Migrene

Angelise

Elsker forumet
Hva kan man evt ta for det? Paracet hjelper ikke.
Immigran er jo fy fy...

Drikk saltvann, spis salt mat, drikk masse vann, gå ut i frisk luft! Funker for meg:)

Når jeg har migrene klarer ikke jeg å gå ut på tur el være der det er lys/ lyder. Må legge meg i ett mørkt og kaldt rom.
Tar paracet og ibux i samråd med lege:)

Endte med jeg måtte legge meg, alt lys og lyd av og sov litt. Orker ikke tanken på gå ut pga været og føler hodet eksploderer...
Kan man kombinere paracet og ibux? Syns å ha hørt det ikke skal tas og blandes jeg...

Endte med jeg måtte legge meg, alt lys og lyd av og sov litt. Orker ikke tanken på gå ut pga været og føler hodet eksploderer...
Kan man kombinere paracet og ibux? Syns å ha hørt det ikke skal tas og blandes jeg...
Ja hørt det jeg og men det fungerer veldig bra på min migrene. Så da tar jeg det:)

Ja hørt det jeg og men det fungerer veldig bra på min migrene. Så da tar jeg det:)
Tror jeg skal høre med legen min når jeg henter sykemld senere da!
Takk for tips!!!

Ibux er nok ikke anbefalt for gravide, så ville ikke blanda de:/ ganske synd for kun ibux som funker på min migrene og!

Uff gruer meg til den dagen jeg får migrene for mine er også skikkelig ille og uten medisin blir jeg slått ut en uke :(

Tilbake i dag...andre dagen på rad jeg våkner med kraftig hodepine som er heeeelt på grensen til migrene... er så redd ingen tror meg, og tenker mye på hva evt andre tenker hvis jeg blir borte i dag også.... dritt!!!!! :(

Masse god bedring til deg, er hjemme selv Idag pga hodepine/nakke!
Syns ikke du skal tenke på hva andre kan tenke, deg er deg selv du må tenke på nå! Du er nok ikke så effektiv på jobb uansett, når du er så dårlig.

Håper du føler deg bedre etterhvert :)

Masse god bedring til deg, er hjemme selv Idag pga hodepine/nakke!
Syns ikke du skal tenke på hva andre kan tenke, deg er deg selv du må tenke på nå! Du er nok ikke så effektiv på jobb uansett, når du er så dårlig.

Håper du føler deg bedre etterhvert :)
Masse god bedring til deg!

Jeg holdt meg hjemme, og er glad for en forståelig sjef!
Sitter på vent i tlf til legen nå mtp sykeml og høre hva jeg kan ta. Så skal jeg skyndte å legge meg!

Huff, masse god bedring!!
Migrene er grusomt..! Jeg må ligge meg på et mørkt rom, tåler ikke lys i det hele tatt og ihvertfall ikke anstrengelser..da eksploderer det..! Kald klut på pannen kan lindre litt også..
Jeg tåler ikke paracet av en eller annen grunn (kaster den opp igjen ganske kjapt..) og ibux bruker jeg ikke, spess ikke i svangerskap..så panodil zapp kan redde meg sånn at jeg klarer akkurat å sovne..klarer som oftest å sove det noenlunde av meg.. Føler virkelig med de som har det konstant i flere dager!! Huff...:-/

Legen sa man kunne ta immigran dersom ikke noe hjalp! Var ingen bevis på det skadet fosteret. Men jeg holder meg langt unna den!!!
Så da er det bare å fortsette å prøve 1g Paracet å håper det tar det tilslutt...

Back
Topp