Migrene/hodepine

Føler med deg, hatt det siden jeg var 3 år, altså 33 år nå. Før kunne jeg ligge 20 dager i en mnd, ødela mesteparten av ungdomstiden.
Er tidvis innlagt på sykehus og får bla morfin intravenøst (må ligge til overvåking pga div sykdom). Heldigvis ble hode bedre etter unge nr2 .

Ellers har jeg fått tips om "plasmaferese" , men det er ikke noe som er vanlig behandling av migrene.

Huff, visste ikke at det gikk an å være så plaget fra man er så små! Min eldste datter har plagdes litt med migren helt fra barnehagealder, men ikke i så stor grad. Merker at det har vært et økende problem fra forrige år, nå er hun 10 år..
Det hørtes veldig kjipt ut å være så plaget, jeg skjønner jeg skal være glad for de dagene jeg faktisk er bra!
Så bra at det har bedret seg litt :) Forhåpentligvis kommer det bedre medisin på markedet snart, det virker som det skjer fremskritt på det området!

Har aldri hørt om det, skal sjekke det ut! :)

Har lest litt om det, og vurdert det tidligere, men det har føltes litt skummelt! Kjenner jeg begynner å bli klar for å teste det ut hvis det kan bety bedring, så godt å høre at det kan hjelpe! :)

Hvor er det man tar botox mot migrene?

Flere " skjønnhetsklinikker" setter Botox mot migrene og spenningshodepine .
Undersøk hvor er nærmest deg og at personen er godkjent sykepleier med gode referanser :)

( det tar gjerne ca 2-3 uker etter sprøytene før virkingen inntreffer)

Back
Topp