Migrene

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Andre som sliter med migrene?
Jeg var veldig plaget før jeg ble gravid, og har vært det i mange år.

Har gått til en nevrolog i åresvis som sa til meg at når jeg ble gravid ville jeg ikke få noen anfall, men det stemte ikke. Har 1-2 anfall hver uke, frustrerende at jeg bare kan ta paracet. Føler liksom ikke at jeg kan spise uendelig med paracet heller...

Ha en ekstremt stressende jobb, og vi er inne i en ekstra travel periode. Hjelper ikke akkurat på migrenen det heller.

Kanskje en sykemelding for å roe seg ned litt hadde vært på sin plass akkurat nå!
Man skal ikke slite seg helt ut!
håper migrenen gir seg! God bedring!

Takk dere, ser at jeg har mistet evnen til å skrive norsk :D

Jeg kan ikke sykemelde meg, vi er for få folk på jobb. Har ferie om to uker, så får holde ut til da.

Har vært plaget siden jeg var lita jente, men ekstra plaget under svangerskapene dessverre :-( spent denne gangen..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er også plaget, men har faktisk ikke hatt anfall siden positiv test! Pleier å ha ca 1 gang i uken til vanlig

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Det siste døgnet vært jævelig. Oppkast og vrid med i smerter i senga. Måtte dra på legevakten to ganger, fikk til slutt lov til å ta mine vanlige medisiner og en sykemelding. Gruer meg veldig til å gi den på jobb. Vi er få på jobb omdagen og det er veldig hektisk. Men må tenke på meg selv sa legen...hun sa det er mange som blir bedre etter uke 12, men også mange som er sykemeldt storsett igjennom hele svangerskapet...

Huff, det hørtes ikke godt ut :( skjønner at du kvir deg for å være sykemeldt, men det høres virkelig ut som det rette nå! God bedring! :)

uff, er helt pyton å ha migrene!!!!, meg og samboren min har det, og har hatt det i maaaaange år. Og nå er det ganske ille for får jo ikke lov å ta migrene piller for den, bare paracet, men den hjelper jo ikke mot migrenen.. men er heldig vis ikke så plaga i uka når jeg tar det med ro da, så det går a :)

du får ha god bedring og håper den gir seg veldig snart på deg :)

Har gått til en nevrolog i åresvis som sa til meg at når jeg ble gravid ville jeg ikke få noen anfall, men det stemte ikke. Har 1-2 anfall hver uke, frustrerende at jeg bare kan ta paracet. Føler liksom ikke at jeg kan spise uendelig med paracet heller...

Ha en ekstremt stressende jobb, og vi er inne i en ekstra travel periode. Hjelper ikke akkurat på migrenen det heller.

Sniker fra Aug13: jeg fikk også fortalt at migrenen ville gå vekk. Men de første ukene hadde jeg opptil 5(!!!) anfall i uken! Utrolig irriterende og ikke kunne ta noe annet en paracet! Men etter uke 15 så har jeg ikke hatt et eneste ett, så det kan hende det blir bedre :)

* Termin 310813*
*sladrer med sønnfødt20.12/11*

Godt å høre, satser på at det blir bedre :)

Migrene i svangerskapet eller ammeperioden? eller ble du bedre/værre i denne perioden? Vi vil høre dine erfaringer, holdninger, informasjonsbehov og risikooppfatning om migrene og migrenemedisiner i svangerskap og ammeperioden Du er helt anonym og du kan vinne et gavekort på 4000,- http://bit.do/mimega

Akupunktur hjelpet meg. Etter en ukas behandling føler jeg mye mye bedre.

Det har jeg prøvd uten hell. Sliter fortsatt med migrene, er nå 19+3..

God bedring :) Sliter med migrene jeg også. Ikke godt!

Ligger med anfall nå, virker ikke som det blir noe bedre.
God bedring til deg også!

Back
Topp