Midt mellom barken og veden...

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
For her ligger jeg midt mellom to snorkende... Da er det lett for mor å sovne ja... :p

Samboer på ene siden og frøkna på den andre.. Jaja, kan bli ei morsom natt :p

Sånn går det uten medisiner på frøkna. Har ikke fått medisiner siden søndag kveld nå. Merkelig nok har det gått ganske greit, litt mer hoste, men ikke så surklete. Dog mer snorkete og har hosta litt mer i kveld og når hun sover på dagtid, så noe forskjell er det med og uten medisiner.

Skal ta seg ut legen har rett likevel og at det har gått over nå. Og så vi som skal til legen i morra tidlig og mase oss til henvisning da gitt... jaja...

Hehe ikke lett å sove da nei :-)
Så bra dere skal til legen da :-)
Om vikar legen har rett er jo egentlig ikke relevant lenger da han uansett skulle ordnet henvisning :-)

Håper du fikk litt søvn tross all snorkingen!:P
Godt å høre frøkna er litt bedre...:)

hehe. håper du fikk litt søvn :)

Haha, nei da er det ikke lett å sove :p Håper du fikk litt søvn da ;)

Og lykke til hos legen i dag! Jeg tenker at du trygt kan be om henvisning uansett jeg! Si at det ikke handler om at du ikke stoler på legen, men at du som mor føler at du trenger en bedre utredning for å kunne slå deg helt til ro. Fortell om all surklingen og hvordan du har opplevd det frem til nå, men utelat kanskje de tankene du skrev i HI ;) Uansett om det viser seg at legen har hatt rett hele veien, så har det ingenting og si! Det er bedre og undersøke en gang for mye slik at du er trygg på den avgjørelsen som tas! :)

Lykke til i dag :)

Joda, sovna etter kl 01 en gang i sagbruket :p

Og det gikk bra hos legen. Han skulle sende henvisning, men trodde ikke at utfallet ville bli annerledes av det. Men nå er det iallefall gjort, vi bytta fastlege, så da håper jeg vi slipper å se ham mer ;)
Fikk resept på mer flutide også, så da har vi.

Men vi prøver litt uten medisiner nå for å se. Selv om sagbruket holder koken i bilstolen :p Ingen tvil om at hun snorker mer igjen, så får vi se om det tetner igjen.

Så bra at du fikk sove og at legen henviste dere :-)
Håper selvsagt at hun ikke tetner til igjen men da har dere ihvertfall medisinen for det :-)

Back
Topp