Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja hørt det jeg og men det fungerer veldig bra på min migrene. Så da tar jeg detEndte med jeg måtte legge meg, alt lys og lyd av og sov litt. Orker ikke tanken på gå ut pga været og føler hodet eksploderer...
Kan man kombinere paracet og ibux? Syns å ha hørt det ikke skal tas og blandes jeg...
Tror jeg skal høre med legen min når jeg henter sykemld senere da!Ja hørt det jeg og men det fungerer veldig bra på min migrene. Så da tar jeg det
Endte med jeg måtte legge meg, alt lys og lyd av og sov litt. Orker ikke tanken på gå ut pga været og føler hodet eksploderer...
Kan man kombinere paracet og ibux? Syns å ha hørt det ikke skal tas og blandes jeg...
Tar 500 mg paracet og 200 mg ibuxJa hørt det jeg og men det fungerer veldig bra på min migrene. Så da tar jeg det
Etter uke 27 man helst ikke skal ta ibuxIbux er nok ikke anbefalt for gravide, så ville ikke blanda de:/ ganske synd for kun ibux som funker på min migrene og!
Masse god bedring til deg!Masse god bedring til deg, er hjemme selv Idag pga hodepine/nakke!
Syns ikke du skal tenke på hva andre kan tenke, deg er deg selv du må tenke på nå! Du er nok ikke så effektiv på jobb uansett, når du er så dårlig.
Håper du føler deg bedre etterhvert