Migrene

Lillehund

SMILE
Januarskatter 2015
Flere som sliter med migrene her? I de to forgje svangerskapene var migrene HELT vekke sålenge eg gikk gravid(kom tilbake 1-5 dager etter fødselen) men no har eg hatt to anfall på 1 uke(varer i 48t). Jeg mister følesen i tungen, ene hånden og får helt grusomme nakkesmerter så kommer flimmer synet/oppkast.

Jente2007♥
Gutt2010 ♥

Termin 4.januar ❤

Har det, men som med deg dine forrige svangerskap så slipper jeg unna mens jeg er gravid.. Prøvd naprapatbehandling? Det hjelper for mange .. Inkludert meg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har det, men som med deg dine forrige svangerskap så slipper jeg unna mens jeg er gravid.. Prøvd naprapatbehandling? Det hjelper for mange .. Inkludert meg :)

Har ikke naprapatbehandlig i nærheten av her jeg bor, 3timer til nærmeste tror jeg, skal virklig skjekke oppi det!! Tusentakk for tips :-). Har litt panikk for å måtte gå sånn resten av svangerskapet..

Jente2007♥
Gutt2010 ♥

Termin 4.januar ❤

Har ikke naprapatbehandlig i nærheten av her jeg bor, 3timer til nærmeste tror jeg, skal virklig skjekke oppi det!! Tusentakk for tips :). Har litt panikk for å måtte gå sånn resten av svangerskapet..

Jente2007♥
Gutt2010 ♥

Termin 4.januar ❤

Har skjønt flere har glede av osteopati også. Har ikke prøvd det selv, men hvis du har det tilbudet nærmere, så kan du jo sjekke :)

Sniker fra juni 2014 :) jeg sliter og med migrene til vanlig. I første trimester hadde jeg fortsatt migrene som vanlig, går på medisiner for det når jeg ikke er gravid. Ga seg når jeg kom til andre trimester. Er spent på hvordan det blir etter fødsel. Du får håpe på at det går over etter hvert. Slitsomt hvis man må gå sånn i ni måneder. Har du prøvd kiropraktor?

Skal forhøre meg litt. Men er ikke glad i kiropraktor, en smule redd ;-) Men kan ivertfall ikke gå sånn 9mnd så om det ikke gir seg er alt værdt å prøve. No kan jo jeg ikke proppe i meg dose med blandings medisine mine heller. Så får smøre meg med tolmdighet litt til og se hva som skjer! Takk for svar jenter :-)

Jente2007♥
Gutt2010 ♥

Termin 4.januar ❤

Ja jeg har migrene. Hadde ikke et anfall da jeg gikk med storebror. Håper jeg slipper unna denne gangen. Også

Januar 2015 <3

Back
Topp