Mikrobølgeovn..

ORIGINAL: Julia09

Ferdigglassene smaker jo PYTON!! Julia har likt noen av dem, men det er like lettvint å lage maten selv og fryse den. Billigere blir det også[;)]

Ja, har begynt å skjønne hvorfor det kan være vanskelig å få i barna maten. Smaker jo papp [:'(]

ORIGINAL: amaasen

ORIGINAL: pinkness

Jeg kommer og til å lage så mye av barnematen som jeg kan selv,å skal det bli kjøpe-glass så får det bli til de få gangene jeg er ute på noe og ikke har med meg mat.
Søsteren min og lagde det aller meste selv (hun er kokk vel å merke),og i tillegg til at det er sunt og godt,så vendte ungene seg til mye forskjellig mat,så de spiser virkelig det aller meste som blir satt på bordet:)

Kom gjerne med oppskrifter ol etterhvert [:)]
Jeg er ikke så god på kjøkkenet at jeg skal ta på meg å lage all mat fra bunnen av, men håper å få til mye [:)]
Har egentlig ikke tenkt på det før, før jeg fikk smake maten til niesa mi. Greit at småbarn sikkert ikke skal ha så sterke smaker, men det må jo smake NOE!

Kanskje vi etterhvert skal ha en topptråd med matoppskrifter til barn??? Jeg hadde i hvert fall satt veeeeeldig pris på det!!! [:)]

Kunne vi godt hatt;) ja smaker ikke noe særlig.. Barn skal jo ikke ha noe særlig med salt, med friske råvarer smaker jo himmelsk;)

Jeg brukte kun mikro til å varme maten til Thea når hun fikk middagsglass..

n middagstråd for barn er jeg VELDIG med på!!

Og så er det jo kjempemorsomt å lage desserter, eller fruktpureer[:D][:D]

ORIGINAL: Eplefrøet

ORIGINAL: amaasen

ORIGINAL: pinkness

Jeg kommer og til å lage så mye av barnematen som jeg kan selv,å skal det bli kjøpe-glass så får det bli til de få gangene jeg er ute på noe og ikke har med meg mat.
Søsteren min og lagde det aller meste selv (hun er kokk vel å merke),og i tillegg til at det er sunt og godt,så vendte ungene seg til mye forskjellig mat,så de spiser virkelig det aller meste som blir satt på bordet:)

Kom gjerne med oppskrifter ol etterhvert [:)]
Jeg er ikke så god på kjøkkenet at jeg skal ta på meg å lage all mat fra bunnen av, men håper å få til mye [:)]
Har egentlig ikke tenkt på det før, før jeg fikk smake maten til niesa mi. Greit at småbarn sikkert ikke skal ha så sterke smaker, men det må jo smake NOE!

Kanskje vi etterhvert skal ha en topptråd med matoppskrifter til barn??? Jeg hadde i hvert fall satt veeeeeldig pris på det!!! [:)]

Hadde satt veldig pris på det jeg også[:D]
Er ikke så veldig flink på kjøkkenet for å si det sånn...

Back
Topp