ORIGINAL: ellaumbrella
ORIGINAL: Sjefsgaupa
ORIGINAL: ellaumbrella
ORIGINAL: BabyMia
paracet er like nyttig som brødskive når jeg har migrene hvertfall[&:]
men du kan jo kjøre han til legevakten da? han får jo hjelp der? hvis det blir for ille for meg så får jeg sprøyte i låret og stikkpille, og er nesten helt fin etter 20min.
jeg puster tungt når jeg har migrene, blir skikkelig spyklein, svimmel, føler halve ansiktet 'lammes' og tåler ikke lys eller lyd. har oftest aura og jeg da før jeg får anfall.
bruker Relpax, den har fungert veldig godt på meg.
håper han snart blir bra igjen, det er skikkelig ille når man får anfall ja... men det er ikke farlig da heldigvis.
Jeg snakket med legevakten, hun sa det var lite de kunne gjøre, bare resept på pillene hans, og apoteket er ikke åpent før kl 18.00 imorgen. Jeg er 37 uker på vei, og snuppa på 10 mnd sover i sengen sin, + at jeg har ikke lappen, så kan nok ikke kjøre han. Svigers kunne sikkert gjort det men legevakten sa jo det var ikke så mye de kunne gjøre[:o]
Så ikke si nåkka om migrene, da. Bare at han e veldig syk. Du skjønne, med legevakta i Tromsø nøtte det ikkje å være ærlig. Der må man overdrive til man e døden nær for å få hjelp. Klart dem kan gjøre nåkka! Dem vil jo bare ikkje ha han inn fordi dem syns dem har nok folk der fra før..
Joda, men han har ikkje løst å dra t legevakta virke d som.. Å han ligg bare i mornkåpa i senga å æ blir jo aldri å klare å få på han klær å få han avgårde..[&:]
Nei vess det e sånn det skal være, så hadde han bare fådd ligge der å lide vess det va min mann å han nekta å ta i mot hjelp.
Nei, uff.. E ikkje godt å ha migrene, for det om æ aldri har hatt det såå ille. Ligg rett ut i tre daga, men.. Æ overleve no..