*Midt-i-uka-skravletråd*

Hvordan går det med dere?:) Har du hatt mange eksamener nå? Er dette siste året før du er ferdig?
Alt bra med oss.
Jeg har levert en eksamen til hvert av de to emnene jeg har tatt nå. Hadde muntlig til den ene på tirsdag og fikk en B :) den andre får jeg svar på i juni.
Jeg har ett år igjen :)
 
N har vært på skolen de siste dagene på "bli kjent dager":) Kun fra 9-12, har gått fint! Igår var vi der hele dagen, det var litt grining og usikkerhet, og fra kl 11 meldte hun seg litt ut og var urolig (trives best ute) idag var hun der aleine og har gått fint. Hun er nå i bhgen og skal snart hente henne og Emmeth.

Vi håper overgangen fra bhg til skole skal gå greit, men er forberedt på litt humper i veien om så skulle skje:) Mannen har vært på jobb. Nå ligger han å snorker på sofaen:D

Jeg har ikke gjort så mye idag, annet enn å styre med samtaler fram og tilbake med helsedirektoratet. Får ikke opp barna på mineresepter.no. så ett eller annet feil de ikke finner helt ut av, går seg nok til:)

Snart langhelg og pinse nå, har dere noen planer?:)

Ønsker dere alle en fin torsdag:):)

Ha en fin torsdag du og :)
Ikke mange planer her. Men Hunderfossen åpner på lørdag, så hvis det er fint vær tar vi oss kanskje en tur :)
Jeg skal jobbe på mandag og.
 
N har vært på skolen de siste dagene på "bli kjent dager":) Kun fra 9-12, har gått fint! Igår var vi der hele dagen, det var litt grining og usikkerhet, og fra kl 11 meldte hun seg litt ut og var urolig (trives best ute) idag var hun der aleine og har gått fint. Hun er nå i bhgen og skal snart hente henne og Emmeth.

Vi håper overgangen fra bhg til skole skal gå greit, men er forberedt på litt humper i veien om så skulle skje:) Mannen har vært på jobb. Nå ligger han å snorker på sofaen:D

Jeg har ikke gjort så mye idag, annet enn å styre med samtaler fram og tilbake med helsedirektoratet. Får ikke opp barna på mineresepter.no. så ett eller annet feil de ikke finner helt ut av, går seg nok til:)

Snart langhelg og pinse nå, har dere noen planer?:)

Ønsker dere alle en fin torsdag:):)
Krysser fingrene for hun! :-D Kommer til å gå helt fint :)

Jeg skal jobbe lørdag kveld/natt :)
Og vi skal i barnebursdag til datteren til et vennepar på lørdag også :)

Hva med dere da? :) Alt bra med E?
 
Det er fint for overgangen. Å gå fra barnehage til skole kan være tøft for mange, så det er bra at de bruker mye tid på det :)
T har ikke vært "slik" på lenge, men minstemann er veldig der om dagen. Han blir hysterisk bare han overhører at jeg skal ut av døra i to minutter :p
Men jeg vet at det går seg til. Vi jobber endel med at pappaen skal få lov til å stelle han osv, men så skal han snart reise bort igjen, og da vet jeg at det blir tilbake til det samme etter at han har vært bortreist. Det går med andre ord veldig opp og ned...

Høres veldig kjent ut ja! Det er litt perioder her også.. men det har desverre blitt er vane for Emira at jeg steller hun og legger hun.. det går fint at pappan gjør det om jeg ikke er hjemme, men er jeg hjemme så er det umulig!.. men enklere for meg, for da tar han ofte Liana :p hun er den vankeligste :p
 
Så deilig med mer jobbing:) Skal Emira også begynne i 1.klasse?:D Hadde fått for meg det først var neste år:confused: Hvordan gikk bli kjent dagene på skolen? Får hun en stor klasse?

Hehe joda, hun er født i desember 2009 :) det gikk fint å besøke skolen, men hun ville ha med seg den ansatte i bhgen når hun ble ropt opp :) skjønner jeg godt hehe.. men såååå stolt over å ha vært der og fått skolesekken :D klassen blir på 18 barn, så det er en passe mengde syns jeg :) har N fått vært på besøk enda da?
 
N har vært på skolen de siste dagene på "bli kjent dager":) Kun fra 9-12, har gått fint! Igår var vi der hele dagen, det var litt grining og usikkerhet, og fra kl 11 meldte hun seg litt ut og var urolig (trives best ute) idag var hun der aleine og har gått fint. Hun er nå i bhgen og skal snart hente henne og Emmeth.

