Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har brukt cataflam, eller diclofenac kalium. Det er det samme.
Men har også fått imigran jeg skal teste ut litt nå.
Hva har han fått?
Maxalt rapitab. Den funker greit og kjapt, men det beste er å bare legge seg i et kaldt mørkt rom og sove.
(Kjempelett med små i hus, studier, og alt som følger med i hverdagen. )
Jeg er nok ganske heldig med min migrene tross alt.Han har fått Candesartan krka. Imigran har ham prøvd, men det hjalp ikke i det hele tatt.
Jeg er nok ganske heldig med min migrene tross alt.
Tar jeg tablett når jeg får aura slipper jeg unna voldsom hodepine og kan funke som normalt.
Sumatriptan og zomig nesespray, skal begynne på blodtrykksenkende medisiner for forebygging nå og jeg bruker sarotex for å få sove slik at jeg forebygger på den måten.
Jeg har migrene 3-4 ganger i uken[emoji20] Håper mannen din finner noe som fungerer for han, dette må testes ut for det er svært individuelt [emoji4]
Huff, høres slitsomt ut
Ja, med tre små og mye alene med de i tillegg til jobb så føles det utrolig slitsomt ut nå. Hatt migrene i mange år, men aldri vært så plaget som jeg har vært dette året.
Har mannen din ofte anfall?
Ja jeg er glad for det.Kanskje, men det kan hende det handler om å finne riktig medisin også. Ikke vet jeg. Men det høres jo helt fantastisk ut at du får lindring så kjapt
Fikk faktisk topimax å ta med paraceten av revmatalogen nå da. Ble ganske borte av den jeg da. Slukna hvertfall fort [emoji23]Jeg har jo ikke migrene som du vet, men har allikevel litt erfaring via "andre" når det kommer til migrene og hodepine. Vet om flere som går på Metoprolol som Spyro nevner, og har god effekt av dette. Eventuelt andre blodtrykkssenkende medisiner. Er visst litt "gamle" metoden for å forebygge migrene, men jeg ser at veldig mange skriver at de har god effekt av det i allefall. Jeg fikk Topimax selv, for å se om det kunne roe mine hodesmerter, denne brukes og på noen migrene pasienter. Jeg hadde ingen effekt, men ser igjen at flere med migrene i kombinasjon med høyt trykk blandt annet har effekt av Topimax. Dog en litt kjip medisin, da den gir litt "hjernetåke" hos de fleste.
Ja jeg er glad for det.
Første tilfellet jeg hadde ligna i grunnen på et slagtilfelle.. Var rundt 20 år da.
Men det var det dessverre ingen som oppfattet.
Hadde vært i praksis og skulle kjøre hjem, en halvtimes kjøretur. Det var i grunnen livsfarlig når jeg har tenkt på det i ettertid...
Var nok sløvet når jeg kom hjem, men siden jeg bare sa jeg hadde veldig vondt i hodet og ville sove tenkte de ikke mer over det.
Mamma ble oppriktig bekymret i fjor eller året før når jeg fortalte hvordan jeg hadde hatt det.. Og sinna på seg selv for at hun ikke hadde merket noe..
Når jeg tenker på det nå, og tenker bakover hadde jeg muligens noen mildere anfall da jeg var yngre også. Husker episoder der jeg mistet taleevnen ved kraftig hodepine.
Huff, at ingen reagerte på det den gangen er jo skummelt...
Nå i voksen alder har jeg ikke så kraftige. En gang har jeg opplevd så kraftig hodepine at jeg har spydd. Da fikk jeg ikke tatt tablett tidlig nok.
Men jeg hadde mange anfall det første året jeg hadde hormonspiral. Telte 8 anfall i løpet av 5 mnd. Enda flere i løpet av det året.
Nå har jeg kansje ett anfall hver 6-8 uke. Innimellom lengre tid mellom.
Jeg har jo ikke migrene som du vet, men har allikevel litt erfaring via "andre" når det kommer til migrene og hodepine. Vet om flere som går på Metoprolol som Spyro nevner, og har god effekt av dette. Eventuelt andre blodtrykkssenkende medisiner. Er visst litt "gamle" metoden for å forebygge migrene, men jeg ser at veldig mange skriver at de har god effekt av det i allefall. Jeg fikk Topimax selv, for å se om det kunne roe mine hodesmerter, denne brukes og på noen migrene pasienter. Jeg hadde ingen effekt, men ser igjen at flere med migrene i kombinasjon med høyt trykk blandt annet har effekt av Topimax. Dog en litt kjip medisin, da den gir litt "hjernetåke" hos de fleste.
Går på metoprolol sandoz som forebyggende. Prøvde også sarotex på samme tid, men det endte med avslutte sarotexen. Ble så tørr i munnen av den at ene tanna mi knakk. Og ikke hjalp den meg .
Er i utprøving akkurat nå for å øke dosen på sandozen da.
Har imigran nesespray. Som fungerer greit OM jeg klarer ta den tidsnok. Og det er jammen puslespill å få det til til tider.
Hendt at paralgin forte også hjelper litt.
Har paracet 1grams som det går ofte av dessverre utenom.
4 av 250 mg da om gangen? Da hadde jeg spurt om å fått den på 1 g på resept i tilfelle. Alle i 1 da hellerMannen har tatt 12 paracet på en dag han. Tar 4 I gangen for å få en viss effekt. Det er jo galskap