pebbles Gift med forumet 12 Nov 2005 #1 Noen som vet hvor hun er blitt av? Hun brukte da å være så aktiv her, og nå er det lenge siden hun har vært her! Blir litt bekymret jeg...[8|]
Noen som vet hvor hun er blitt av? Hun brukte da å være så aktiv her, og nå er det lenge siden hun har vært her! Blir litt bekymret jeg...[8|]
M Mibah Forumet er livet 12 Nov 2005 #2 Hun skulle vel til foreldrene denne helga/uka (husker ikke helt)... Men tror (håper) ikke det har skjedd noe da..[:)]
Hun skulle vel til foreldrene denne helga/uka (husker ikke helt)... Men tror (håper) ikke det har skjedd noe da..[:)]
pebbles Gift med forumet 12 Nov 2005 #3 Å ja, det var godt å høre. Blir gjerne bekymret når "disse gravide" damene blir borte en stund!
M Mibah Forumet er livet 12 Nov 2005 #4 Haha, sant nok. Dessuten blir jeg litt nyskjerrig[8|] spesielt hvis de nærmer seg termindato...[:D]
FjerneErna Forumet er livet 12 Nov 2005 #5 Det tenkte jeg på også tidligere i dag! Håper ho kommer tilbake snart [:)]
M monicabebe Forumet er livet 13 Nov 2005 #6 Jeg har også savnet mie83! Håper hun er tilbake snart da, og at alt står bra til! M
panterinnen Gift med forumet 14 Nov 2005 #10 ja det kan jeg tenke meg... ingenting er vel så deilig som å kunne bare være alene og slappe av innimellom [:D][:D]
ja det kan jeg tenke meg... ingenting er vel så deilig som å kunne bare være alene og slappe av innimellom [:D][:D]