Vi håper overgangen fra bhg til skole skal gå greit, men er forberedt på litt humper i veien om så skulle skje:) Mannen har vært på jobb. Nå ligger han å snorker på sofaen:D

Jeg har ikke gjort så mye idag, annet enn å styre med samtaler fram og tilbake med helsedirektoratet. Får ikke opp barna på mineresepter.no. så ett eller annet feil de ikke finner helt ut av, går seg nok til:)

Snart langhelg og pinse nå, har dere noen planer?:)

Ønsker dere alle en fin torsdag:):)

Hehe da fikk jeh svar på det jeg spurte om hverfall :p er nok litt skummelt med noe så nytt for mange ja! Håper overgangen går fint for hun :)

Ellers har vi ikke noen planer.. Emira blir kansje med mamma og dem til hytta :)
 
Hehe joda, hun er født i desember 2009 :) det gikk fint å besøke skolen, men hun ville ha med seg den ansatte i bhgen når hun ble ropt opp :) skjønner jeg godt hehe.. men såååå stolt over å ha vært der og fått skolesekken :D klassen blir på 18 barn, så det er en passe mengde syns jeg :) har N fått vært på besøk enda da?
18 barn hos oss også, tre førsteklasser! Nå er det enda usikkert om de får være tre til neste år. Men vi krysser fingrene og håper! I værste fall mister vi både tre klasser OG læreren :(
 
God formiddag!
Vi fikk barnevakt for foreldremøte på skolen i går, og da ble ungene hos mamma og pappa til i dag. Jeg har dermed sovet "lenge" siden hun tok seg av levering. Jeg våknet litt over 8, men det var deilig med en rolig morgen!
T skal hentes tidlig i dag pga et mislykket legebesøk i går. Vi fikk gjort alt vi skulle, bortsett fra blodprøve. Forståelig nok var han stresset og rykket til da nåla ble stukket. Vi har nå kjøpt emla-plaster og skal prøve igjen i dag :)
Ha en super fredag!
 
God formiddag!
Vi fikk barnevakt for foreldremøte på skolen i går, og da ble ungene hos mamma og pappa til i dag. Jeg har dermed sovet "lenge" siden hun tok seg av levering. Jeg våknet litt over 8, men det var deilig med en rolig morgen!
T skal hentes tidlig i dag pga et mislykket legebesøk i går. Vi fikk gjort alt vi skulle, bortsett fra blodprøve. Forståelig nok var han stresset og rykket til da nåla ble stukket. Vi har nå kjøpt emla-plaster og skal prøve igjen i dag :)
Ha en super fredag!
Så deilig å sove litt lenger enn vanlig.
Gikk alt vra med prøven hans? :-D
 
Hei.
Ungene er henta og jeg har ligget rett ut omtrent i hele dag. Menssmerter deluxe :-( skal jobbe i morgen, håper smertene gir seg :)
Ungene er henta og sitter med en liten skål godis hver. Fredag ♡

Hva skal dere i helgen? :-D
 
Hei.
Ungene er henta og jeg har ligget rett ut omtrent i hele dag. Menssmerter deluxe :-( skal jobbe i morgen, håper smertene gir seg :)
Ungene er henta og sitter med en liten skål godis hver. Fredag ♡

Hva skal dere i helgen? :-D
Kjipt med menssmerter...!
Jeg har nettopp vært ute med gutta. Mannen sovnet, tror jeg. Jeg ba han gå og slappe av litt, da han så veldig sliten ut. Siden har jeg ikke hørt noe fra han :p
Nå skal vi straks på badet, så blir det sofaen på meg!
 
Nå er det natta her damer =)
I morgen skal vi på Hunderfossen, og det blir nok veldig bra om været holder seg slik det er meldt :D
Ha en god natt!
 
N har vært på skolen de siste dagene på "bli kjent dager":) Kun fra 9-12, har gått fint! Igår var vi der hele dagen, det var litt grining og usikkerhet, og fra kl 11 meldte hun seg litt ut og var urolig (trives best ute) idag var hun der aleine og har gått fint. Hun er nå i bhgen og skal snart hente henne og Emmeth.

Vi håper overgangen fra bhg til skole skal gå greit, men er forberedt på litt humper i veien om så skulle skje:) Mannen har vært på jobb. Nå ligger han å snorker på sofaen:D

Jeg har ikke gjort så mye idag, annet enn å styre med samtaler fram og tilbake med helsedirektoratet. Får ikke opp barna på mineresepter.no. så ett eller annet feil de ikke finner helt ut av, går seg nok til:)

Snart langhelg og pinse nå, har dere noen planer?:)

Ønsker dere alle en fin torsdag:):)
Så spennende med førskoledager :) Håper det har gått bra for henne!
 
God morgen!

Vi ankom hytta i går ettermiddag. Grilla pølser på bål og kosa oss ute helt til leggetid :)

Jeg har hangla noen dager og da jeg skulle legge Hermine falt formen fra 8-1 på et øyeblikk :eek: Så endte opp med at jeg sovna sammen med henne kl 20.15 og kom meg ikke opp igjen. Feber og hele pakka. :oops: Gipp glipp av reker og alt :eek: men våkna uthvilt kl 07.30 og føler meg bedre idag :p
 
God morgen!

Vi ankom hytta i går ettermiddag. Grilla pølser på bål og kosa oss ute helt til leggetid :)

Jeg har hangla noen dager og da jeg skulle legge Hermine falt formen fra 8-1 på et øyeblikk :eek: Så endte opp med at jeg sovna sammen med henne kl 20.15 og kom meg ikke opp igjen. Feber og hele pakka. :oops: Gipp glipp av reker og alt :eek: men våkna uthvilt kl 07.30 og føler meg bedre idag :p
Så koselig med hyttetur. Hvor er hytta?
Uff. Så kjipt. Kanskje du var helt utslitt? Håper formen holder seg bra :)
 
Back
Topp