Trebarnsmor<3
Forelsket i forumet
Har du prøvd forebyggende?
Jeg får forebyggende og botox, det hjelper meg.
Jeg har ikke prøvd forebyggende, har alltid tenkt at det er for dem som er mer plaget enn meg, men skal sjekke det og botox ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du prøvd forebyggende?
Jeg får forebyggende og botox, det hjelper meg.
Føler med deg, hatt det siden jeg var 3 år, altså 33 år nå. Før kunne jeg ligge 20 dager i en mnd, ødela mesteparten av ungdomstiden.
Er tidvis innlagt på sykehus og får bla morfin intravenøst (må ligge til overvåking pga div sykdom). Heldigvis ble hode bedre etter unge nr2 .
Ellers har jeg fått tips om "plasmaferese" , men det er ikke noe som er vanlig behandling av migrene.
Tror det var nevrologEr det lege som gjør det, eller er det behandling man kan få hos en nevrolog? Takk for tips, skal sjekke det ut!
Jeg har ikke prøvd forebyggende, har alltid tenkt at det er for dem som er mer plaget enn meg, men skal sjekke det og botox ut!
Har lest litt om det, og vurdert det tidligere, men det har føltes litt skummelt! Kjenner jeg begynner å bli klar for å teste det ut hvis det kan bety bedring, så godt å høre at det kan hjelpe!
Hvor er det man tar botox mot migrene?
Ja. Jeg har tidligere brukt imigran, men tar nå sumatruptan. Noen ganger hjelper det, andre ganger ikke.