Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sliter med migrene til vanlig, og håper jeg er bedre i dette svangerskapet også. Kan jo ikke ta maxalt i svangerskapet. spent på hvordan dette går
ja det er jo nettopp det at man ikke får tatt medisin.. jeg var også bedre i forrige svangerskap - men mye værre i starten pga alle hormonene! Var du bedre hele svangerskapet eller ble det bedre etterhvert?
Bedre hele veien, men i begynnelsen mye vanlig hodepine. Men ofte utvikler de hodepinene seg.. så tar 2 paracet med en gang. siden jeg er redd for å få migrene
Hatt mye migrene i begge de to forrige svangerskapene og en del i dette. Har blitt bedre etter at morkaken har tatt over og kroppens egne hormoner roer seg litt. Kan legge til at den vanlige migrenen min er syklusstyrt.
Hør med legen eller nevrologen din (eller tryggmammamedisin), det finnes nemlig medisiner å ta for migrene under graviditet. Ingen grunn til å pines unødvendig.
Sliter med stessmigrene og "vanlig migrene til vanlig. Hadde første anfallet i dag, slitsomt med tanke på at jeg ikke vil ta medisiner nå. Redd for at det skal frambringe en abort.