Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke konsensus på detJeg blir så forvirra om 2. Trimester er fra 13+0 eller 14+0
Terminkalkulatoren på babyverden sier 13 + 2Jeg blir så forvirra om 2. Trimester er fra 13+0 eller 14+0
Bare for å gi enda ett alternativTerminkalkulatoren på babyverden sier 13 + 2
JaBare for å gi enda ett alternativ
Etter ett raskt Google søk så fant jeg minst 3 forskjellige måter å regne trimestere på, så jeg gir opp det er jo ikke egentlig sååå viktig heller. En uke fra eller til gjør ikke så mye når svangerskapet uansett er så sinnsykt langtJeg er av oppfattningen av at første tri er til og med 13+0, deretter 2. tri. Så 13+1 (svangerskap uke 14) er andre tri men det er jo mer sannsynlig enn ikke at jeg er helt på bærtur..Vis vedlegget 409736
Så sant som du sier det. Men det har gått boldsomt rask foreløbig! Hue henger jo ikke med med unntak av uken før man skal på UL, DEN går sent den.Etter ett raskt Google søk så fant jeg minst 3 forskjellige måter å regne trimestere på, så jeg gir opp det er jo ikke egentlig sååå viktig heller. En uke fra eller til gjør ikke så mye når svangerskapet uansett er så sinnsykt langt