
Forhåpentlig vokser de det av seg..men jeg erkjenner et lite grøss mtp at en voksen "american pie" generasjon...[8D]