Migrene

Ranveig!

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Er det andre her som er mykje plaga med migrene?

Eg har vore noko plaga sidan ungdommen trur eg, men først diagnostisert i 19-20-årsalderen. Prøvde første gong anfallsmedisin etter eg blei mamma då eg fekk hyppigare og kraftigare anfall over ein periode.

No har det gått "over alle støvleskaft" med anfall 2-4 gongar i veka, der kvart anfall varer 1-3 døgn. Det er sjeldan meir enn ein dag opphold mellom "øktene".

Anfallsmedisinen fungerar av og til, men når den først fungerar gir den ofte bivirkningar og eg blir meir eller mindrev utslått resten av dagen. Andre typar funkar dårlegare. Har prøvd ut to typar forebyggende medisin som ikkje hjelpte, og held på med ein tredje. Kryssar fingrane for at det skal hjelpe, sjølv om det er vanskelig å vere optimist.

Er det andre her som har erfaring med migrene? Kva type medisiner har du prøvd, kva har hjelpt? Andre undersøkelser eller behandlingsformer? Tips?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Har du prøvd å bytte medisiner? Tror jeg ville mast litt mer på legen jeg altså. Går du på noe p-piller andre hormoner? Jeg slet masse med migrene da jeg gikk på p-piller!
Nå har jeg det innimellom når jeg har tante rød.

Jeg var i flere år plaget med kronisk spenningshodepine som etter hvert ble supplert av kraftig migrene med aura 2-4 dager i uken. Spenningshodepinen ble jeg kvitt ved hjelp av naprapat, men migrenen var det verre med.

Jeg sluttet på p-piller (man skal visst helst unngå hormonprevensjon om man har migrene, spesielt med aura), deretter la jeg om til lavkarbo/lav GI-kosthold. Da begynte jeg å merke forskjell. Plutselig fikk jeg ikke lenger ukentlige anfall, men kun et par dager i forbindelse med eggløsning og et par dager i forbindelse med mensen. Disse anfallene har jeg prøvd flere typer medisiner mot, og fant etter litt prøving og feiling en som ikke gjør meg så alt for sløv. (har ikke prøvd forebyggende medisiner).
For meg er kostholdet absolutt det viktigste for å holde migrenen i sjakk! Spiser jeg for mye raske karbohydrater går det ikke mange timene før migrenesymptomene kommer... Det kan være verdt et forsøk for deg også? :-)

Lykke til! Håper at du finner løsningen som fungerer for deg:-)

(ellers er jeg for tiden gravid, og har vært migrenefri hele svangerskapet. Er veldig spent på hva som skjer etter fødselen...)

Takk for svar.

P-piller har eg ikkje gått på dei siste 10-12 åra, pga. migrenen, legen min den gong meinte det var p-pillene som utløyste migrenen in the first place. Brukar no p-ring, som har mykje mindre hormoner (og eg har fleire anfall under mensen som er den perioden ringen er ute/eg er hormonfri, så eg trur kanskje ikkje p-ringen er skyldig her).

Legen min er grådig grei altså, og den nye medisinen min funkar faktisk litt. Eg har som sagt prøvd ut eit par typar betablokkere det siste året (utan effekt), men er no på topimax (som i utgangspunktet var epilepsimedisin), og den funkar faktisk ganske bra. Færre og mildare anfall. Og sjølv om eg framleis har ein del anfall, så fungerar anfallsmedisinen mykje bedre så eg er omtrent menneske ein time seinare, sjølv om eg våkna med migrene.

Eg er imidlertid tydelegvis eit samansatt problem, for legen min oppdaga og at eg har alt for lavt stoffskifte, samt skikkelig B12-mangel (dette var i orden i fjor), så no har eg begynt med B12-sprøyter, og har akkurat komt i gang med Levaxin for å hjelpe stoffskiftet. Så kanskje når dette begynner å komme på stell kan resten av meg følge etter. Kanskje ikkje rart eg har slitt litt for å komme meg "opp igjen" mellom og etter voldsomme migreneanfall heller.

Så då satsar eg beinhardt på at migrenemedisinene fortsetter å virke, at stoffskifte og vitaminer gjer jobben sin, og at eg klarar å få i meg nok (og riktig nok) mat til å holde kropp og hovud i gang.

Back
Topp