Milepæler

Jeg blir så forvirra om 2. Trimester er fra 13+0 eller 14+0 :hilarious:
Jeg er av oppfattningen av at første tri er til og med 13+0, deretter 2. tri. Så 13+1 (svangerskap uke 14) er andre tri :eek: men det er jo mer sannsynlig enn ikke at jeg er helt på bærtur..IMG_4472.jpeg
 
Jeg er av oppfattningen av at første tri er til og med 13+0, deretter 2. tri. Så 13+1 (svangerskap uke 14) er andre tri :eek: men det er jo mer sannsynlig enn ikke at jeg er helt på bærtur..Vis vedlegget 409736
Etter ett raskt Google søk så fant jeg minst 3 forskjellige måter å regne trimestere på, så jeg gir opp :hilarious: det er jo ikke egentlig sååå viktig heller. En uke fra eller til gjør ikke så mye når svangerskapet uansett er så sinnsykt langt :hilarious:
 
Etter ett raskt Google søk så fant jeg minst 3 forskjellige måter å regne trimestere på, så jeg gir opp :hilarious: det er jo ikke egentlig sååå viktig heller. En uke fra eller til gjør ikke så mye når svangerskapet uansett er så sinnsykt langt :hilarious:
Så sant som du sier det. Men det har gått boldsomt rask foreløbig! Hue henger jo ikke med :smiley-ashamed004 med unntak av uken før man skal på UL, DEN går sent den.
 
Back
Topp