Migrene

Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Hatt en del i det siste, men i dag er det helt jævlig!
Medisinene mine kan jeg jo ikke ta.
Fått i meg mye veske, frisk luft og alle tips jeg vet om - men ingenting hjelper!:(

Råd og tips mottas med takk!

♡Overgangen feb/mars♡

Har ikke så mange råd å gi....Jeg har tatt paracet evt paralgin forte når det har vært på det værste...Ønsker deg god bedring!!!

Jeg fikk beskjed om at jeg kunne ta sumatripan dersom det var veldig ille, men jeg får meg liksom ikke til det... Har du snakket med legen?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fikk beskjed om at jeg kunne ta sumatripan dersom det var veldig ille, men jeg får meg liksom ikke til det... Har du snakket med legen?

Sent from my iPhone using BV Forum
Sitter å venter på rutinesjekk hos bedrifthelsetjenesten, får prøve å spōr han:)

♡Overgangen feb/mars♡

God bedring. Her får jeg til tider sykt vond hodeverk og det er ikke noe som hjelper.. Må bare ligge strak!

Sliter også med hodepine på 3. svangerskapet, slitsomt og fortvilende å ikke kunne dope seg skikkelig ned av å til :-)

Altpåengang

Sniker fra februar:)
Jeg har slitt med hodepine og av og til migrene med oppkast i mange uker, hjalp litt da jeg sjekket synet og byttet styrke på brillene (fått bedre syn i graviditeten). Var hos kiropraktor i går, d hjalp med en gang :) så sjekk synet og vurder kiropraktor :)

Sniker fra februar:)
Jeg har slitt med hodepine og av og til migrene med oppkast i mange uker, hjalp litt da jeg sjekket synet og byttet styrke på brillene (fått bedre syn i graviditeten). Var hos kiropraktor i går, d hjalp med en gang :) så sjekk synet og vurder kiropraktor :)
Synet ble sjekket med bedriftslege i går. Ok akkurat som forventet. Har hatt mye utrening ang migrenen. Er ikke nakkerelatert, ikke kjeve, og hsr vært med kiropraktor og tatt mr.

Fått diagnosen kronisk migrene. Så må vel bare holde ut :(

Gikk på forebyggende hver morgen før jeg ble gravid

♡Overgangen feb/mars♡

Back
Topp