Milepæl!!!

BelleventerNr3

Glad i forumet
Endelig kan eg si at eg har nådd første milepæl!

I dag er eg 12 uker på vei, og det er så deilig å vite! Da får vi håpe at svangerskapet ikke blir så mye tøffere enn det har vært, selv om eg ikke kan klage, vært kvalm i 2 uker i strekk, det er gått over til å bli litt uggen om eg venter for lenge med å spise, eller om eg spiser for mye..
Skal ringe til jordmoren på mandag og få time. hun går på ferie i august, så hadde vært fint om eg fikk en time før det :)
Og selv om hun som tok ul på meg mener eg ikke trenger flere før den ordinære så hadde det vært litt godt å fått sett den lille en gang til..
Men vurderer å bestille 3D ul, og det blir vel rundt uke 25-26 eller noe??

Gratulerer med de magiske 12

Gratulerer med 12 uker!!
Mellom 25-28 uker er visstnok den beste tiden for 3D UL, da er babyen stor nok til at man ser masse, men samtidig ikke så stor at det blir for trangt, da ser man mindre tydelig igjen.

Hemmelig en stund! skrev:
Gratulerer med 12 uker!!
Mellom 25-28 uker er visstnok den beste tiden for 3D UL, da er babyen stor nok til at man ser masse, men samtidig ikke så stor at det blir for trangt, da ser man mindre tydelig igjen.

takk for info! Har ikke vært på det før, med forrige så fikk vi et 3D bilde på ordinær ul, så vi følte vel egentlig ikke at det var nødvendig med en egen 3D ul.. Men er så mange som skryter over det, så har litt lyst å prøve det..

gratulerer med 12 uker.. herlig! :)

Gratulerer så mye ;) 

Back
Topp