Migrene uke 11

Freya

Elsker forumet
Samtidig som jeg begynner å bli mindre kvalm har jeg fått skikkelig migreneanfall. Er på 4. dagen. Var bedre i går da jeg var hjemme på dag 2, men i løpet av natten har skallebanken kommet tilbake. :(

Lurer på om dette kan være pga synkende hcg, som ofte skjer rundt denne tida. Har alltid vært plaget med migreneanfall ved hormoner endringer, sånn som eggløsning og mensen. Noen andre som opplever det samme?

Ja, jeg hadde det samme. Drakk mye vann, uten at det hjalp nevneverdig. Men det gikk over like fort som det kom - etter en ukes tid.

Jag har inte migrän, men har haft ont i huvudet nu i 2 dagar, är 11+1. Har också vart bittelite mindre kvalm (bank bank bank i bordet!!!!) så kan ju ha att göra med att hcg sjunker?!

Jeg innbiller meg at det har en sammenheng hvert fall. Hodepine i dag og, på 4.dagen, så nå håper jeg det slipper opp i natt!

Jeg er nå 11+3 og måtte være hjemme fra jobben både torsdag og fredag. Har nesten ikke hatt noen symptomer (type ikke kvalm) så regnet ikke med at deg ville komme så sent! Men jeg har så vondt i hodet og har så lavt blodtrykk at jeg er sykemeldt neste uke :( legen mente det var helt naturlig og tyder på masse hormoner :)

Her kom hodepinen i går, håper den blir borte over natta...

Skikkelig hodepine i hele går, kjenner den komme snikende nå også. 11+1.

Har fortsatt hodepine... 6.dagen. Våknet fin i går med etter en halv dag på jobb var den tilbake. Nå er jeg hjemme fra jobb...

Jeg er også veldig plaget.
Måtte være hjemme fra jobb i dag, har sovet masse etter å ha vært våken hver time i natt.

Har tid på migrenekinikk i morgen, håper på noen tips.
Jeg var innlagt på nervologiske fra uke 20 i sist svangerskap og det er laget plan for hvordan jeg ikke skal bli så dårlig denne gangen.

Back
Topp