4 av 250 mg da om gangen? Da hadde jeg spurt om å fått den på 1 g på resept i tilfelle. Alle i 1 da heller
Usikker egentlig, men legen reagerte på mengden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4 av 250 mg da om gangen? Da hadde jeg spurt om å fått den på 1 g på resept i tilfelle. Alle i 1 da heller
Håper de treffer raskt på medisiner så han kan få det bedre! Jeg går selv på Metoprolol for hjertet, og har BT helt ned i 85/55 så kan være greit å følge med ja om han får en medisin som senker blodtrykket. Kan bli uhyre trøtt og slapp. Håper dette funker for han, og god bedring til mannen [emoji5]️Hmmm. Den medisinen han fikk nå har senket blodtrykk som bivirkning, så han skal tilbake om et par uker for å måle blodtrykket igjen. Hjernetåke høres ikke bra ut! Han kan nok ikke bruke den medisinen da. Men jeg håper han slipper å teste ut flere.
Håper de treffer raskt på medisiner så han kan få det bedre! Jeg går selv på Metoprolol for hjertet, og har BT helt ned i 85/55 så kan være greit å følge med ja om han får en medisin som senker blodtrykket. Kan bli uhyre trøtt og slapp. Håper dette funker for han, og god bedring til mannen [emoji5]️
Sorry! Var feil. Blanda det med en annen. Topimax er IKKE prøvd da [emoji14]Fikk faktisk topimax å ta med paraceten av revmatalogen nå da. Ble ganske borte av den jeg da. Slukna hvertfall fort [emoji23]
Topimax heter Topamax i USA. I de internasjonale gruppene tuller de endel med å kalle den "Dopamax" og desverre ikke uten grunn. Bare det å tenke kan bli tungt.Sorry! Var feil. Blanda det med en annen. Topimax er IKKE prøvd da [emoji14]
Spennende! Kan jeg spørre hvordan du kom i kontakt med denne legen?Jeg har hatt migrene i mange år og vært hardt rammet. Måtte på imigran sprøyter og forebyggende medisin. Kom over en lege i Bergen som forsker på migrene. Ble satt på b12 sprøyter og dette har gjort meg nesten helt migrene fri. Sluttet på forebyggende. Sluttet på sterke migrene medisiner. Har nesten ikke fravær fra jobb og får kun lette anfall men klarer å fungere i hverdagen. Flere jeg studerte med for noen år siden gikk til samme lege. Alle fikk redusert anfallene sine. Sluttet på masse medisiner og hadde mye mindre fravær. Forstår hvis dere er skeptisk til et slikt råd. Det var jeg også. Men forskningen er meget tydelig og hadde en meget skeptisk fastlege. Som ble enig i å prøve. Siden b12 er vannløselig vitamin og kroppen tisser ut det man ikke har bruk for. Han var meget overrasket over resultatet selv.
Hei. Helt tilfeldig, av en annen som hadde migrene. Han har vært fastlege i mange år og på sine eldre dager jobber han som privat lege og forsker. Send meg om hvis du vil ha kontaktopplysninger.Spennende! Kan jeg spørre hvordan du kom i kontakt med denne legen?
Hva er migrenepiercing?Hatt migrene siden 2006 , har fortsatt ikke funnet medisin som hjelper
Vurderer «migrenepiercing».
«daith piercing». Skal visstnok kurere migrene, men ingen medisinsk forskning som viser at det faktisk funker. Likevel er det mange som sier at det hjelper.Hva er migrenepiercing?