Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja sliter ikke så ofte ellers, nu e d heile tiaHeldigvis ikke! Var spent på hvordan det ville bli, for har skjønt det kan gå begge veier. Utrolig kjipt at du har havnet i den andre kategorien! Har du gode medisiner som du kan ta nå?
Høyre øye mitt e jo på halvåtte jo

Haha måtte bare le litt angående d du sa om din sambo, for e sånn her oxoSitter i samme båt, og ble sykemeldt da jeg per nå er ikke-fungerende. Veldig vondt å måtte be samboer om å slutte å prate midt i en samtale, da jeg faktisk ikke makter å høre på lyden av ordene hans. Har allerede vært innom imigranen noen runder, da det ellers ikke hadde vært utholdelig.
Har ingen råd til deg, men kan si at jeg føler veldig med deg!![]()

Ja æ e en av dem heldigeHadde en del hodepine i uke 4-5 så ga det seg. Heldigvis! Men vet at mange får migrene under svangerskapet

Uff håper det går over for din delJa æ e en av dem heldige![]()
![]()

Ååå så d e håp på at d kan bli mindre ? At d ikke varer i 6-7 mnd tilEr også en av de heldige. Har migrene kanskje 1-maks 3 ganger i året. I dette svangerskapet på 10 uker, har jeg hatt minst 2 migrene, pluss flere uker med syk hodepine mange dager i strekk,flere ganger i uka. Det som er mest dritt med migrene, er at paracet ikke hjelper en pøkk!! De to forrige svangerskapene har jeg også hatt økt migrene. Vært verst de første månedene. Så har det roet seg mye, frem til siste delen av svangerskapet igjen. Så håper jeg får noen fine måneder nå, før hodepine og migrene sikkert slår til igjen.

Absolutt. Husker ikke at jeg hadde noe migrene mellom uke 10 ca, og kanskje 35 sist.Ååå så d e håp på at d kan bli mindre ? At d ikke varer i 6-7 mnd til![]()
![]()