Midtimellom dagboka

Bkno9978762

Flørter med forumet
Får kalle den det da jeg hat termin både 1 juni og 31 mai xD
Er 13+6 på vei nå,om jeg har fostått alt riktig..skal til legen den 3 desember neste gang nå,var der 1 november sist,føles som en EVIGHET siden..
Håper på å få ta en titt på UL da også,siden dette er min første og jeg er mildt sagt nervøs.
Har også bestilt meg angelsound(som var billigere enn jeg hadde trodd)men vet ikke helt om jeg tør å prøve den..iallefall ikke før etter legetimen. Er ferdig på jobb om 15 min,men er hundre ting som skal ordnes (føles det som) i forbindelse med julebord før jeg kan reise hjem..også skal jeg prøve å få tynna ut håret før jeg reiser hjem..



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da har nesten en uke gått siden sist innlegg..sitter på jobb atm,lite folk så da hadde jeg litt tid :)skal til legen på formiddagen imorra,ta blodprøver og alt det vanlige.håper på en tur innom selveste legen også,og få titte litt på ultralyd :) kjenner at jeg trenger å se at det er liv :)) gruer meg mest og tenker at kjangsen for at det ikke er liv er liten,MEN DEN ER DER. Er en ganske nervøs person,så alt bekymrer meg..
Men i morgen er dagen her:) kanskje den til og med vil vise meg om det er en gutt eller jente xD


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det var det !
ImageUploadedByBV Forum1386086202.559601.jpg

Der var det en liten beboer som var aktiv:)
Legen min er en veldig morsom mann,og det er jeg sykt glad for:)) skal ikke dit igjen før mars nå,og da sa han at jeg ville ha like stor mage som han har:D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjære vene..jeg lå å sov litt på dagen går,så skulle jeg stå opp og lage pannekaker for første gang siden jeg blei gravid(har problemer med å stå så lenge av gangen).kom ut på kjøkkenet og skulle begynne med røra,så titte jeg meg rundt,på kjøkkenet jeg vaska of rydda skikkelig for en uke siden..det var så rotete! Leke e til stesønnen og oppvask lå overalt. Jeg bare knakk helt sammen..hiksta og gråt hele tida mens jeg lagde mat..så gjorde jeg som jeg ALTID gjør,begynte å rydde selv om det ikke er mitt rot...slitsomt å være så dårlig til å be om hjelp..utrolig slitsomt..
 
Back
Topp