miimiis prøvedagbok ;)

Håper virkelig det har klaffa den gangen her...
Er i 5.pp nå, og begynner å bli litt smålei! Da vi starta hadde jeg håp om at det skulle skje ganske fort. Men den gang ei. Har ikke fler EL tester igjen heller,så hvis det ikke har klaffa den gangen her,går jeg til innkjøp av nye så fort tr dukker opp! Noe den forhåpentligvis ikke gjør ....
Har IKM 5 juni!! [;)] *krysser fingrene*
 
JUNI [:D]
 
1. Fri! [;)] Sola oss og vært på besøk hos svigers [:D] 
2.
3.
4. Jobbet og hatt besøk i dag. Koslig [;)] Spent på hva testen viser i morgen.
5. IKM!!  Jobbe,så er det frihelg [:D] Testen var negativ,men fortsatt ingen TR..
6. Fri! Vært på besøk hos søs og typen i dag..
7. Fri! Ingen TR enda... Testen var negativ igjen,så håper TR dukker opp snart
8. ÅÅå.. Kan ikke TR bare komme da?? Hvis jeg ikke er gravid da. Ny test snart
9.
10. Fri [:D] Bare tatt det med ro hjemme i dag..
11.
12.
13. Fest [:D] 

14. Slappet av hjemme med sambo :))
15.
16. TR
17. TR
18. TR
19. TR
20. TR
21. TR er endelig ferdig... Over i 6 pp nå [;)] Tar visst tid dette...
22.
23.
24.
25. Vært en nydelig dag[:D] Bare kosa oss!
26. Grilla og kosa oss i dag også. Var på besøk hos et vennepar!

27. Jobba og var på kino sammen med sambo
28.
29. FP
30. FP
 
Snart testetid nå... [:)] 
Har vært småsvimmel i det siste... + hatt stikninger nederst imagen. Kan jo også bare være TR. Finner jeg ut på fredag.... [;)]
 
Hei!
ser på dagboka di at vi hadde el dagen etter hverandre! Det er så spennende!
Jeg og Samboeren min skal gifte oss på fredag så det hadde vært en herlig morgengave å finne ut at jeg er gravid! Får bare krysse det som krysses kan!!
MASSE lykke til!!
 
Hei !!
så moro. Får håpe vi hopper inn i februar forumet sammen ;)
Lykke til du også! Tester i morgen! [:D]
 
Ojoj, det blir spennende når du tester!!!
Dere har iallefall gjort "jobben" deres rundt EL, så vi krysser alt vi kan!! [:D]
 
hihi ja [:D] Satsa alt den perioden her... [:)]
 
Testen var negativ [:(] Men fortsatt ingen TR, så er vel håp fram til den dukker opp? Får vente å se...
 
Du, det er absolutt håp! Nå i mai, når jeg testet positivt, testet jeg negativt 4+0 og positivt 4+5! Så det er håp!!
Krysser fremdeles fingrene!!
 
Takk for det Vaiie [;)] Har fortsatt et bittelite håp, TR har jo ikke kommet enda.. Så er litt spent på de nærmeste dagene :)
 
Noe nytt?
Om ikke TR har dukket opp, når har du tenkt å teste på nytt? [:D]
Håper du ikke har fått den... Krysser fingrer!
 
Ikke noe TR enda,men tok en test på morgen i dag og den var negativ :(
Så håper bare TR dukker opp nå snart...
Med deg da? Når har du IKM forresten?
 
Okay, vi får bare krysse fingrer! Og, dersom du ikke er gravid, får vi håpe TR dukker opp fort, lange sykluser er ikke noe kjekt!! [:)]
Men dette er jo spennende!!


Jeg vet ikke helt når jeg har IKM, siden jeg har hatt SA nå... Leser at mellom 4 og 6 uker er normalt, så får bare se.. Jeg hååper iallefall det ikke går lenger enn det, om TR absolutt skal dukke opp... [:)]
Såå, tror jeg har eggløsning rundt 10 juni, dersom syklusen er som den var før SA.. men det er jo ikke godt å vite! [:D]
 
Okei ;)
Blir spennende utover.
Dere får stå på nå som det nærmer seg EL [:D] Lykke til!
 
5 dager over IKM, og fortsatt ingenting. Har ikke gått så lenge over før...
Og testene viser bare negativt [&:] æsj æsj æsj!
Hadde mensensmerter i går kveld,men den kommer ikke. Ellers går jeg rundt med litt stikninger og ømhet i venstre side nederst på magen...
 
Testen var negativ Men fortsatt ingen TR, så er vel håp fram til den dukker opp? Får vente å se...


Så synd den var negativ da! Men så lenge TR holder seg borte er det da fortsatt håp!!! [:)] Jeg testa også negativt på testen jeg tok søndag kveld, var en test jeg kjøpte i Budapest da, så vet ikke hvor god kvalitet det var på den, men den så da helt fin ut..... Men jeg venter også fortsatt på TR, kjenner ikke noe til at den er på vei heller..... Får bare vente og se da.....
 
AiAi! Kjedelig dersom den er på vei, men "aldri" dukkr opp... MEN,så lenge TR ikke kommer er det håp!!! Jeg gikk med menssmerter i 5-6 dager over tiden... Krysser fingrer!!!
 
Takktakk :)
 
Utålmodig som jeg er,så tester jeg i morra igjen. Klarer ikke slå meg til ro med at jeg IKKE er gravid,så lenge TR ikke har kommet enda. Slitsomt det her... Kjedelige greier..
 
 
Testa på morgenen idag,var negativ.. Så jeg hev den i søpla og dro på jobb. Litt deprimert,hadde et lite håp... Kom på jobben og snakka med en kollega,som nevnte at ho hadde hatt en venninne som aldri testa positivt på g.testene,men likevel var gravid.. Ga meg et lite håp igjen. Dum som jeg er [8D]
Er vel det som holder TR unna tenker jeg.. At jeg bare går å tenker...
Men uansett, kom hjem og sto på badet sammen med sambo. Snakka om testen osv. Skulle vise han at testen var negativ eller noe, tok den iallefall opp. Og der var det en bitteliten svaksvak strek ...
Skal jo ikke se på testen etter utgått tid, vet jo det. Men er ikke alltid like lett.
Så jeg tok en ny. Ettermiddagsurin. Dum som jeg er.. (igjen.....) Og den var jo negativ da! Hvis ikke TR kommer snart,så har jeg på følelsen at denne PP blir en dyyyyr PP. Går unna på testene om dagen.
Får ikke ro i kroppen før TR kommer.
 
 
Fortsatt ingen TR! [&:]
Sinnsykt støl i magen og vondt i ryggen. snufs..
 
Back
Topp