Mikkes klubbhus

endelig_vår_tur

Forumet er livet
Maiblomstene 2017
Er det flere her som har barn som mer eller mindre er gal etter mikkes klubbhus?
Min datter på 13 mnd går helt i hundre hvis hun ser mikke mus eller hører sangen eller ser en dvd .
Og vi har kjøpt en dvd med mikkes klubbhus på , den henter hun stadig vekk, og gir til oss, peker på tv og sier dææææh.
Hvis vi ikke setter den på, ja så prøver hun selv. For hun har sett ossen vi gjør det. Legger vi dvd vekk ja så henter hun den bare på nytt...

Men derimot drømmehagen, nei den er visstnok kjedelig...

Flere som har det lignende?

Åjada, har ei lita ei som står og hopper i senga om morningen og roper "Tipp topp- TIPP TOPP!!". [:)][:)]
Men vi må faktisk begrense det, for hun blir jo helt paralysert jo, hehe.

Ja, om mi er skikkelig lei seg så kan jeg bare begynne så vidt å synge tipp topp sangen og hun stopper tvert å gråte o, smiler til og begynner å danse

tuppa mi er litt eldre da, 3,5 år, men hun har digga mikke helt siden hun begynte å se tv... men, nå syns hun det er blitt litt kjedeligere tror jeg for nå vil hun heller se musehus og andre ting, men bare så lenge det er Disney eller de Barbiefilmene...

JA!!! Min datter på 20 mnd er helt fra seg når kjenningsmelodien kommer, hun sitter å ser på ganske lenge, men episodene er litt for lange til å holde på hennes oppmerksomhet hele tiden, men da avslutningssangen kommer, ja da er hun oppe og danser og ler[:D][:D] -Kjempegøy syns jeg!

Vi har også dvd[;)]

Snuppa her er også hel frelst i MikkeMus & co...[:)]

Back
Topp