Migrene

Råååsaa

Forelsket i forumet
Junibollene 2023
Noen som har fått mer/oftere migrene etter positiv test? Sliter me migrene heile tia nu jo, ikke greit :mad: :sad010

Heldigvis ikke! Var spent på hvordan det ville bli, for har skjønt det kan gå begge veier. Utrolig kjipt at du har havnet i den andre kategorien! Har du gode medisiner som du kan ta nå?

Ikke migrene, men spenningshodepine

Heldigvis ikke! Var spent på hvordan det ville bli, for har skjønt det kan gå begge veier. Utrolig kjipt at du har havnet i den andre kategorien! Har du gode medisiner som du kan ta nå?
Ja sliter ikke så ofte ellers, nu e d heile tia :sad010 Høyre øye mitt e jo på halvåtte jo:laughing002
Får visst ved nød ta imigran, men sia legen sa at d va ve nød så prøva æ å holde mæ… men klikker jo snart

Sitter i samme båt, og ble sykemeldt da jeg per nå er ikke-fungerende. Veldig vondt å måtte be samboer om å slutte å prate midt i en samtale, da jeg faktisk ikke makter å høre på lyden av ordene hans. Har allerede vært innom imigranen noen runder, da det ellers ikke hadde vært utholdelig.
Har ingen råd til deg, men kan si at jeg føler veldig med deg! :Heartred

Sitter i samme båt, og ble sykemeldt da jeg per nå er ikke-fungerende. Veldig vondt å måtte be samboer om å slutte å prate midt i en samtale, da jeg faktisk ikke makter å høre på lyden av ordene hans. Har allerede vært innom imigranen noen runder, da det ellers ikke hadde vært utholdelig.
Har ingen råd til deg, men kan si at jeg føler veldig med deg! :Heartred
Haha måtte bare le litt angående d du sa om din sambo, for e sånn her oxo :laughing002
Ja må nok ty te den igjen idag, håpa d her går over snart :sad010

Hadde en del hodepine i uke 4-5 så ga det seg. Heldigvis! Men vet at mange får migrene under svangerskapet

Er også en av de heldige. Har migrene kanskje 1-maks 3 ganger i året. I dette svangerskapet på 10 uker, har jeg hatt minst 2 migrene, pluss flere uker med syk hodepine mange dager i strekk,flere ganger i uka. Det som er mest dritt med migrene, er at paracet ikke hjelper en pøkk!! De to forrige svangerskapene har jeg også hatt økt migrene. Vært verst de første månedene. Så har det roet seg mye, frem til siste delen av svangerskapet igjen. Så håper jeg får noen fine måneder nå, før hodepine og migrene sikkert slår til igjen.

Heldigvis ikke, men har ho gjort veldig lite og da, er på AAP pga migrene. Har lest at ca 1/3 får mindre, 1/3 får mer og 1/3 har ingen endring

Er også en av de heldige. Har migrene kanskje 1-maks 3 ganger i året. I dette svangerskapet på 10 uker, har jeg hatt minst 2 migrene, pluss flere uker med syk hodepine mange dager i strekk,flere ganger i uka. Det som er mest dritt med migrene, er at paracet ikke hjelper en pøkk!! De to forrige svangerskapene har jeg også hatt økt migrene. Vært verst de første månedene. Så har det roet seg mye, frem til siste delen av svangerskapet igjen. Så håper jeg får noen fine måneder nå, før hodepine og migrene sikkert slår til igjen.
Ååå så d e håp på at d kan bli mindre ? At d ikke varer i 6-7 mnd til :rolleyes: :shifty:

Er så fint vær med sol og blå himmel. jeg savner skyene #trigger

Back
Topp